![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2013 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Er bestaat nog wel iets anders in het leven als ondernemen hoor. Trouw aan God bv, bidden, gezinswaarden al dat waardevols dat jullie associale liberale varkens nooit zullen kennen.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duitsland krijgt een brede coalitie van CDU, CSU en SPD.
Het akkoord versterkt het Duitse zelfbewustzijn en zijn overwicht in Europa. Het behelst onder andere: - Strikte handhaving van financieel beleid: geen pardon voor te hoge staatsschulden. - In de EU moet de Duitse taal evenwaardig zijn met Engels en Frans - Er komt een minimum loon - Geen belastingverhogingen - Op de autobaan zal een vignet verplicht worden gesteld. http://www.nrc.nl/nieuws/2013/11/27/...itse-coalitie/ Het is niet anders, Duitsland is het gidsland voor de rest van Europa. Heil Europa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Ziet er op de eerste blik niet negatief uit. Autorijden doe ik toch niet meer.
Echter: duurzame energie bestaat niet. De gebruikelijk taalvervuiling van de analfabeten in de politiek. De verwarring met langdurig gaat ook niet op. Niet vervuilende energie zou beter klinken. Ik krijg nu het vermoeden dat alle lidstaten zullen overgaan op een tolheffing. Hetgeen weer volledig tegen het principe van de EU is. Zo zie je maar weer dat er geen grotere opportunisten bestaan dan politici.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 28 november 2013 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Landen in het centrum van Europa (Oostenrijk; Zwitserland) krijgen natuurlijk met veel meer autoverkeer te maken dan landen in de periferie. En zij zouden de reparatie van wegen moeten betalen. Dat klopt niet helemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() @ Sjaax
Ook dat gaat niet op. Frankrijk heeft vrijwel alleen tolwegen. Je kunty ze vermijden ten koste van vele kilometers omrijden en zelfs dat is al bijna onmogelijk geworden. Vroeger was de N20 nog redelijk intact. Maar hele delen daarvan zijn opgeofferd aan de A20. Om maar een willekeurig voorbeeld te noemen. Derhalve is Frankrijk wegenbelastingvrij. Zwitserland heft al tol, Oostenrijk idem en zal het niet zo lang meer duren of de rest van Europa zal volgen.
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor nieuw aangelegde wegen ben ik niet tegen tol, maar een vignet vind ik in strijd met de vier Europese basisvrijheden van personen, goederen, diensten en kapitaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Er is geen enkele overheid die eigen wetten respecteert. Zeker de EU niet.
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Wat mij betreft gaan die zogenaamde ''basisvrijheden'' zo snel mogelijk op de schop. Het heeft de Nederlandse burger enkel maar ellende en armoede opgeleverd....
|
![]() |
![]() |