Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2012, 12:06   #101
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
haaaa! daar had ik nog niet aan gedacht.

Telkens ze nu naar mij of mijn dochter "hoer" roepen, kunnen we dus klacht neerleggen met vermelding dat we alledrie in feite lesbisch zijn?
Dit opent perspectieven, zeker als er schadevergoeding wordt uitgekeerd;
Ge moet de vijand goed bestuderen.
Geen volk ter wereld is zo xenofoob en racistsich als de islamnazi's.

Van het ogenblik dat zij voet op onze bodem zetten bestuderen die ons volk en merken dat wij pathologische en ongeneeslijke lafaards zijn.
Unisono beginnen zij dus te schermen met de begrippen racisme, fascisme en nazisme...en ze zien dat dat pakt...zij speken over rechten nooit over plichten...hun crimineel gebdrag is niet het gevolg van hun ideologische achterlijkheid hoor....noooooope...dat komt omdat hun "rechten" niet worden ingevolgd door de "racisten" "fascisten" en "nazisten"....

Iedereen ziet dat, iedereen weet dat, iedereen zegt het....en bij de volgende verkiezingen blijft alles bij het oude...

Ik stel mij de vraag: "Kunnen wij het nog simpeler maken voor de islamnazi's"?
Oud 20 juli 2012, 12:07   #102
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
ah, dan toch meer informatie, in de meeste artikels zag ik die niet. Bij De Standaard zijn het Dimitri (19) en Kevin (28) D.N.
http://www.standaard.be/artikel/deta...20719_00229306

Het gaat er hem over dat die info veelal achtergehouden wordt en dan is het voor ons gissen welke achtergrond de daders hebben.
Waarom gissen, je kunt ook wachten tot je meer informatie hebt. Toch niet moeilijk, of wel?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 12:09   #103
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Een week of 2 geleden was N. Charkoui van het Minderhedenforum te gast in een praatprogramma op Radio 1. Zij werd ernstig aan de tand gevoeld over het probleem van acute homofobie in de moslimgemeenschap.
Op geen enkel moment ging ze in op de vragen. Wel kregen we een half uur lang wegrelativerend geleuter. Het kwam er op neer dat de islamitische homofobe geweldplegers ocharme allemaal slachtoffers zijn van kansarmoede. En dus is het blijkbaar OK.
Ahn, tof. Misschien kan je N. Charkoui daar zelf over contacteren en je mening formuleren over dat onderwerp. Maar ik vroeg om min. 3 artikels, niet iets wat je via de radio hebt vernomen.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 12:17   #104
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Doet er niet toe. Hij geeft gelijk wat die selectieve verontwaardiging betreft. Sommige incidenten krijgen massa's aandacht terwijl andere, minder sensationele zaken amper aandacht krijgen ondanks het feit dat ze soms erger zijn.
Bij zelfmoord en gezinsdrama's proberen ze de berichtgeving wel bewust te beperken omdat die soms navolging krijgt, blijkbaar is dat besmettelijk.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 12:23   #105
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ge moet de vijand goed bestuderen.
Geen volk ter wereld is zo xenofoob en racistisch als de islamnazi's.
En sommige Vlamingen, niet vergeten aub.
Ik ben niet tegen de islam, ik ben niet tegen eender welke religie, maar ik ben een volstrekte tegenstander van iedereen, die in naam van een religie denkt, zijn geloof met geweld te moeten installeren of opdringen.
In dit geval van homofoob geweld, zul je de Vlaming en zijn achtergrond moeten bestuderen. Is soms ook interessant, niet?
Oud 20 juli 2012, 12:26   #106
subocaj

Standaard

Citaat:
Bij zelfmoord en gezinsdrama's proberen ze de berichtgeving wel bewust te beperken omdat die soms navolging krijgt, blijkbaar is dat besmettelijk.
Dan maar niet berichten of in uitgesteld relais?
Oud 20 juli 2012, 12:29   #107
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Waarom gissen, je kunt ook wachten tot je meer informatie hebt. Toch niet moeilijk, of wel?
dat is niet leuk hé.
De kranten spelen het spelleke, en wij spelen mee. Simpel.

Je gaat bij een andere kwis toch ook niet wachten tot de antwoorden gegeven zijn alvorens uw mond open te doen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 12:29   #108
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik ben niet tegen de islam
u bent niet tegen de islamgruwel.
Genoteerd:
U bent dus niet tegen geinstitutionaliseerde discriminatie van vrouwen en homo's. U ben niet tegen het afschaffen van de democratie. U bent niet tegen het vermoorden van andersdenkenden. U bent niet tegen de sharia.

Ik wist dat al langer hoor Jaak...maar ik schrijf het, als ik tijd heb tenminste, graag nog eens uit...
Oud 20 juli 2012, 13:00   #109
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Goed, als jij vindt dat de islamieten inzake homofilie "minder hypocriet", dus eerlijker zijn, dan is dat jouw mening. Niet de mijne en al evenmin die van het Judaïsme. Dat soort eerlijkheid kan mij gestolen worden.

Kijk eens, de mensheid worstelt reeds zéér lang met het probleem van homofilie. In termen van Judaïsme (net zoals bij Christendom) zijn homosexuele praktijken (dus "daden") zondig. De stelling van het Judaïsme dat ze de homofiele mens niet veroordelen past volledig in de visie dat God barmhartig is. En evenzeer dat de mens die van zichzelf bewust is als iemand die zondig moet geholpen worden. Het past meteen ook bij twee essentiële begrippen in het Judaïsme: rechtschapenheid en zachtmoedigheid (chesed).En wat uw mening betreft over de straffen die ooit in een ver verleden door de Joden zouden zijn toegepast op homo's, wel geef mij dan maar eens een paar concrete gevallen. In de Torah zelf staat wel één concreet geval: Sodomah en Gommorah. Maar dat was dan evenzeer omwille van de homofilie verkrachtingen die er op vreemdelingen werden toegepast.
Larie en apekool.

162 rabbijnen en joodse leiders noemen homoseksualiteit een ziekte. Een van de ondertekenaars is opperrabbijn Aryeh Ralbag van de Joodse Gemeente Amsterdam.

En wat de staffen betreft:Leviticus is duidelijk. En dus zal die ook uitgevoerd zijn geweest.Zeker in die tijd. En op zulke daden was steniging de gebruikelijke straf.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2012 om 13:08.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 13:02   #110
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of daar ga ik toch van uit, in de meeste gevallen publiceren ze zelfs al geen voornamen meer omdat Achmed D., en Mohammed B. de clue ook direct meegeven. Of ze schrijven een Gentenaar, 2 Belgen en een Marokkaan als het 4 allochtonen betreft en een Roger M. als het aan Vlaming is en soms worden de namen gewoon vervangen. Het slachtoffer wordt dan meestal bij naam en toenaam genoemd, daar hebben ze blijkbaar geen probleem mee.

We hebben het recht dit te weten, door dit te willen verbergen moeten we ervan uitgaan dat het telkens buitenlanders of allochtonen zijn als ze naam en andere gegevens meer dan gewoon beschermen.

De Raad voor de Journalistiek heeft volgende aanbevelingen betreft berichtgeving over allochtonen, alsof etnische afkomst en godsdienst niet relevant zouden zijn bij homo-geweld.
"1. VERMELD NATIONALITEIT, GEBOORTELAND, ETNISCHE AFKOMST, HUIDSKLEUR, RELIGIE OF CULTUUR ALLEEN ALS DEZE INFORMATIE RELEVANT IS VOOR HET BERICHT"

Volledige lijst met aanbevelingen zijn hier te vinden
http://www.rvdj.be/sites/default/fil...llochtonen.pdf
Ik heb de daders net gezien op het nieuws. Ze hadden een zeer blanke huid en leken nogal Vlaams. Er zouden banpunten moeten staan op het openen van dit soort leugenachtige draden.
Oud 20 juli 2012, 13:09   #111
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Het is een titel die de aandacht trekt en de zaak wordt al in de eerste pagina rechtgetrokken, dat valt nog goed mee. Ik probeer een persoonlijk taboe te doorbreken door altijd maar politiek correct te antwoorden, daarom ook de uitgesproken titel.

Maar, ik was inderdaad verkeerd. M'n oprechte excuses aan de moslims op het forum die weeral geviseerd worden door mij, de draad mag inderdaad gesloten worden als dat nodig blijkt.
Dat zijn we hier al gewoon hoor. Wel fijn dat jij je daarvoor excuseert. Of je excuses oprecht zijn is een ander verhaal. Ik vertrouw geen Vlamingen die een gehele moslimgemeenschap over eenzelfde kam scheren.

Ik rapporteer deze draad maar eens naar de mod's. Dit soort fratsen pik ik niet.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 20 juli 2012 om 13:10.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 13:21   #112
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat zijn we hier al gewoon hoor. Wel fijn dat jij je daarvoor excuseert. Of je excuses oprecht zijn is een ander verhaal. Ik vertrouw geen Vlamingen die een gehele moslimgemeenschap over eenzelfde kam scheren.

Ik rapporteer deze draad maar eens naar de mod's. Dit soort fratsen pik ik niet.
Indien u oprecht en dus onbevooroordeeld bent, dan kunt u er niet onderuit dat de islam zijn homo's zeer slecht behandelt. Hen uitsluit, zeker discrimineert of zwaar pest, en in het ergste geval vermoordt. Net zoals de katholieken en joden deden. Het wordt eens tijd dat er een islamitische Rousseau of Voltaire opstaat.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2012 om 13:27.
Oud 20 juli 2012, 13:28   #113
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U kunt er niet onderuit dat de islam hun homo's zeer slecht behandelt. Hen uitsluiten en zeker discrimineren en/of pesten. Net zoals de katholieken en joden deden. Het wordt eens tijd dat er een islamitische Rousseau of Voltaire opstaat.
Oh ja, is de islam een persoon dan die holebi's slecht behandelt? Ik ontken zeker en vast niet dat er tuig binnen de gemeenschap is die zich nogal fout gedragen tegenover holebi's. Die moeten hard aangepakt worden, heel hard als het van mij afhangt. Ik vind het een grote belediging naar alle vrouwelijke moslima's toe dat niet-moslims er vanuit gaan dat wij anti-holebi's zijn. Ik heb nog geen enkele moslima geweld zien gebruiken noch heb ik ze holebi's zien discrimineren. Maar het zijn altijd weer de 'moslims' geweest. Kom jong, stop eens met die zever. Doorgaans heeft een moslima liever 1 Vlaamse holebi dan een ambetante hetero Vlaming.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 20 juli 2012 om 13:29.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 13:30   #114
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh ja, is de islam een persoon dan die holebi's slecht behandelt? Ik ontken zeker en vast niet dat er tuig binnen de gemeenschap is die zich nogal fout gedragen tegenover holebi's. Die moeten hard aangepakt worden, heel hard als het van mij afhangt. Ik vind het een grote belediging naar alle vrouwelijke moslima's toe dat niet-moslims er vanuit gaan dat wij anti-holebi's zijn. Ik heb nog geen enkele moslima geweld zien gebruiken noch heb ik ze holebi's zien discrimineren. Maar het zijn altijd weer de 'moslims' geweest. Kom jong, stop eens met die zever. Doorgaans heeft een moslima liever 1 Vlaamse holebi dan een ambetante hetero Vlaming.
los daarvan, als een moslim homo is, kan hij nog moslim blijven, volgens jou? en wat zeggen de toonaangevende mensen binnen de islam daar in feite over?
Oud 20 juli 2012, 13:32   #115
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En waarom laat u zich dan zo weinig horen wanneer islamieten een homo een mekaar slaan? U zou op de barricade moeten gaan staan en roepen:"zo'n islam willen we niet!!" Ik hoor daar allemaal weinig van.

Bovendien geeft u de indruk dat het alleen maar 'tuig' zou zijn dat homo's volgelvrij verklaart. Niets is minder waar. Gewone, alledaagse moslimfamilies doen dit ook wanneer zij ontdekken dat een van hun kinderen homo is.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2012 om 13:36.
Oud 20 juli 2012, 13:34   #116
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juli 2012 om 13:35.
Oud 20 juli 2012, 13:48   #117
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
En waarom laat u zich dan zo weinig horen wanneer islamieten een homo een mekaar slaan? U zou op de barricade moeten gaan staan en roepen:"zo'n islam willen we niet!!" Ik hoor daar allemaal weinig van.
Een stem kan niet roepen als zij geen oren heeft die naar hem luisteren.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 13:51   #118
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

M'n excuses zijn oprecht, de titel van de draad was er zeker over en ik zal de volgende keer zeker even nadenken en wachten voordat ik een topic open.

Ik heb inderdaad algemene en rechtlijnige ideeën over zowel moslims, andere godsdiensten, vlamingen en walen maar dat zie ik niet als een probleem, het is niet omdat ik bv een vriendelijke moslim ken dat ik de islam als vriendelijk moet aanzien. Zaken waar ik me druk over maak probeer ik hier aan te kaarten en dit is er 1 van, berichtgeving in de media is soms een zooitje en zelfs bedrieglijk maar ik heb de verkeerde zaak uitgekozen hiervoor en dat spijt me ten zeerste.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 13:53   #119
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Bovendien geeft u de indruk dat het alleen maar 'tuig' zou zijn dat homo's volgelvrij verklaart. Niets is minder waar. Gewone, alledaagse moslimfamilies doen dit ook wanneer zij ontdekken dat een van hun kinderen homo is.
U kent mij toch niet, mijn beste. Ik zal de eerste zijn om zich tegen dat soort moslims te keren. Ik heb vaak contacten met merhaba en ken de problematiek maar al te goed maar zolang dat wij allen over eenzelfde kam worden geschoren zie ik niet in wat ik kan doen.
Oud 20 juli 2012, 13:55   #120
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat boeit er u het meest?
De slachtoffers of de daders?
Dat is toch maar een zwakke poging om het moslimgeweld en haat tegen homo's te vergoelijken.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 juli 2012 om 13:55.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be