![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gesnopen, Paulus?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 augustus 2013 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugens! Dat heb jij nog nooit gedaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 augustus 2013 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het simplisme is hier eerder een vage, niet nader vermelde Nederlandse bron citeren, als argument, op een forum waar ja al met je gat bloot staat. Het is wel typerend voor een ambtenaar dat er een volledige zin gewijd moet worden aan een fait divers zoals ondertekenen van een document door een ambtenaar: duur 2 seconden. Misschien even eerst formulier QED501 machtiging tot ondertekenen van aktes opstellen en invullen. Alweer een week gepasseerd en hard en productief gewerkt ![]() En vooral, geld opgeleverd voor de overheid! ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 4 augustus 2013 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpend lezen is ècht een groot probleem voor jou, hé? Het ging om het verschil tussen privé en overheid, niet om het verschil tussen statutairen en contractuelen. De informatie in je link klopt overigens niet, of is ten minste onvolledig. Aan mijn gemeente starten statutairen en contractuelen niet alleen aan hetzelfde loon; ze gaan ook gelijk op.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens over uw gemeente : bron ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat woordje verandert niets aan het feit dat je geneuzel naast de kwestie is, zoals het dat overigens altijd is.
Ik tiens.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in mijn leven ongeveer 450 keer bloed, plasma of bloedplaatjes gegeven.
Aantal dagen verlof voor deze giften 0 Mijn collega bloed / plasma / plaatjesgever, die toevallig op de post werkte, die kreeg 1 dag per maand. Gelukkig is dit nu bij veel overheden afgeschaft. Dan even over de feestdagen, juist ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die jij (en ik) kiest, bepalen wat jij (en ik) betaalt. Niet die ambtenaar. Of die politici zich daarbij laten inspireren door de kostprijs die onmiddellijk verbonden is aan de 'prestatie', is maar zeer de vraag. Of ze zich daar soms achter verschuilen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkeerd: niet de ambtenaar. Juist: de politieker (die jij gekozen hebt). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Knock yourself out! Wauw! Als je in je "berekeningen" ook zo selectief bent als in het lezen van berichten op dit forum, dan zijn ze zo mogelijk nog minder waard dan ik dacht...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 augustus 2013 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen zorgen. Ik heb mijn account nadat die de vorige keer gehackt werd uitstekend beveiligd nu!
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken toch niets van kostprijsberekenen blijkbaar ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |