![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huub Broers.
Gemakkelijk te vinden met Goegel.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 14 januari 2013 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Nexer : 14 januari 2013 om 22:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Tja, het spijt me. Maar ik verkies het huidige België dan dat onafhankelijk Vlaanderen waar jullie naar toe willen. Vooral de stappen daar naartoe met zijn instabiliteit, dreigend geweld en populisme liggen me niet... Dan vind ik de huidige situatie beter.
![]() |
#107 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Volgens mij wordt de splitsing van Belgie een gigantische administratieve juridische rompslomp waar zo goed als niemand van wakker zal liggen. Laatst gewijzigd door stevensterk : 14 januari 2013 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Hoe veel communautaire ophitsing is er nog nodig om die marginalen van het TAK bvb niet ten lande te laten zingen van "Waalse ratten..." maar daadwerkelijk iemand fysiek te kwetsen?
![]() |
#109 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus de splitsing van Belgie maakt het TAK kwaad? Wat voor absurde logica is dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het niet eerder jullie constante ophitsing tegen N-VA en de persoon van BDW als hééééél kevaaaarlijke partij, met officiële steun van de koning en wat verwijzingen van waar ons dat gebracht heeft in de jaren '30 zijn, die een zelfverklaarde redder des vaderlands tot fysiek geweld zal leiden ?
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor we aan die splitsing toekomen zal er een periode van instabiliteit zijn. Hoe ik dat weet? Ik ben geen historicus maar met uitzondering van TsjechoSlowakijke is geen enkel land in Europa vreedzaam gesplitst. Er bestaat ook geen overduidelijke meerderheid van Vlamingen en Walen die die splitsing willen dus creëer je spanning. Nu de NVA de grootste partij is komt het TAK steeds meer buiten. Nu kwetsen ze slechts met woorden maar nog wat extra motivatie van Vlaams rechts en extreem rechts en die gekken gaan fysiek de "slechten" (Franstaligen dus) te lijf.
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Dankzij een nieuwe app kan ik nu probleemloos de gedachten van hypochonder ontcijferen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe véél communautaire ophitsing zou er volgens u in Franstalig België nog nodig zijn vooraleer aldaar bij sommigen de stoppen doorslaan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Beste, ik ben al 12 jaar(van meteen na de hogeschool) aan de slag... Jij?
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 14 januari 2013 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal ons naar het arbeidersparadijs-op-aarde leiden! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat er nogal wat op die kar aan het springen zijn momenteel, zoals politie bellen als ze een vreemde nr plaat zien en dergelijke. Grote kuis mag wel eens, maar de balans moet wel in het midden blijven. Vandaag pakken ze mensen op, krullenboom maakt wetten dat vervroegde vrijlating bijna uitsluit, andere wetten worden dan gemaakt dat procedure fouten wel wettelijk worden (of zo goed als)....enz. Het zou kunnen dat men dit bedoeld met facisme. En facisme zou wel eens zowel van links als van rechts op ons kunnen afkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het ooit zo ver komt dan hebben Waalse politici daar zeker ook schuld aan. Uitspraken zoals men bij veel Waalse politici kan horen zwengelen de haat aan aan beide kanten van de taalgrens.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 14 januari 2013 om 23:25. |
![]() |
![]() |