![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Correct ... maar er wordt blijkbaar niet echt op in gespeeld
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() En dat groeit amper en blijft een kleine minderheid.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie daarin geenszins de goedkeuring van die issues, maar wel de afkeuring dat de federale staat het zich zou toe-eigenen om over zo'n zaken dingen op te leggen. En dat vind ik consequent. I.e. in beide artikels zegt hij zelf dat hij igv die wet op sodomy hij het een belachelijke wet vind en in het andere dat idealiter de overheid (eender dewelke) zich helemaal niet bezig zou moeten houden met de definitie van wat al dan niet een huwelijk is. I.e. ik interpreteer die artikels als een veroordeling van de bemoeienis van de federale staat ermee, niet als een goedkeuring van wat de staten al dan niet beslissen. Citaat:
Ik neig nogal naar een positief antwoord daarop want het andere is moeilijk vol te houden. Ingeval u een ongeboren kind niet als een apart individu bekijkt dan volgt daar immers nogal wat uit voort zoals. - abortus moet dan kunnen tot 1 minuut voor de geboorte. - erfenisrechten / wettelijke rechten voor een ongeboren kind => vuilbak in. Dat bestaat dan immers niet. - enz. Citaat:
Vind ik consequent en heb ik geen problemen mee. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 5 juni 2012 om 21:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het terzake niet met u eens want de oorspronkelijke thread is niet meer dan de zoveelste uiting van de compleet falende democratieën. I.e. ik geloof dat het overgrote deel van de bevolking geen flauw besef heeft van wat hun 'democratische' regeringen allemaal uitspoken. Persoonlijk zou ik als eerste verantwoordelijke daarvoor de media aanwijzen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 5 juni 2012 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontkennen heeft geen zin meer. Ron Paul heeft een ware revolutie ontketend die zelfs in Uw stoutste dromen niet zal stoppen, hoe dan ook.
![]() Dat kan U zelfs in de msm lezen. Hebt U toevallig gisteren het bericht gemist dat nog maar een 20-tal % van de Amerikanen de dem/rep steunen. Zo blijkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Ron Paul zegt is ongeveer:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 juni 2012 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De man haalt al jarenlang hetzelfde aantal stemmen, zegt genoeg.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij heeft ongeveer 3* zoveel stemmen gehaald als verleden keer. De tea party waar de republikeinen hun overwinning in 2010 aan te danken hebben - hoewel die ondertussen voor een groot deel is overgenomen door het establishment is hij de founding father van. De rol van de FED is de laatste jaren een hot topic in de VS politiek - haast volledig te danken aan RP. In 5 staten is de republikeinse partij ondertussen overgenomen door libertariërs... Vanwaar die haat tegen/angst voor RP? Angst dat de VS wel eens zou terug kunnen veranderen in the land of the free? Schrik van een beleid van sound money? Van een VS die niet langer aan empire building zou doen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
kanidaten die er al tijden uit zijn hebben meer stemmen. Citaat:
Citaat:
Angst? Ben geen amerikaan he? Zijn beleid lijkt mij idd heel rampzalig omdat het gewoonweg niet relistisch is, maar ik zal daar nooit last van hebben. Ik vind het gewoon grappig en raar dat mensen hier daar zo over kunnen bezig zijn. Precies alsof ze willen dat ron paul in de VS doorbeekt in de hoop dat dit hier ook zou gebeuren.
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zijn ze weer..als er geen navo vliegtuigen rondhangen wordt er maar een westerse invloed gefantaseerd...zolang die zielige arabieren die al eeuwenlang mekaar de kop in slagen maar niet schuldig verklaard worden... Waarom links geen kantelmomenten heeft ?...daar bent u zelf het antwoord op...een bende paranoide idioten krijgt nooit iets tastbaars voor mekaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The residents of Houla have stated that the people who carried out the massacre in Houla were the opponents of Assad, in other words, the CIA’s death squads.bron
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 juni 2012 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grandmother from Houla:
"There was a massacre, and we want to see Al Jazeera show that there has actually happened, not what they passed by unknown people.bron
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syed Abdul Wahhab:
"Al-Jazeera - it's a lying channel, the whole world knows that. We don't believe what they say because we are seeing it with my own eyes."bron
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A local resident:
" I'm from Tal - Dow and Al-Hula.bron
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 juni 2012 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wie 'statisme' aan jou heeft uitgelegd, maar Ron Paul is een statist. Een statist is iemand die gelooft dat de Staat op één of andere manier nodig is in de moderne samenleving en dat die dus een bepaalde hoeveelheid controle mag/moet uitoefenen. Minarchisten, constitutionalisten en nachtwakerstaat-liberalen ('libertariërs' in de VS dus) steunen overheidsactie. Ze erkennen de legitimiteit van de Staat, al willen ze 'limited government' (wat een oxymoron trouwens, dat is zo een beetje als 'gelimiteerde slavernij'). Minarchisten moeten stoppen met op hun borst te slaan als anti-statist. Minarchisten zijn statisten. Nu ja, niet te veel slechte woorden over minarchisten, bij de meesten zit het idee wel al op de goede weg. Je weet wat ze zeggen (het was ook waar bij mij). ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 juni 2012 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Аль-Хула, свидетельства жителейAlle bovenstaande getuigenissen.