Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 19 december 2012, 10:59   #101
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat Miriam Appelmans (blijkt ongeveer de vertaling te zijn van Almaci, zei ze zelf lachend op tv) bang is, dat klopt. Daarover liegt ze niet.
Waar ze wel over liegt, is de reden van haar angst. Die reden is het succes van de politieke partij die op een paar vlakken aan de andere kant van het strijdtoneel staan.

.
Het is inderdaad beangstigend dat een partij die anti-ecologisch, anti-sociaal, neoliberaal en pro-Europese supranationale dictatuur is (en bijgevolgd dus ook helemaal niet zo Vlaams als ze beweert), zo'n succes kent. Dit gekoppeld aan een zware economische crisis belooft een grote pauperisatie van de bevolking en een wegkwijnen van de middelklasse.

Als je wil weten hoe dat voelt, dan moet je ff gaan kijken in Duitsland met hun 400 euro-jobs.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 19 december 2012, 10:59   #102
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Gij zijt waarschijnlijk zo een van die gastjes die roept: hoe meer auto's in 't stad, hoe liever dat ik het heb.
Dat roept de N-VA helemaal niet, dat is weer zo een typische karikatuur van het bestuursakkoord waar SP.A en Groen nu de mensen mee aan het bang maken zijn.

Trouwens, ik heb de debatten wel gevolgd met o.a. Almaci en De Wever voor de verkiezing. Ze kan misschien wel een beetje debaten, Almaci, maar ik zie nog steeds niet in hoe die "overkapping" een alleszaligmakende oplossing zou zijn voor Antwerpen. En ik zie nog minder in hoe auto's uit de stad weren zonder daarvoor de nodige andere infrastructuur in de plaats te stellen ook maar iets zou oplossen.
Le Téméraire is offline  
Oud 19 december 2012, 11:01   #103
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is inderdaad beangstigend dat een partij die anti-ecologisch, anti-sociaal, neoliberaal en pro-Europese supranationale dictatuur is (en bijgevolgd dus ook helemaal niet zo Vlaams als ze beweert), zo'n succes kent. Dit gekoppeld aan een zware economische crisis belooft een grote pauperisatie van de bevolking en een wegkwijnen van de middelklasse.

Als je wil weten hoe dat voelt, dan moet je ff gaan kijken in Duitsland met hun 400 euro-jobs.
Je kijkt weer compleet naast de sociale reflexen die de N-VA rijk is.
Oud 19 december 2012, 11:01   #104
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad beangstigend dat een partij die anti-ecologisch, anti-sociaal, neoliberaal en pro-Europese supranationale dictatuur is (en bijgevolgd dus ook helemaal niet zo Vlaams als ze beweert), zo'n succes kent.
N-VA is niet één van die dingen die jij daar opsomt. Maar goed, als de oppositie niet verder komt dan karikaturen te maken van datgene waar ze tegen opkomen, dan zal het wel goed zitten.
Le Téméraire is offline  
Oud 19 december 2012, 11:04   #105
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht
Je kijkt weer compleet naast de sociale reflexen die de N-VA rijk is.
Ja, het is dat. De neoliberale dictaten van de Europese Commissie huldigen en de afbraak van het parlementair stelsel en het principe van "no taxation without representation" toejuichen... Wat een sociale reflexen!

de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 19 december 2012, 11:07   #106
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ja, het is dat. De neoliberale dictaten van de Europese Commissie huldigen en de afbraak van het parlementair stelsel en het principe van "no taxation without representation" toejuichen... Wat een sociale reflexen!

Euh, u bent wel vertegenwoordigd in het Europees Parlement...
Le Téméraire is offline  
Oud 19 december 2012, 11:08   #107
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een pietere vrouw in ieder geval die Almaci. Dat moet worden gezegd. En die tenminste zinnige praat vertelt.
Ja vooral hoe ze haar kritiek onderbouwd met ontbrekende argumenten, ge moet het maar doen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 19 december 2012, 11:14   #108
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
En de Europese Commissie is verantwoordelijk voor het Europees Parlement?

Ah neen, dat aspect waren we "vergeten"...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 19 december 2012, 11:22   #109
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Gaat het zo'n beetje ? Ik deel Peter zijn mening in dit geval ook. Ge moet toch al een heel debiele egoist zijn om nog 4 jong te maken op de dag van vandaag, tenzij ge natuurlijk in Afrika woont of moslim zijt, maar dan weet ge natuurlijk niet beter.
Ik ken nochtans vrij veel mensen die dit normaal vinden in Vlaanderen. Ik ken ook vrij veel Vlaamse gezinnen met 3 a 4 kinderen. Persoonlijk wil ik geen enkele kinderen maar ik kan me best voorstellen dat anderen er 2 of meer willen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 19 december 2012, 11:26   #110
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
Europa zoals het nu is, is een mutatie van het rottende Belgische systeem. Het is zelfs nog minder democratisch. Maar bon, da's een ander onderwerp.
Amon_Re is offline  
Oud 19 december 2012, 11:37   #111
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het staat u volkomen vrij om de mening van mijnheer Peter te delen. Net zoals het mij en vele anderen vrij staat om ze niet te delen.
Klopt. Meestal deel ik de mening van Peter niet, maar in het geval van de overproductie van kinderen wel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Laat één en ander voor u geen beletsel zijn om nuttige argumenten naar voren te brengen om aan te tonen dat men een heel debiele egoist moet zijn om de dag van vandaag vier kinderen te hebben.
Daar is een draad over met een oneindig veel posts. Ik zou zeggen pik er daar al de posts uit die vinden dat 7 miljard wel genoeg is. Ik begrijp trouwens die blinde hulp, op alle gebieden, niet die aan die ontwikkelingslanden gegeven word, zonder dat er ook maar een voorwaarde word gesteld op het gebied van geboortebeperking.

Soylent green is de toekomst tenzij er nog zoiets als WWIII komt.
DeProf_eet is offline  
Oud 19 december 2012, 11:42   #112
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik ken nochtans vrij veel mensen die dit normaal vinden in Vlaanderen. Ik ken ook vrij veel Vlaamse gezinnen met 3 a 4 kinderen. Persoonlijk wil ik geen enkele kinderen maar ik kan me best voorstellen dat anderen er 2 of meer willen.
Ik kan me dat ook best voorstellen. Maar gezien de huidige evolutie zou men dan niet moeten bezwijken, alleen al maar aan de onzekere toekomst die die kinderen tegemoet gaan.

Als kind zou ik het mijn ouders trouwens kwalijk nemen om me op zo'n wereld te zetten.
DeProf_eet is offline  
Oud 19 december 2012, 11:48   #113
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Een pientere vrouw in ieder geval die Almaci. Dat moet worden gezegd. En die tenminste zinnige praat vertelt.
Zoiets zeggen en Almaci - het dikkopje - als pienter beschouwen, bewijst toch duidelijk dat u zelf geen zinnige praat verkoopt. BDW klapte haar met gemak onder tafel. Maar lullen kan ze natuurlijk wel, zoals alle allahtoonse wijven trouwens.
DeProf_eet is offline  
Oud 19 december 2012, 11:49   #114
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ja vooral hoe ze haar kritiek onderbouwd met ontbrekende argumenten, ge moet het maar doen.
DeProf_eet is offline  
Oud 19 december 2012, 11:58   #115
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zoveel onterechte verwijten .. ofwel negeer ik die gewoon, ofwel vertel ik je dat ik zin heb om je eens in je teelballen te sjotten.

En dan:

.
Bijgevoegde afbeelding(e)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 december 2012 om 12:11.
De schoofzak is offline  
Oud 19 december 2012, 12:00   #116
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Wat zou er gebeuren als iemand omwille van zijn kille uitstraling geweigerd wordt bij een sollicitatie?
Oud 19 december 2012, 12:02   #117
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
En toch maar de deuren wagewijd openzetten voor al het gespuis der aarde he. Goed bezig Kallikles.
DeProf_eet is offline  
Oud 19 december 2012, 12:03   #118
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja. Mensen zoals u verkiezen nog eerder een situatie zoals in Griekenland dan die van Duitsland.

Zet verdorie die linkse paardenbril af. Duitsland is nog steeds het meest performante land van gans de Europese Unie. En wat die 400-Euro jobs betreft, dat is in Duitsland zeker de algemene regel niet. Overigens veel Duitsers hebben er meer dan één job.
quercus is nu online  
Oud 19 december 2012, 12:05   #119
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik kan me dat ook best voorstellen. Maar gezien de huidige evolutie zou men dan niet moeten bezwijken, alleen al maar aan de onzekere toekomst die die kinderen tegemoet gaan.

Als kind zou ik het mijn ouders trouwens kwalijk nemen om me op zo'n wereld te zetten.
Er moet iemand werken voor onze pensioenen.
Amon_Re is offline  
Oud 19 december 2012, 12:49   #120
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad beangstigend dat een partij die anti-ecologisch, anti-sociaal, neoliberaal en pro-Europese supranationale dictatuur is (en bijgevolgd dus ook helemaal niet zo Vlaams als ze beweert), zo'n succes kent.
Dat komt wellicht omdat steeds minder mensen zich laten vangen aan het soort van waanbeelden over de N-VA die mensen als jij aan de man proberen te brengen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be