![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ter info Hip Hop ...
Wiki Inhoudelijk is Hip Hop niets of ... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben geen fan van vooroordelen. Ik probeer ze dan ook zoveel mogelijk niet te gebruiken. Maar overdreven relativeren is ook niet goed. Die vooroordelen komen er ook niet zomaar. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=zGmBzyCaPm8 Broederliefde optreden @ontpopt 27 juni 2013 Deurne |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Broederliefde is sowieso gaande, maar wat is dat filmpje van kapot slechts kwaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
Hiphop heeft een urbaan rebellerend karakter. Sowieso trekt dat naast degene die het hart op de juiste plaats hebben en zich inzetten voor de scene enz... ook opportunisten en meelopers van alle slag aan.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is vooral datgene dat voorkomt uit je ervaringen. Naar mijn ervaringen zijn mensen met een brede muzieksmaak altijd nog de meest prettige mensen om mee te leven. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Hip Hop is lang dood
Laatst gewijzigd door Nvalid : 29 juni 2013 om 16:33. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een oproep tot geweld moet ik rapporteren.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is dat misschien?
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hiphop dans vind ik anders schitterend. Ik vond moderne dans eigenlijk gewoon belachelijk (A.T. De Keersmaker enz...) tot ik een paar demo's hiphop dans op niet-hiphop-muziek kon aanschouwen. Ik ben dan naar enkele voorstellingen gaan kijken zoals "Amazones" van de Franse Compagnie Revolution. Adembenemend. Hier een (helaas wat te donker gefilmd -- wordt na 30" wel iets beter) voorbeeldje. Het spektakel duurt een uur en boeit elke seconde.
https://www.youtube.com/watch?v=seu5G6sId74 Verder zijn er de kontjesdansen. Frivool zo je wil, maar wel opwindend en origineel. Water wegketsen met de poep zou bijv. een goeie olympische discipline kunnen worden. http://www.youtube.com/watch?feature...&v=aj04Lsf5hZ0 Hiphop, vooral de dans dan, vind ik wel de moeite waard. Acrobatisch en erotisch. En dat voor een jaren '70 'progressieve pop" liefhebber.
|
|
|
#115 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() NL-RAP. In drie weken 300.000 keer bekeken. Daar kunnen onze Engelstalige multiculturele Vlamen alleen van dromen http://www.youtube.com/watch?v=IszNPFBlXmE |
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 juni 2013 om 00:23. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja ieder zijn ding hé Xenophon. Ik blijf de info over Antony Egéa van de company révolution volgen en jij volgt, ik weet niet goed wat, maar het ziet er van hieruit niet zo esthetisch uit.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 juni 2013 om 00:25. |
|
|
|