![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Partijlid
|
![]() Fantastisch. Zeg het met je blote kont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar blijft Eberhard om die man te feliciteren?
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of Elio het rampscenario. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Misschien is hij naturist, da's niet verboden zover ik weet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Vergeet Bertje "Vermeersch ge zijt aan ' t zeveren" niet
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 24 juni 2013 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier moet iets aan gedaan worden. De oplossing is simpel. Nog meer de websites van de kranten afschuimen op zoek naar pittige onnozelheden van Vlaams-nationale politici. De partij maakt niet uit : N-VA of VB, één pot nat. Terwijl je vrienden van de federale regering dit land in de vernieling rijden is je voornaamste bekommernis een draadje openen over een N-VA'er die zijn broek afsteekt in de beste Arno-traditie. De commentaren hierop van je vrienden kukeluku, de koning van de mesthoop, en pinokkio waren voorspelbaar. Ook de hertog van nergens en je soortgenoot Another Jack Daniels laten zich van hun beste kant kennen. we kennen hen. Ze stonden helemaal achteraan wanneer het verstand uitgedeeld werd. Dus hier geen verrassingen. Met jou ligt het toch anders. Omdat je sluw bent en pro forma de N-VA soms enig krediet geeft. Je kan ook goed argumenteren en ik moet bekennen dat ik je soms gelijk moet geven. Deze gaven maken je ook gevaarlijker dan de rest van het belgicistisch zootje. Ik ben ervan overtuigd dat je, mocht je enige invloed hebben, ook de N-VA met veel plezier zou opsluiten in een cordon en de sleutel weggooien. Gelukkig heb je die invloed niet. Je idool Jos Gheysels is beloond voor zijn fascistisch initiatief met de titel "minister van staat". Jij zal het moeten stellen met "verspreider van de haat". Heel wat minder dus. Maar niet getreurd. Er staan je ongetwijfeld nog mooie dagen te wachten. Maar zoals gezegd : niet opgeven, blijven strijden. Ook al weet ik niet voor wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer je dag in dag uit met machtsmisbruik, corruptie en bedreigingen moet leven is dit voor een labiel persoon op de duur ondraaglijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Afhankelijk van de eigen politieke overtuiging wordt een dergelijke actie als ze in het eigen kraampje past een luimige "uiting van een rebels karakter" genoemd , maar anderzijds als het om een rivaliserende partij gaat, wordt het een weerzinwekkende daad die bovendien "leden van een jeugdbeweging" zouden kunnen shockeren. Weerom blijkt dat ons collectief geheugen van zeer korte duur is. Niet lang geleden, op 21 januari 2011, werd door de actiegroep "Niet in onze naam" in de KVS te Brussel een avond georganiseerd, die in feite een uitlaatklep was voor onze "cultuurdragers" van allerlei allooi, die ongerust werden over de opkomst van het nationalisme wat op de gestage groei van het N-VA sloeg. Het gevoel van nattigheid dat hierdoor eventueel hun eigen subsidie-leventje in gevaar kwam speelde uiteraard GEEN rol !?! Het obscene gedrag van Arno na zijn optreden werd toen goedlachs gerelativeerd door diegenen die nu de verontwaardigde uithangen. Voor het goede begrip : ik keur in beide gevallen dit boertig gedoe af. In het geval van Arno kon de moderatorin nog ingrijpen en de podiumlichten tijdig laten doven. In bijgevoegd filmpje kun dit optreden savoureren, waarbij de laatste 2 minuten illustratief zijn. http://www.dewereldmorgen.be/video/2...-kamil-carlens
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap de hele hetze niet tegen deze moedige man die al onze steun verdient. De broek is een achterlijk middeleeuws instituut dat staat voor de ongelijkheid van man en vrouw. Moedig dat hij die broek durft af te doen, ondanks de druk van zijn geloofsgenoten die hem dwingen om een broek aan te doen. De enige oplossing lijkt mij een verbod op alle seksistische symbolen in openbare functies en dit om de neutraliteit van de openbare dienstverlening te garanderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het stoort me nog niet bekan, ik begrijp zelfs niet waar je dat haalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik dank u voor het formuleren van een deftig antwoord op dit 'voorval', en ik sluit me er dan ook volledig bij aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een bijkomend licht op de zaak gaan schijnen: Schepen De Dobbeleer is goed bevriend met de voorzitter van die "Franstalige" club. Die voorzitter is blijkbaar zelf niet zo tevreden met de naam van de club.
Lees in De Standaard. http://www.standaard.be/cnt/DMF20130624_00634059 Citaat:
Toch blijft het ongepast; hij is dan ook terecht gewezen. Citaat:
Maar ik denk dat deze uitleg, en de bewoordingen van verontschuldigingen van de Schepen redelijk geruststellend zijn voor de toekomst. En verder nog mijn kritiek op sommigen die zeggen dat hij 'slechts' café-baas was: willen jullie alleen universitaire stijfharken misschien in de gemeentelijke en hogere besturen ?? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |