![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt een beetje bang van uzelf , en terecht wand het is Ons eigen vlaamse schuld , tussen de 40 en de 20 jaar geleden hebben de vlaamse politici de vlaamse kracht laten verloren gaan en hun ziel verkocht . scheiden is geen optie er zijn te veel contracten getekend samen waar je nooit meer onderuit zal komen . of ga je in Parijs eens gaan onderhandelen in het vlaams ocer de waarborgen van Fortis ? wie heeft dat gearangeert ? ONZE vlaamse politici is het fortis debacle kunnen ontstaan , en daar hebben de balgische regering voor meegetekend . Ja ik ben een vlaming ... zou de waalsebevolking dan niet eerder moeten misnoegd zijn omwille van de vlaamse ministers die fortis in de afgrond hebben gestort en daarna zich borg hebben getekend bij de overnemers . EERST eens in eigen boezem kijken en die laffe eigen politici eens naar huis sturen . weg met de federale ingewikkelde geldverslindende machine . B.U.B. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men laat de kinderen kiezen tussen gaan voetballen of turnen. 35 jongens kiezen voetballen. 15 jongens en 40 meisjes kiezen turnen Gaat gij dan ook op uw achterste poten staan en verongelijkt zitten wenen als er niet gevoetbald wordt? En vindt gij dat er moet gevoetbald worden omdat de meerderheid van de groep die de meerderheid uitmaakt die keuze maakte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 18 februari 2013 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet u niet dat Vlamingen niet kunnen kiezen voor Di Rupo en zijn PS, terwijl ze toch allemaal opgezadeld zitten met zijn beleid?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zij Elio Di Rupo I in het zadel gingen hijsen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Om uw voorbeeld te geven. Kiezen tussen anti-België en pro-België zou het moeten zijn 23 jongens kiezen voetballen. Als ge snapt wat ik bedoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Parlementslid
|
![]() En dat is geloofwaardig, omdat... ?
Citaat:
Citaat:
En ik heb reeds aangeduid waarom ik vind dat bepaalde dingen moeten. Lees het maar eens opnieuw, het staat er allemaal, kristalhelder. Ik leg het niet nog eens uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem eens terug je uitleg uit jouw berichten waar je steeds naar refereert. Ik zie daar nergens een wettelijk kader in. Ik zie dus ook geen relevantie met de vergelijking met de belastingen. Ik zie nog altijd geen antwoord in mijn vraag van 'wie' zou moeten wat ik in het rood markeer: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=57 http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=59 Als België verdwijnt, komen er gewoon 2 nieuwe namen. De naam "België" heeft misschien enig gewicht, maar als er een splitsing komt, moet ze compleet zijn. In alles dus. En als dat betekent dat er een nieuwe reputatie moet verdiend worden, dan is dat maar zo. 1) Brussel is Vlaams grondgebied. Het ligt in Vlaanderen en hoort er dus bij. Heel die zever met de corridor die men een paar jaar geleden wou ging daar om: Brussel en Wallonië als grondgebieden verbinden. Zodat in geval van splitsing, de Waalse aanspraak Europees gesteund kon worden. Ze weten maar al te goed dat als er naar Europa gestapt wordt om in geval van splitsing dingen op te bepalen, dat een verbinding van grondgebieden de doorslag zal geven. 2) Als Wallonië de naam "België" op zich neemt, steelt het alle Vlaamse verwezenlijkingen die in de loop van de decennia onder de Belgische naam heeft gestopt. Ik herhaal: men moet een nieuwe reputatie verdienen. Niet meepikken uit het verleden. Dat zal misschien 1 of 2 jaar goed gaan, maar daarna gaat men vragen wanneer België nog eens met iets nieuws komt. Dan zal men zich moeten bewijzen zonder Vlaamse technologie en subsidies. Laat ons het eventjes verwijderen. Er "moet" geen complete splitsing zijn. Gevolg: iedereen kan maar doen wat men wil. Er is geen gebod op een doel en dus geen druk. Daarom dat het moet. Er moet druk zijn in de politiek, of er komt niks van in huis. Zo simpel is dat. Of moet ik veronderstellen dat u argumenteert vanuit het feit dat ik geen wetgevende macht ben en dus geen gezag heb? Dan is het aan u voorbij gegaan dat dit een betoog is. Dat ik tevens nergens beweer dat het zo zal zijn, slechts dat ik mij er voor wil inzetten. Ik "vind" dat het zo moet zijn. Of u negeert het opzettelijk. De tacktiek van hen zonder argumenten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zonder veel problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pleit je nu voor een splitsing tussen 'Bel' en 'gië' naar analogie van Tsekoslowakije ? Waar hoort Brussel dan in jouw streven ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 februari 2013 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsjechië & Slovakije vormen voor mij een ideaal beeld maar wij hebben wel Broekzele aan ons been. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() We zijn het nogmaals niet eens met elkaar.
Moet kunnen, maar ik hoef niet te berustten in een situatie die niet correct is... het concept Belgie is niet correct.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij perse een topic wil openen over de N-VA, ga je gang. Dit topic gaat niet over N-VA. Live with it.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Oei heb ik een gevoelig punt aangeraakt.........
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |