![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Anyway, ik heb geen empathisch vermogen bij geweldplegers; wel bij de slachtoffers van geweld. Dus nee, ik snap het echt niet ![]()
![]() |
![]() |
#102 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wel eigenaardig dat een persoon een vrij verkrijgbaar vuurwapen gebruikt als middel om zijn waanzin uit te werken harder verketterd wordt dan een crimineel die met een oorlogswapen een agente omlegd.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het 16-jarige Merthe waar het allemaal mee begon is er niet goed van...
Merthe is erg aangegrepen door Facebookrellen in Haren |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk eens aan, da's nog niet eens zo'n slecht idee. Hadden ze dat gedaan, was het toch voor iedereen veel beter afgelopen...
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoals ik al schreef, als de weerstand van dat luik je de tijd geeft om een en ander voor te bereiden, dan is dat al goed genoeg. Citaat:
Zelfs een lichtjes gekruid stukje gebakken kipfilet, laat die links liggen. Whiskas is dan ook haar huismerk. Anyway, die (ex-) inbreker kan je daarna mss dumpen in een straatriool, zodat de ratten er ook nog iets aan hebben. Citaat:
Citaat:
Dat staalrooster (voor de eerste opbouw) is toch niet oprolbaar ? Verder de verzekering: Je weet dat hier in Belgoland misdadigers spijtig genoeg ook zo hun rechten hebben, dus wat daarmee, als een onverlaat gewond geraakt aan zo'n luik terwijl ie nog niet binnen is en je een klacht voor slagen en verwondingen aan de broek hangt ? Citaat:
Desnoods met een verwittigend computerstemmeke in 5 talen. Citaat:
Op amper een week tijd is er toen een drakenwet doorgesluisd, die burgers op slag weerloos maakten, tegen zo'n pipo's. Citaat:
Van gangsters zijn we dat gewoon... Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 september 2012 om 18:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Burger
|
![]() Wat? Dat ik geen begrip heb voor geweldplegers, of dat ik hier een tijdje heb meegelezen?
![]() |
#109 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gaatjes boren met een accuboor gaat een langdurig werkje worden. Ik hoop dat ze genoeg accu's hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar mijn idee was dat de binnenrooster de ramen zouden beschermen tegen occasionele kinderkopjes en ander werpbaar straatmeubilair. Maar ook een onderdeel voor de permanente ontrading. Dit is het basisidee ![]() Maar een variante op een valhek (portcullis)/Guilliotine lijkt me een leuke optie. Citaat:
Maar ik zou het grappig houden, en het hek laten klappen op 3 ipv 0. Trouwens, het GSM idee, stel je voor wat het zou doen met een Tablet?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 september 2012 om 17:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede politie-agent, moet zich soms kunnen inleven in de crimineel. Wat niet hetzelfde is, als begrip hebben voor de crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() Gelukkig ben ik geen politieagent. Vertel me dan eens wat de beweegredenen zouden kunnen zijn van die jongeren die dit zinloos geweld plegen.
Later is allang begonnen. Laatst gewijzigd door Nesha : 26 september 2012 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En nou weet ik van mezelf dat ik echt wel inlevingsvermogen heb, maar laat ik het er maar op houden dat dat dan blijkbaar beperkt is..
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||||
Minister-President
|