![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of goochel nog 's wat met cijfers, dat doe je ook zo goed! Pretty please?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leukste was vooral de ernst waarmee die buurvrouwen de kleur van die gevel becommentarieerden
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er van uit dat dit projectie is.
Nu maar hopen dat je partner, zo je die hebt, dit niet leest... Citaat:
Al een jaar of 20 niet gefloten zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het niet met mensen/mannen/jongetjes die denken dat vrouwen (allemaal of enkel die die niet langer 20 zijn) zonder respect kunnen behandeld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Sexisme strafbaar? Komt weer van een wijf zeker?
(sorry, meen het niet, kon het gewoon niet laten)
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leven mag nog een beetje plezant zijn. Voor beide partijen. Humor moet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel mij eerder de vraag of de visie van Milquet representatief is voor de mening van de vrouwen in het algemeen, en niet een persoonlijke visie die ze absoluut wilt doordrukken. En ik begrijp de vrouwen die vinden dat het voorstel van Milquet hen niet schaadt. Eva Brems is op dat vlak in hetzelfde bedje ziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit was ik in Tunesië toen ik 24 lentes was en kreeg ik een "uitzonderlijk" aanbod van een jongetje van een jaar of 15.... Hij kon het goed zei hij, net zoals zijn vader, want die had 14 kinderen gemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En anders moeten plaatselijke politici consequent zijn en gewoon zeggen zoals sommige reisbureaus advies geven: 'die wijk en die wijk dragen code zoveel en als je autochtoon bent kan je die beter ontwijken.' |
|
![]() |
![]() |