![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Zoek op Google 'Godwin'. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() BTW: ik ben er weer in geslaagd je op je paardje te krijgen. Dat biotoop is je echte leefwereld, hé?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 december 2012 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij hebt blijkbaar een vooroordeel tegen het woord "zwart". Ik denk dat jij vroeger een heel stout kindje was, en veel met zwarte piet te maken hebt gekregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
kinderen zijn de som van de opvoeding en de ervaringen die ze meekrijgen waaruit later volwassenen komen die maar al te vaak dezelfde fouten doorgeven aan hun kinderen. Op die manier is het een eindeloze cirkel of spiraal neerwaarts. Nog veel te weinig mensen staan daar stil bij. voeg daar op allerlei vlakken overbescherming of nonchalantie bij en heel de 'hoge standaard' rolt van de berg der illusies.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit vind ik veel erger dan of zwarte piet al of niet een neger is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik begrijp er geen jota van. "If you can't explain it simply, you don't understand it enough". Doe mij een plezier and make me understand.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit was een Engelsman en schoolvriend van hem. Einstein zat met zijn theorie op een bepaald moment vast en ..... ( ik ga de naam opzoeken) heeft dit verder uitgewerkt voor Einstein. Einstein heeft het wel gepubliceerd en geclaimd en vroeger ook toegegeven dat zijn vriend het raadsel had opgelost. Doch Einstein is Jood en deze claimen nu volledig zijn theorie als Joodzijnde uitvinder. Dit wil niet zeggen dat Einstein dom was, helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn dan de leiders van het nieuwe Europa ????????? Maar er ligt nog wat op het schap hoor. Wat met het boek van Agatha Christie --> Tien kleine negerkes ????? Wat met het liedje/gedichtje van " Tien kleine negerkes ...... en toen waren ze nog met negen. Negen kleine negerkes...... en ..... Wat met de wereldwijde katholieke offerblokjes in de vorm van een negerke, welke knikt als je er een centje in steekt ?????? Allemaal ONZE folklore, een folklore uit een tijd dat je snachts je deuren nog open kon laten staan. Laten we van Christus een neger maken ? Grote rellen dan, want je nagelt een zwarte tegen een stuk hout --> racisme van het hoogste niveau. En dat parlement moet dan over onze boterham beslissen ????? Dit wordt/is echt lachwekkend aan het worden. Waarom maken wij niet van ons kl*ten omdat de koppensnellers mijn over-over-over- grootvader in de soep hebben gedaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan ze doen als ons volk vierkant er zijn kloten aan veegt aan al hun stom gerommel daar in dat parlement. Ik ben helemaal geen gelovige maar dat ze nu eens laten wat meer folklore is dan geloof hé. Heb de moed te veranderen wat te veranderen is. Heb de kracht te accepteren wat niet te veranderen is. Heb de wijsheid om beiden van elkaar te onderscheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij -en ik wed er geld op dat Jo Prussian Blue kent- zijn bv goed terecht gekomen: ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Tamam : 8 december 2012 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte Piet is zwart omdat hij door de schouw kroop . Is dat tegenwoordig ook al racisme ?
Laatst gewijzigd door Pericles : 8 december 2012 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, nu zijn we er. Je bent zo tegen het concept van zwarte piet omwille van jeugdtrauma.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |