![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit bestaat die seksuele intimidatie precies? Zonder dat te weten, valt er toch geen bal over te zeggen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd dat we een beetje nauwkeuriger weten wat er tussen die juf en die kleuters precies is gebeurd. Gaat het over "woorden" of "daden"? Zolang we niet meer details kennen is alles louter sensatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vermoed wel dat als er ook maar de minste twijfel over is dat er misdrijven gebeurd zijn, de juf al in den bak zou zitten. Dus inderdaad, wat is dat daar nu? Want twee zaken: - het is onduldbaar dat kleuterjuffen iets seksueel zouden intimideren - maar het is ook onduldbaar dat op lynchpartij-achtige wijze een kleuterjuf van iets fictief beschuldigd zou worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan de school die de juf beschermde, wat moesten ze dan doen, haar in die bende loslaten ofzo? Laatst gewijzigd door BonBon : 18 juni 2013 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jah, daar tegen zo'n bewijs kun je echt niet op. Hier een ander filmke http://www.demorgen.be/dm/nl/3824/Bi...imidatie.dhtml Allah gehaktbar wordt er opnieuw geschreeuwd en diezelfde dame mag toch wel eens zeggen wat dat intiem nu gedrag is, die lijkt me de aanstoker van het geheel. Kinderen mogen sexueel gedrag hebben, dat is normaal of zou dat toch moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De verdachte krijgt extra betaald verlof. Dat noem ik niet Uw slag gedeeltelijk thuishalen.
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Zal ze nog in die school kunnen werken en is ze nog veilig in haar eigen huis? Die zal mogen verhuizen naar een streek zonder moslims, ik noem dat zeker een overwinning voor de Allah gehaktbars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bevoegde instanties moeten hun werk doen, en dit onderzoeken. Als die Juf grensoverschrijdend gedrag heeft vertoond, moeten daar sancties uit volgen. Maar indien de beschuldiging van die ouders ongegrond blijkt te zijn, moeten daar toch zware gevolgen voor die ouders aan gekoppeld worden. Niet alleen het leven van die Juf is verknald, het heeft de school, en gemeenschap veel geld gekost om een overbodig onderzoek in te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden er ook witte kindertjes in de scholen zitten? en zo ja, hoe voelen die ouders zich dan als er zo'n meute aan de schoolpoort staat "allah hakmaar" te kelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was rijk genoeg geworden, hij is dan maar verhuisd.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb vroeger ook bitchen van medestudentes gekend, die hun slechte punten dachten om te buigen door de leerkracht van aanranding te beschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is een verschil tussen bitches (geen jongens?) van medeleerlingen die hun leerkracht oneigenlijk van aanranding beschuldigen (gebeurt m.i. continu) en volwassen ouders die omwille van een gerucht Allah Hakmaar aan de poort staan te roepen en te tieren. (hoezo erbij gesleurd? filmpje niet bekeken zeker?).
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over iets heel anders, het lijkt me eerder islam ouders die niet weten wat gezond sexueel gedrag is bij kinderen van 5-6 jaar oud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk, dat is niet nieuw. En, hoeveel ouders van die medestudentes stonden de dag erna aan de schoolpoort te protesteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de INDRUK (met nadruk op indruk) dat die nederlands-marokkaanse mevrouw gechoqueerd was omdat zoonlief eens in haar borsten kneep of zo. Dat maak ik op uit haar handbewegingen want ze heeft dat niet zo gezegd. Ze heeft in feite NIKS gezegd. De juf (waarvan ze zelfs de naam niet kent) had haar zoon "gewurgd" mensen! en een kras in zijn hals is daar het bewijs van. In het tweede filmpje had die juf waarvan ze de naam niet kent zelfs "bacteriën" aan het kind gegeven (ik vrees dat ze AIDS bedoelde) en bij de meisjes had ze "haar vinger er in gestoken" (zou ze denken dat die westerse hoer waarvan ze de naam niet kent op die manier haar dochters wou ontmaagden?).... Ik weet niet hoor, maar ik denk dat ik hier toch ook maar weer het inteeltige kweekgedrag als mogelijke oorzaak ga noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs binnen het "nationalisme". Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 juni 2013 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |