Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2013, 07:49   #101
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Waaruit bestaat die seksuele intimidatie precies? Zonder dat te weten, valt er toch geen bal over te zeggen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 07:58   #102
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Het wordt tijd dat we een beetje nauwkeuriger weten wat er tussen die juf en die kleuters precies is gebeurd. Gaat het over "woorden" of "daden"? Zolang we niet meer details kennen is alles louter sensatie.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 08:07   #103
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waaruit bestaat die seksuele intimidatie precies? Zonder dat te weten, valt er toch geen bal over te zeggen?
2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het wordt tijd dat we een beetje nauwkeuriger weten wat er tussen die juf en die kleuters precies is gebeurd. Gaat het over "woorden" of "daden"? Zolang we niet meer details kennen is alles louter sensatie.
2

Ik vermoed wel dat als er ook maar de minste twijfel over is dat er misdrijven gebeurd zijn, de juf al in den bak zou zitten.

Dus inderdaad, wat is dat daar nu?

Want twee zaken:
- het is onduldbaar dat kleuterjuffen iets seksueel zouden intimideren
- maar het is ook onduldbaar dat op lynchpartij-achtige wijze een kleuterjuf van iets fictief beschuldigd zou worden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 08:16   #104
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
stel dat die juffrouw een moslima was geweest, t'kot zou te klein zijn.
Zelfs de ouders van dat meisje die verkracht werd door 5 moslims waren rustiger dan die bende, moslims hebben echt wel een talent om in 5 minuten een meute te vormen.

Dan de school die de juf beschermde, wat moesten ze dan doen, haar in die bende loslaten ofzo?

Laatst gewijzigd door BonBon : 18 juni 2013 om 08:45.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 08:32   #105
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vermoed wel dat als er ook maar de minste twijfel over is dat er misdrijven gebeurd zijn, de juf al in den bak zou zitten.

Dus inderdaad, wat is dat daar nu?

Want twee zaken:
- het is onduldbaar dat kleuterjuffen iets seksueel zouden intimideren
- maar het is ook onduldbaar dat op lynchpartij-achtige wijze een kleuterjuf van iets fictief beschuldigd zou worden.
"mijn kinder heeft bacterie van haar, een kras op z'n schouder en de juf heeft dat gedaan, ze moeten stil zijn van de juf."

Jah, daar tegen zo'n bewijs kun je echt niet op.

Hier een ander filmke
http://www.demorgen.be/dm/nl/3824/Bi...imidatie.dhtml

Allah gehaktbar wordt er opnieuw geschreeuwd en diezelfde dame mag toch wel eens zeggen wat dat intiem nu gedrag is, die lijkt me de aanstoker van het geheel. Kinderen mogen sexueel gedrag hebben, dat is normaal of zou dat toch moeten zijn.
Oud 18 juni 2013, 08:39   #106
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Zoals hier reeds staat beschreven, is de juf onschuldig, maar uiteindelijk geschorst om de rust te laten terugkeren. Die vrouwen hebben dus al hun slag gedeeltelijk thuisgehaald.
De verdachte krijgt extra betaald verlof. Dat noem ik niet Uw slag gedeeltelijk thuishalen.
Oud 18 juni 2013, 08:40   #107
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
"mijn kinder heeft bacterie van haar, een kras op z'n schouder en de juf heeft dat gedaan, ze moeten stil zijn van de juf."

Jah, daar tegen zo'n bewijs kun je echt niet op.

Hier een ander filmke
http://www.demorgen.be/dm/nl/3824/Bi...imidatie.dhtml

Allah gehaktbar wordt er opnieuw geschreeuwd en diezelfde dame mag toch wel eens zeggen wat dat intiem nu gedrag is, die lijkt me de aanstoker van het geheel. Kinderen mogen sexueel gedrag hebben, dat is normaal of zou dat toch moeten zijn.
Die "Nederlands sprekende" mevrouw is vast via de Belgie route aan een importman geraakt?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 08:43   #108
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
De verdachte krijgt extra betaald verlof. Dat noem ik niet Uw slag gedeeltelijk thuishalen.
Zal ze nog in die school kunnen werken en is ze nog veilig in haar eigen huis? Die zal mogen verhuizen naar een streek zonder moslims, ik noem dat zeker een overwinning voor de Allah gehaktbars.
Oud 18 juni 2013, 08:57   #109
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Wat de gil "Allah Akbar" er in 't filmpje bij kwam doen is me niet duidelijk, kan jij me dat even uitleggen, Everytime ? Ik denk persoonlijk dat zij ons haten, niet omgekeerd.

Wat betreft de juf, we hebben al een enorm tekort aan leerkrachten in de grootsteden, ik zie die niet terugkomen punt. Ze zou wel erg masochistisch zijn. Dus dankzij een paar haatdragers en hysterische wijven die niet rustig kunnen blijven is het lerarentekort weer met één eenheid toegenomen. Nou ja, één, iedereen die dit nieuws volgt zal wel twee keer extra nadenken voor er aan te beginnen.

Eigenlijk zouden we gewoon even moeten afwachten en zien wie zijn kinderen daar weghaalt. Elk van hen kan dan ( als ze geen andere school vinden en hun kinderen thuis houden - wedden dat er een aanzienlijk aantal dat zal doen ? ) zijn recht op kindergeld verliezen.

Ik vraag me wel af waarom er daar wegens intimidatie en bedreigingen geen GAS boetes uitgedeeld werden.

mvg. Sint Ignacius
Alles wijst er inderdaad op dat we te maken hebben met een hetze van moslimouders tegen die juf.
De bevoegde instanties moeten hun werk doen, en dit onderzoeken.
Als die Juf grensoverschrijdend gedrag heeft vertoond, moeten daar sancties uit volgen.
Maar indien de beschuldiging van die ouders ongegrond blijkt te zijn, moeten daar toch zware gevolgen voor die ouders aan gekoppeld worden.
Niet alleen het leven van die Juf is verknald, het heeft de school, en gemeenschap veel geld gekost om een overbodig onderzoek in te stellen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 09:00   #110
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Gelijk welke uitkomst het onderzoek heeft, die Juf zal daar nooit meer werken.
Haar leven is verknald.
Oud 18 juni 2013, 09:30   #111
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zouden er ook witte kindertjes in de scholen zitten? en zo ja, hoe voelen die ouders zich dan als er zo'n meute aan de schoolpoort staat "allah hakmaar" te kelen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 18 juni 2013, 09:38   #112
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
daarom dat je er niet meer woont
Hij was rijk genoeg geworden, hij is dan maar verhuisd.
Oud 18 juni 2013, 09:38   #113
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zouden er ook witte kindertjes in de scholen zitten? en zo ja, hoe voelen die ouders zich dan als er zo'n meute aan de schoolpoort staat "allah hakmaar" te kelen?
Ik vind het redelijk onnozel hier de islam als motief bij te gaan slepen.
Ik heb vroeger ook bitchen van medestudentes gekend, die hun slechte punten dachten om te buigen door de leerkracht van aanranding te beschuldigen.
Oud 18 juni 2013, 09:47   #114
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik heb vroeger ook bitchen van medestudentes gekend, die hun slechte punten dachten om te buigen door de leerkracht van aanranding te beschuldigen.
er is een verschil tussen bitches (geen jongens?) van medeleerlingen die hun leerkracht oneigenlijk van aanranding beschuldigen (gebeurt m.i. continu) en volwassen ouders die omwille van een gerucht Allah Hakmaar aan de poort staan te roepen en te tieren. (hoezo erbij gesleurd? filmpje niet bekeken zeker?).

Oud 18 juni 2013, 09:47   #115
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk hadden ze gelijk ook, ze gaan een relatie aan met de leeraar voor betere punten en schreeuwen dan moord en brand als de cijfers niet hoog genoeg zijn of als de leraar te lastig wordt.

Hier gaat het over iets heel anders, het lijkt me eerder islam ouders die niet weten wat gezond sexueel gedrag is bij kinderen van 5-6 jaar oud.
Oud 18 juni 2013, 09:48   #116
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, dat is niet nieuw. En, hoeveel ouders van die medestudentes stonden de dag erna aan de schoolpoort te protesteren?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 09:53   #117
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
stel dat die juffrouw een moslima was geweest, t'kot zou te klein zijn.
Zo'n beetje zoals we gisteren op 't nieuws zagen ...

( juiste schrijfwijze is trouwens: 't kot )
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 09:53   #118
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht

Hier gaat het over iets heel anders, het lijkt me eerder islam ouders die niet weten wat gezond sexueel gedrag is bij kinderen van 5-6 jaar oud.
Ik heb de INDRUK (met nadruk op indruk) dat die nederlands-marokkaanse mevrouw gechoqueerd was omdat zoonlief eens in haar borsten kneep of zo. Dat maak ik op uit haar handbewegingen want ze heeft dat niet zo gezegd. Ze heeft in feite NIKS gezegd. De juf (waarvan ze zelfs de naam niet kent) had haar zoon "gewurgd" mensen! en een kras in zijn hals is daar het bewijs van. In het tweede filmpje had die juf waarvan ze de naam niet kent zelfs "bacteriën" aan het kind gegeven (ik vrees dat ze AIDS bedoelde) en bij de meisjes had ze "haar vinger er in gestoken" (zou ze denken dat die westerse hoer waarvan ze de naam niet kent op die manier haar dochters wou ontmaagden?)....

Ik weet niet hoor, maar ik denk dat ik hier toch ook maar weer het inteeltige kweekgedrag als mogelijke oorzaak ga noemen.

Oud 18 juni 2013, 10:03   #119
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb de INDRUK (met nadruk op indruk) dat die nederlands-marokkaanse mevrouw gechoqueerd was omdat zoonlief eens in haar borsten kneep of zo. Dat maak ik op uit haar handbewegingen want ze heeft dat niet zo gezegd. Ze heeft in feite NIKS gezegd. De juf (waarvan ze zelfs de naam niet kent) had haar zoon "gewurgd" mensen! en een kras in zijn hals is daar het bewijs van. In het tweede filmpje had die juf waarvan ze de naam niet kent zelfs "bacteriën" aan het kind gegeven (ik vrees dat ze AIDS bedoelde) en bij de meisjes had ze "haar vinger er in gestoken" (zou ze denken dat die westerse hoer waarvan ze de naam niet kent op die manier haar dochters wou ontmaagden?)....

Ik weet niet hoor, maar ik denk dat ik hier toch ook maar weer het inteeltige kweekgedrag als mogelijke oorzaak ga noemen.
Het is inderdaad allemaal wat wazig om zo over the top te reageren, haar zoon heeft 'iets' intiems gedaan maar ze wil niet zeggen wat, het is de schuld van de juf en die zou dan haar vinger in de meisjes gestoken hebben, dat kan ze dan weer wel zeggen. Allemaal tijdens de pauze met alle kinderen erbij, ik ben benieuwd of we hier nog iets van zullen horen.
Oud 18 juni 2013, 10:35   #120
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
En dat is ongetwijfeld de schuld van die vuile, Westerse, blanke hoer, dat vies, vuil, ongelovig varken die niet leeft naar de wetten van de pedofeet mohammed.
Er zijn nochthans ook westerse radikalen die een vrouw alleen maar zien als zorgend voor de kinders & man.

Zelfs binnen het "nationalisme".

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 18 juni 2013 om 10:35.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be