![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, ik ben niet bereid om die vrijheid op te geven, nogmaals, des te meer aan een buitenlandse overheid die ik niet democratisch kan controleren.
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem dito, want terroristenlovers kan ik echt niet mee om...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat het wel zo is...n blijkbaar geloof je dat ook echt...dus je mailt niet meer nu je weet dat ze iets met je mail doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles is mogelijk, maar dat zou betekenen dat hij al enkele jaren een typetje speelt.
Daaruit kun je twee dingen concluderen. 1: Hij is geen typetje en meent dit echt. 2: Hij is wel een typetje, maar heeft echt totaal maar dan ook totaal geen sociaal leven. |
![]() |
![]() |