![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar is het in veiligheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk voerde Sarkozy die al in in 2011 : de beruchte isf, daarmee worden sindsdien de vermogens al (mild) aangepakt. Ook NL heeft een vermogensbelasting (1,4 % per jaar) Belgie is een belastingparadijs. Die verdienen dat ook het hardst. Risico-mijdend klootjesvolk moet je keihard aanpakken. Die vinden dat lekker hoor. Volgevreten provinciaaltjes die dachten dat ze stiekem rijk waren. Afstraffen die handel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit je op de beurs, Warren Buffet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij verzamelt wel Youtube links. Hij zal daar aandelen hebben vermoed ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat doen jullie nu met je spaargeld ? Plaatsen op een spaarboekje voor die luttele 1% om de inflatie wat in te dijken. Maar je ziet we"l, het is nu nietmeer van MIJN spaarboekje, neen het is het spaarboekje van de banken en de EU. Jullie gooien je geld te grabbel wanneer het voor een ander het beste uitkomt. HAAL ALLES AF IN STUKKEN EN IN CASH Huur een kluis en leg je cashgeld daar in en laat het liggen totdat de storm over is. Neem toch geen risico voor die stomme 1% als je er 10 kan verliezen. Ik heb dit zo gedaan en reeds een jaar lang. Op mijn spaarboekje staat nog een schamele 10.000€ en ik zorg dat er steeds 3000€ op mijn lopende rekening staat. Dus samen kan de bank max 13.000€ van mij pikken, maar de grote sloef ligt cash in een bankkluis Maar als het zo verder gaat, haal ik zelfs de kluis leeg en bewaar ik ze ergens welke ik hier niet ga zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Landbouwgrond en bos mijn vriend, dan gaat je geld niet lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() De beste manier om spaargeld te "activeren" is natuurlijk te dreigen spaarders hun centen af te pakken.
![]() Ik heb begrepen dat het spaargeld in Cyprus een beetje speciaal is (veel buitenlanders owv gunstige tarieven, o.a. veel Russen?), het zal toch niet helpen om gewoon tegen de Europese burger te zeggen dat Cyprus een "uitzondering" is en dat ander spaargeld veilig is... Van een isnchattingsfout gesproken...
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Absolute veiligheid is er nooit maar veel veiliger dan hier kan geen probleem zijn.
Meer zeg ik er niet over met die mafiose "big brothers" mentaliteit daar in Brussel.
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep, right. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De overheid? Lamenielachen ...........
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() oei, was de ironie niet duidelijk genoeg?...
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zwitserland is nog wel veilig,...alhoewel het bankgeheim daar ook scheuren begint te vertonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() De beurzen reageren licht negatief, maar wat betekent dat nog na de manisch-depressieve toestanden van de afgelopen vijf jaar?
We worden zienderogen armer en dat is rechtstreeks het gevolg van de burgerlijke apathie en pure intellectuele luiheid van de grote massa's. De gemakszucht (slapend rijk worden) maakt plaats voor de harde harde realiteit (slapend arm worden). Elke keer dat ministers "op zoek moeten gaan naar miljoenen/miljarden", dan is dat geen saillante berichtgeving van de media ter uwer amusement, maar een harde indicator dat er NOG stront aan de knikker hangt. Abandon ship? |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 18 maart 2013 om 12:11. |
![]() |
![]() |