![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Updateje?
![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan hangen ze eens niet....ook weer nie goed. U bent een makakken-racist, jong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal nog nie! Hete avonturier! In de dorpen, ook van da jong? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls heeft je garagist al geld aan je verdiend door ingeslagen voorruiten? In uitvergroten ben jij de beste. Moet ieder vrouw zich dan ook zo voelen als een Vlaming zegt, daar zit ik liever op dan op een rol prikkeldraad? Vertel eens even wat jij persoonlijk al aan de hand hebt gehad. Ik zal je vertellen dat ik eenmaal in Brugge overvallen ben door 4 blanke Engelsen en dat mijn motor uit de kelder werd gestolen, door 2 blanke Belgen. Voor de rest nada. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uitvergroten of generaliseren, gesneden koek voor aandachttrekkers. Akkoord, maar er is wel degelijk, een serieus probleem met 'ze'. Brugge? Lijkt me in die optiek vrij rustig. Afgezien van die 2 nare ervaringen die u hadt. Ik woon in het Waasland, Sub, en na de vele jaren F.Willockx, aangevuld met Wouterke Van Bellingen........ Sorry, ik ben een 'vreemdeling' in mijn geboortestad. Laatst gewijzigd door ZION : 1 december 2013 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() [quote=Groentje-18;6297784]Vele oude Belgen beweren zich niet meer thuis te voelen in eigen land.
Ik vraag me af om welke steden, dorpen en wijken het precies gaat? In West-Vlaanderen lijkt mij vooral het centrum van Kortrijk te veranderen in de kasbach van Marrakech.In Roeselare is de wijk achter het station veranderd in een no-whites zone.Naar het schijnt is de moskee in de spinnestraat op de wijk krottegem de vrijdag een fenomeen,tot op straat zitten ze en vanuit het station komen ze in dichte drommen met hun vrouw in een tent verpakt.Zelf heb ik het nog niet gezien want normale mensen werken de vrijdag,mijn gepensioneerde vader en moeder bekijken het met een bang hartje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor maar ik heb 5 jaar in Sint-Gillis gewoond en ik kwam daar geregeld 's nachts over straat (zelfs om 3u 's nachts, jawel) en nooit problemen gehad. Zelfde geldt voor Schaarbeek overigens etc. Gewoon common sense hanteren en je bent even veilig/onveilig als zeg maar ergens in een verlaten gat op de boerenbuiten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou ze overvallen zelfs oudjes voor een appel en een ei, dus hum die piste daar zou ik niet al te prat op gaan, ook is diefstal niet altijd de driving factor achter straatcriminaliteit, verkrachting is er ook nog, ik zeg maar iets, en over m'n origine hoef je geen uitspraken te doen, daar weet je niets van af ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vier minuten praten in de loopclub deze morgen :
-Aalst, wijk Heilg hart, vrouw aangerand voor de deur van een van onze leden. -Ninove, neger tegen een van onze leden zijn stilstaande wagen gereden. Onze loper bedreigd, gsm afgenomen omdat hij naar de flikken wou bellen, en ei zo na aan een rammeling door de dader, en ondertussen zijn famillie, ontsnapt. Dader stond stijf van de o.a. amfetamines.... Op enkel dagen tijd bij twee vrienden...'t is maar een onveiligheidsgevoel hoor.... Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 december 2013 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onveiligheid dat heb je overal, persoonlijk voel ik mij als echt stadsmens bv. onveiliger in Reet & Nil dan zeg maar in hartje Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |