![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het kleinste boek ter wereld?
Het groot Hollands geschenkenboek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet een Nederlander die vijf tienerdochters heeft?
Hij laat ze om beurt aan de pil likken |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat betekent " hij stierf een GROENE dood" ?
Hij stierf op de elektrische stoel. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We staan aan de rand van de afgrond.
We gaan een belangrijke stap voorwaarts doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echtpaar op leeftijd ligt in bed, de man valt al bijna in slaap als zijn vrouw ineens zegt: "Vroeger hield je mijn hand vast als we gingen slapen". De man pakt heel even de hand van zijn vrouw en draait zich vervolgens weer om om te gaan slapen. Even later zegt zij: "En je kuste me altijd als we gingen slapen". De man draait zich weer om en geeft haar vluchtig een kusje op haar wang. 30 Seconden later zegt ze vervolgens: "En je beet me altijd heel liefdevol in mijn nek". De man slaat de dekens van zich af, stapt uit bed en loopt weg. "Wat ga je doen????" vraagt ze haar man, waarop hij antwoordt: " Even mijn tanden pakken ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man heeft wel eens gehoord van nonnenseks en wil dat wel eens proberen. Hij gaat naar een klooster en vraagt aan Moeder Overste of ze hier ook aan nonnenseks doen. "Natuurlijk," zegt Moeder Overste, "maar dat kost 100 euro." De man betaalt en Moeder Overste zegt: "de laatste deur rechts."
De man gaat daar naartoe en ineens staat hij terug buiten. Voor hem staat een groot wit doek waarop in koeien van letters te lezen staat: 'Proficiat! U bent genaaid door zuster Marie-Louise!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bankovervaller loopt naar 1 van zijn gijzelaars en vraagt: "Heb jij mijn gezicht gezien"?
"Ja" antwoordt de gijzelaar. Hierop richt de overvaller zijn pistool en schiet de gijzelaar in het hoofd. Dan keert hij zich naar de volgende gijzelaar en vraagt opnieuw: "Heb jij mijn gezicht gezien?" "Nee," antwoordt de man, "maar mijn vrouw wel"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een marktonderzoeker belde aan bij een huis en de deur werd geopend door een jonge vrouw; langs de vrouw heen zag hij de kinderen door het huis rennen.
Hij vroeg haar of ze enkele vragen wilde beantwoorden voor zijn marktonderzoek en de vrouw ging hiermee akkoord. Als eerste vraag vroeg hij de vrouw of ze het produkt 'Vaseline' kende? "Ja" antwoordde ze. "En, gebruikt u het product?" vroeg hij haar vervolgens. "Ja," antwoordde de vrouw, "we gebruiken het bij de seksuele betrekkingen." "U bent er heel open over," zei de man verbaasd, "mensen vertellen me meestal dat ze het gebruiken om de fietsketting of de deurscharnieren te smeren. Maar ik weet natuurlijk wel dat het bij de seksuele betrekkingen wordt gebruikt." "Bent u misschien ook bereid om te vertellen hoe u het product precies gebruikt?" "Tuurlijk," zei de vrouw, "we smeren het op de deurknop om de kinderen uit de kamer te houden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dezelfde onderzoeker gaat op stap om te weten hoeveel mensen er roken na de geslachtsdaad. Hij belt aan bij een brave vrouw en vraagt haar of ze rookt na de geslachtsdaad.
Ze zegt ietwat verrast: ik weet niet mijnheer ik heb daar nog nooit naar gekeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kangoeroe komt in een nachtclub, gaat naar de bar en vraagt een cola.
De barman moet even bekomen van de verrassing, maar geeft de kangoeroe een glas cola en zegt, dat is 10 €. De kangoeroe betaalt en blijft aan de bar zitten terwijl de barman hem voortdurend aanstaart. De kangoeroe wordt dat moe en vraagt de barman, zeg kerel waarom sta jij me daar heel de tijd aan te kijken ? De barman moet even slikken en zegt. Eug, wel, euh, 't is al lang geleden dat we hier nog eens een kangoeroe gezien hebben. Zegt de kangoeroe : Met 10 € voor een cola verwondert me dat niets.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt een robot in een stampvolle café binnen en zegt tegen de barman nadat hij een drankje bestelde: "Geef de jukebox en de flipperkast ook iets"
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fons ligt languit in de zetel met een blikje Jupiler in de hand naar het voetbal te kijken.
Zijn vrouw komt woedend de living in, zet de kuisemmer krachtig op de grond en gooit de dweil woedend in een hoek en roept tegen Fons: "Potverdomme, gij ligt daar maar te zuipen en naar de T.V te kijken en ik heb vandaag al de kamers boven gekuist , de vensters gezeemd ,de afwas gedaan, het avondeten al voorbereid en ik was nog juist bezig met de veranda te dweilen. Ik voel mij echt ASSEPOESTER hier" ! Fons kijkt lachend naar zijn vrouw en zegt :- ziet ge wel he schatteke , ik heb u gezegd toen we trouwden dat ons leven een SPROOKJE zou worden ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() James, de huisknecht van de schatrijke maar potdove Graaf, zit 's avonds laat te wachten op de thuiskomst van zijn stokoude meester.
Als deze eindelijk aankomt, trekt James zijn vriendelijkste gezicht. Terwijl hij de Graaf helpt met het uittrekken van zijn jas, murmelt hij: "Zo, vieze vuile klootzak, je hebt weer de hele dag in allerlei bars rondgehangen, zeker?" "Nee James", zegt de Graaf, "ik ben naar de stad geweest om een nieuw gehoorapparaat te kopen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honderd nonnen moesten zich verzamelen in de grote hal van het klooster. Moeder Overste sprak hen toe: "Er is een condoom gevonden ..."
99 nonnen: "Oooooooooh" 1 non: "Hihihihihi" "... en er zat sperma in." 99 nonnen: "Oooooooooh" 1 non: "Hihihihihi" "Bij nader onderzoek bleek er een gaatje in te zitten." 99 nonnen: "Hihihihihi" 1 non: "Oooooooooh" |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kon het verhaal van Adam en Eva (en die appel) zich niet afgespeeld hebben met Chinese deelnemers?
Omdat de Chinese "Eva" persé die slang zou willen hebben opeten.... |
![]() |
![]() |