![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Antisemitisme is tegenwoordig een populair item in Europa, en zeker in Frankrijk. Er is zoveel rond te doen dat het niet of nauwelijks weg te branden is in de actualiteit. Een allochtone aanval op een autochtoon haalt hier in België zelden of nooit het grote nieuws... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daartegenover staat dan weer het allochtoon geweld tegen een autochtoon in dit land waar zelden ruchtbaarheid aan gegeven wordt. Demoniseren van allochtonen? Eerder het tegenovergestelde: allochtonen worden geknuffeld en het is altijd de schuld van de racistische Vlamingen dat ze aangevallen worden aggressievelingen van een vreemde origine... Nochtans zijn er genoeg allochtonen (al dan niet moslim) die goed geïntegreerd zijn en meedraaien in onze samenleving. Waarom kunnen ze dat niet allemaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gezien sommige reacties hier is het misschien tijd dat Vlamingen écht eens de rangen sluiten en agressie met agressie beantwoorden.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, geïntegreerd, dan heb ik het over veel van mij allochtone collega's die ook de Ramadan vieren, de islam beleiden maar tegelijkertijd toch geen hoofddoek dragen, werken en belastingen betalen en zich af en toe lazarus zuipen... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Die teksten doen mij wreed denken aan de schrijfstijl van Kaiser/Bloxbuster/..
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Precies een multiple personality probleem, die jongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Die kan zijn eigen dan schouderklopjes geven hier met al die namen, zo ken ik er nog ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Vlaanderen_onafhankelijk schreef :
Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Het - haar - hem doet het prima
![]()
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen vertrek ik op reis voor een midweekje zoals dat heet. Ik zal dus waarschijnlijk niet kunnen lezen wat je schreef. Maar ik hoop echt, dat niemand van ons zich laat verleiden om kwaad met kwaad te vergelden. Laat staan ook beginnen te vechten. Dit is verreweg het beste wat we kunnen doen om te tonen dat wij inderdaad anders zijn. Als enkel de vreemdelingen geweld gebruiken, dan tonen zij een verschil met ons, waarmee inderdaad niet samen te leven valt. Plegen zij geen geweld op ons, op wat voor een manier ook, dan is er toch ook geen probleem hé? After all, wij zijn geen racisten. Als zij dat wel zijn, maken zij Vlaanderen inderdaad onleefbaar, met concrete feiten. Die concrete feiten zijn het meest doorslaggevend om ze hier inderdaad weg te willen, zonder zelf ook racist te zijn. Zonder concrete feiten, van hun kant, is er geen enkel probleem in onze samenleving toch? Ik hoop dat we mekaar mogen begrijpen en ik hoop nog meer dat mensen met gezag binnen de migrantengemeenschap, dezelfde boodschap verkondigen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2004 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans[size=1]worst[/size] I
Citaat:
70% vande collaborateurs waren mensen die de keuze kregen "werken in Duitsland,en er geld/goederen voor krijgen, of gedwongen werken in Duitsleand en er klop voor krijgen". Wat meisjes/vrouwen die effectief de kriebels kregen in de buik(voor saaie pieten en oetlullen, verliefd worden op)voor een Duits in die periode. De rest% waren zakkenvullers, onderkruipers en om het simpel te zeggen profiteurs. Ik durf geen Vl plakker om mijn deukendoos te hangen , waar ik woon. Want Vl= VB voor politiek correcten en Moslims.Ik woon tussen moslims.Maar hou van het stukje land genaamd Vlaanderen.([size=1]een aards paradijs indien we alle politieker zouden uitroeien en een nieuw echt werkend systeem zouden instaleren- Zie David Eddings "Politiek op Tega"-een stuk uit "the Shining Ones"-boek II van de Tamuli Trilogie.[/size]) Raf, die broodje aap verhalen die je aanhaalt hebben ergens een grond van waarheid vrees ik. De juffrouw in Parijs onlangs heeft haar verhaal opgedist uit andere verhalen.Ik ben bang dat de standaard verteltrend van broodje Aap hier wat kort op de bal is geweest. Meestal gaat het van:"mijn neef/nicht; oom, vriend van, kennis " etc... De engelenglimlach is een realistisch gebeuren, een variante op de "columbian necktie" waarbij de tong van de gekeelde door de snee word getrokken als een macabere stropdas/([size=1]ook soms toegeschreven aan de maffia[/size])
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 juli 2004 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |