![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat toch met die jaloezie en afgunst altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat maar, 't is De Betuwe.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 15 september 2013 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het niet zo? "Als een niet tot iets komt kent die niet zichzelve niet." En dat is hier wel duidelijk het geval met deze ex kinderjufrouw waar van de oom Baron was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, ik weet niet wat die daar doen. ^^
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het altijd al een schetkont gevonden.
Wat mij betreft mogen ze er zo snelmogelijk een grote dikke streep onder trekken, onder heel dat decadent koningshuis!!! Hoe rapper hoe liever. Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2013 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou al zeer tevreden zijn als ze hun politieke macht afnemen. Het geld komt op de tweede plaats.
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 september 2013 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan sneeuwwitje. Zijn er zo geen appels te vinden die ze doen veranderen in een diensterje? dan kan ze tenminste zelf voor hare kost zorgen.
Laatst gewijzigd door Garry : 15 september 2013 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Tja...Ge moet denken...Met zo'n marginall vod als den Fluppe komt ons Matilleke niet echt aan haar trekken, hé...Ze moet die seksuele frustraties toch op een of andere manier kunnen uiten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kan zich altijd nog prostitueren, hé...In de goedkope kategorie dan, want ze is niet meer van de jongsten hé. Al wat cellulitis op haar kont en plooien in haar bakkes, ze heeft geleefd... Of zich inschrijven op zo een date site voor cougars. Vermits ze centen genoeg heeft kan ze het ook gratis doen. En dat geeft mij een idee : ze wil zich toch inzetten voor arme mensen te helpen ? Arme mensen komen dikwijls niet aan hun trekken op sexueel gebied, die hebben geen geld voor naar de hoeren te gaan. Dus Sa Majesté Matille I zou een vereniging zonder winstgevend doel op kunnen richten om zulke mensen op te vangen en sexueel te bevredigen. Dan kan ze het nuttige aan het aangename koppelen : zich van haar sexuele frustaties verlossen en andere mensen in hetzelfde geval helpen. ![]() De Fluppe kan haar daarin bijstaan en drankjes en versnaperingen aanbieden. Dit zou hen wel eens razend populair kunnen maken bij het kapitaalzwakke gedeelte van de Belgische bevolking. Ik denk ook aan al die arme immigranten die hier moederziel alleen aanspoelen, en dikwijls in het gevang terechtkomen wegens verkrachting...Somaliërs, arabieren, zwarte afrikanen enz enz. Allemaal kunnen zij bij Matillekke terecht ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hoewel het haar door haar familie ongetwijfeld niet in dank zal worden afgenomen indien zij de door hen gewenste keuzes niet zou maken, heeft zij, net als iedereen, heel wat keuzes. Zij kon, en kan nog altijd, breken met haar familie en haar eigen, zelf gekozen, pad bewandelen. Zoiets doen, vergt natuurlijk moed. En ik kan begrijpen dat iemand in haar positie, na afweging van pro en contra's, besluit dat het sop de kool niet waard is. Maar zeggen dat zij geen keuze heeft, is niet juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie van een onduidelijke zin wegens nog niet lang wakker tijdens het schrijven van
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat de meeste mensen in haar plaats hetzelfde zouden doen, al dan niet met tegenzin, staat buiten kijf. Maar dat ze geen keuze heeft, zoals Gwylan beweert, klopt niet. Dat aan die keuze een serieus prijskaartje vasthangt, klopt wel. |
|
![]() |
![]() |