![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees hier exact hetzelfde soort bangmakerij dat Better Together in het VK tegenover Schotland probeert te gebruiken. Ja, Vlaanderen zal 99% van haar grondgebied verliezen, we zullen uit de EU gegooid worden, de VN zal ons platbombarderen en de maan zal uit de lucht vallen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Ken verschillende landen die een oorlog ontketenen om overal grondstoffen te pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens ik woon op een stukje dat niet van jullie is of wil je de in jouw ogen slechte Vlamingen maar direct deporteren? Wat een geluk voor jou dat er een artikel 5 in de grendel grondwet staat. Ik begrijp alleen niet dat je het voor jou wel wil aanwenden en die 100% steun van België aanvaard, maar het een Waal wil ontzeggen. En deze pipo leeft evengoed en pijnloos, met als zonder artikel 5. Ik wens je nog een goede Vlaamse dag, met een stukje Vlaamse zon. Ik ga intussen lekker eten en mijn zondagse Duveltjes nuttigen op een Limburgs terras. Tot morgen mijn beste vriend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Gouverneur
|
![]() De kosten om België te behouden zijn te groot, een onafhankelijk vlaanderen en Walonië zal voor iedereen beter zijn. Natuurlijk moet dit gepaard gaan met een zo klein mogelijke regering en besparen op nutteloze onkosten zoals een koningshuis!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. Er zijn ook debielen die geen Vlaming zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lolololol ![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Vlamingen zijn debielen een onbeduidende minderheid. Net zoals bij niet-Vlamingen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of je het doorhebt, maar door op te splitsen stijgen de administratieve kosten net. Kijk naar een grafiek van het aantal ambtenaars. Grote stijgingen zie je doorgaans ten tijde van een staatshervorming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook hilarisch dat jij het aandurft laatdunkend te spreken over 'romantische gevoelentjes'. Was jij niet diegene die een eengemaakte utopische wereldregering wou? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is fijn om te zien dat je voorstander bent van administratieve vereenvoudiging. Dan kan je er niets op tegen hebben dat we het federale niveau afschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat bewijs wil ik wel eens zien, los daarvan dien je te weten dat er naast een onafhankelijk vlaanderen een unitair Europa dient te zijn met een gelijke loonschaal en gelijke belastingsvoet. Men moet de micro-gewestelijke nationalistiche zienswijze verwerpen. Deze zijn totaal utopisch en kwalijk voor de Europese zaak. Hoe meer Europa verdeeld is, hoe slaperiger, hoe meer het onder bedwang zal staan van de zogezegde beschermers" het zij Amerikaanse of andere" ! |
|
![]() |
![]() |