![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men betaalt niet altijd vrijwillig de prijs van een product. Er zijn producten die levensnoodzakelijk zijn. Als de leveranciers van die producten de extravagante levenswijze van sportlui e.d. helpen betalen, is dat stelen van de kleine man. 2. Er is een tijd geweest waarin bv acteur zijn gewoon een beroep was als een ander. Die mensen kregen niet meer (in sommige tijden en streken zelfs minder) betaald voor hun kunsten dan een ambachtsman. Dat is een normale situatie – ik zeg hier echt niet dat ze minder moeten betaald worden! – gewoon loon naar werk. Ik heb u nooit voor dom gehouden. Ik vermoed dus dat u heel goed weet wat ik bedoel met het voorbeeld van Paris Hilton. Het gaat echt niet om dat éne videootje dat ze zelf op het net zou geplaatst hebben (weet ik veel). J. K. Rowling is één van de uitzonderingen. Hoeveel schrijvers hebben nog een gewoon beroep omdat ze van de opbrengsten van hun boeken niet kunnen leven? En wat uw schilder aangaat, u weet best dat ik het niet over een huisschilder heb. 3. Als u het als een doel ziet om rijke mensen nog rijker te maken, dan doet u maar. Maar dan denk ik dat erbij u toch serieus iets los zit in ’t koppeke. ![]() 4. Ik aanvaard ook dat vele mensen meer verdienen dan ik. Ik vind het normaal dat iemand die 7 jaar gestudeerd heeft later een goed loon heeft. Ik vind het normaal dat iemand die zware lichamelijke arbeid verricht, daar goed voor vergoed wordt. Ik vind het niet normaal dat iemand een paar miljoen krijgt om zijn gezicht te laten zien. 5. U mag mij tegenspreken maar niet te fanatiek want het is hier K & K. ![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon een wagenmenner. Dit doet me denken aan de draad over verengelsing.
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik betaal voor iets wat ik wil zien, horen, beleven. Hoe rijk de tegenpartij er van wordt, kan me niet verdoemmen. Citaat:
Ik zal mijn best doen om u wat minder tegen de haren in te strijken, en wat meer zeem aan den baard te smeren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris