![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste nationale feestdag was het maar droevig gesteld als je de schamele rijen koningsgezinden langs het parkoers van het defilé in ogenschouw nam.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het er op aan komt om stemmen te sprokkekelen waarmee je uw iddioot plan wil mee uitvoeren zal je gauw merken hoe berooit het er zal uitkomen . Ik heb hier trouwens nog altijd geen enkel antwoord gekregen op mijn vraag . Jean-Luc Dehaene heeft nagenoeg persoonlijk in jullie zakken gezeten met deFortis en dexia affaire . en die haten jullie niet . Nogthans een democratisch verkozen . Ik heb daar vraagtekens bij ? het lijkt wel of jullie smeken om gekloot en bestolen te worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het is een logisch gevolg.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet u weten dat er in België in de loop van de 19e eeuw (ook door de Nederlands koning trouwens) heel wat nieuwe adel werd gecreëerd die zich later oude, dubbelnamen van andere geslachten toe-eigende of daartoe de toestemming kreeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure mythologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, geen exclusieve kwaliteit van "de" adel. Wel van "de" mensen in het algemeen. Los van rang of stand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat u vooral naast mijn antwoorden leest, dus voel ik me allerminst geroepen het u duidelijk te stellen.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 28 januari 2013 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet echt verwonderlijk, daar u zich nu eenmaal in een droomwereld bevindt van ingebeelde kwaliteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even nakijken in welk jaar we leven , als ik me niet vergis 2013 . Het kan voor sommigen boeiend zijn om hystoricus te spelen , maar ik leef vandaag . En ik weet dat ik het veel moeilijk had met een kerkkwezel als Boudewijn . Maar als ik vandaag moet kiezen tussen Filip en een pastoor . dan is de keuze rap gemaakt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Je bent niet in staat de zaken op een objectieve manier te interpreteren, niet in staat om over de feiten een juiste conclusie te nemen. Ook je vooringenomenheid belet je de zaken juist te kunnen benaderen. Het heeft dus absoluut geen zin om met jou in discours te gaan, en het is nog veel onaangenamer met je onveroorloofde pedante toon te moeten omgaan. Dus je leest het: ik vraag je gewoon heel vriendelijk om nooit te reageren op mijn posts. Te beginnen bij deze. Meer commentaar hoeft niet.
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Op FaceBook benaderen ze het alvast op een positieve manier
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Zijn" edelen? In welke relatie staat het volk dan met de huidige adel?
|
![]() |
![]() |