![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 augustus 2012 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.landdag.org/www2/2010/verslagboek_2010.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze linkse links werken wel:
![]() http://www.landdag.org/www2/index.html http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaal...sche_Landdagen http://nl.wikipedia.org/wiki/Landdag http://forum.politics.be/showthread.php?t=17549
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 augustus 2012 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Racisme 2. Vreemdelingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt drie mogelijkheden: 1) nationalisten, die hun beleid baseren op de impact op een beperkt gebied 2) internationalisten, die hun beleid baseren op de impact wereldwijd 3) niet politiek geïnteresseerden We kunnen ten hoogste vaststellen dat er in de eerste twee groepen verschillende soorten zijn afhankelijk van hun motivatie. Jouw opvattingen zijn sterk verwant aan die van een Belgisch-nationalist, of je dat nu graag hoort of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Merkwaardige uitspraak trouwens voor iemand die zich zeer hard profileert met standpunten in een kommunautaire diskussie.) Citaat:
Zoals voetbalsupporters van klub A die diegenen van klub B naar het leven staan en omgekeerd terwijl het natuurlijk allemaal voetbalfans zijn. Of nog, zoals ekstreemlinks sterk verwant is aan ekstreemrechts. Uiteraard, maar is die gemeenschappelijke noemer waar ik op wees, zijnde een links tot zeer links gedachtegoed.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 augustus 2012 om 22:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aldus sprak de internationalist die staatsnationalistische FDF-standpunten omarmt. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 augustus 2012 om 22:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je copy/paste "Sociaal Flamingantische Landdag" en je kan dan wat informatie lezen. Deze tip is gratis vanuit de IT afdeling voor de "reservisten" er zal u geen factuur opgestuurd worden.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeg eens één standpunt (één uit te voeren idee) waar ik en die nationalistische terroristen (en sympathisanten) het over eens zijn, vooraleer je me in eenzelfde hokje steekt samen met dat uitschot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
De Baskische en andere Europese volksnationalisten zijn veel 'linkser' dan jij in je kleine teen hebt zitten, Robke. Op dat gebied kun je nog niet tot aan hun enkels komen.
![]() |
![]() |
#115 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Naargelang de omstandigheden en de discussiepartner zal ik ofwel extreem-links ofwel totaal niet links genoemd worden. Hoe men mij noemt verandert uiteraard niets aan wat mijn ideeën zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Dan betaal jij geen belastingen? Aja, dat doe je zo al niet! Je levert nog geen enkele bijdrage tot de maatschappij waar je zo over kankert. Je profiteert er alleen maar van.
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde:
Het toeval wil echter dat we hier in een forum bezig zijn dat de naam 'Binnenland' draagt én in een kommunautaire diskussie met betrekking op datzelfde België. De kriteria die gij aanhaalt passen dus niet in DIE kontekst. (Merkwaardige uitspraak trouwens voor iemand die zich zeer hard profileert met standpunten in een kommunautaire diskussie.) Citaat:
![]() We hebben het hier over de inhoud van het begrip nationalisme, d�*t is het onderwerp van de diskussie die overigens geen psychologische sessie is tot het vormen of ontdekken van uw identiteit. Daarom: effe terugspoelen. Mijn uitgangspunt was dat er in de Belgische kontekst met betrekking tot nationalisme drie mogelijkheden zijn. Waarop U repikeerde dat die Belgische kontekst niet belangrijk is. En toen wees ik op het bovenstaande in deze post.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 augustus 2012 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |