![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaamse boerenlul in een notendop ('in a nutshell' zoals u zou zeggen). Mooi samengevat.
Laatst gewijzigd door Weyland : 26 augustus 2013 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er nog niet genoeg 'producten' 'ontwikkeld', misschien?
Ik weet nu al niet meer waar ik met al jullie brol heen moet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]() fun?
Je moet het niet kopen he. En een product moet niet perse een consumptiegoed zijn. Zelfs een nucleaire electriciteitscentrale is een product he. Laatst gewijzigd door openeye : 26 augustus 2013 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() fun? Je moet het niet kopen he. En een product moet niet perse een consumptiegoed zijn. Zelfs een nucleaire electriciteitscentrale is een product he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een even kort Nederlands alternatief voor het Engelse 'fun' is het woord 'lol'.
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 26 augustus 2013 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag een beetje overdrijven maar niet te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup. Mijn 'product' is muziek en lessen Nederlands/Duits.
Het enige dat voor mij belang heeft is dat ik mijzelf daarbij amuseer. Als het niet plezant meer is, dan stop ik ermee. Als ik er niet mee zou stoppen, zou ik Prozac of zo moeten slikken. Ik val nog liever dood. En dan bent u een potentiële klant kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb metro Moltrein smog Rookmist interview Vraaggesprek ... Voor de rest: Engels of Russisch, 't is me om het even. Laatst gewijzigd door Boduo : 26 augustus 2013 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'Dan is het gedaan met de fun' versus 'dan is de lol eraf'
Mijn voorkeur gaat naar de tweede uitdrukking. En ja, mijn uitspraak was ludiek, vandaar die knipoog. Wel vind ik: 'Bwah, het Nederlands trekt toch op nikske, liever in't Engels' een typische uitspraak van klootjesvolk. Dat dan weer wel. Mensen die zich niet op hun gemak voelen in hun moedertaal in een ontwikkeld land zijn nogal beschamend. We zijn immers geen koloniaalnegers of een uitstervende inheemse stam in Zuid-Amerika. Laatst gewijzigd door Weyland : 26 augustus 2013 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Gouverneur
|
![]() Dus, we kunnen concluderen dat de Marokaan die Nederlands kan ook een Vlaming is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een staat is een dynamisch iets en een natie kan overlappen met een ethniciteit. Die Marokkaan in Vlaanderen heeft bovendien een cultuur die je hier wel kunt vinden, maar niet in Marokko. Migraties zijn van alle tijden, alleen is het vandaag erg versneld en uiteraard onderhevig aan politieke beslissingen. Laatst gewijzigd door Weyland : 26 augustus 2013 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou eens moeten weten wat er zoal op rommelmarkten e.d. te vinden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nog iets: als u dan toch bezig bent met 'producten' te 'ontwikkelen', wilt u voortaan zo goed zijn ervoor te zorgen dat er toch iets méér 'inhoud' is dan 'verpakking'? Dank bij voorbaat, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben bv op dit moment een design aan het maken voor een solar powered watertower waarmee je water kan desalaniseren en ondertussen stroom opwekken. |
|
![]() |
![]() |