![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij steekt zijn schup geregeld in de graaiende konten van de Open VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het ziet er niet naar uit dat dit in de nabije toekomst gaat veranderen. De enige schup waarmee jij ooit in contact zal komen zal er één zijn met een sticker van "Gemeente Wetteren" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt liet zich dagelijks palen door Di Rupo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De prijzen zijn nooit gezakt, integendeel ze zijn tegenwoordig omgekeerd "geïndexeerd", en iedereen schijnt dat normaal te vinden. Bij een normale indexatie stijgen de prijzen als de kosten voor de leverancier gestegen zijn. Wat TN en BGC doen is de prijzen doen stijgen omdat de index gestegen is, en los daarvan verhogen ze ook nog eens regelmatig de prijzen. Het enige product dat je echt kunt vergelijken over langere termijn is telefonie. Indertijd betaalde je voor een zonaal gesprek 30BEF/uur bij Belgacom, daarna is de prijs alleen omhooggegaan. Tegenwoordig bel je vaak "gratis" in de daluren, maardan moet je wel eerst een duur forfait betalen.
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Hij mag zijn wat hij is, maar hij heeft van Belgacom wel de melkkoe van de overheid gemaakt,en wat hebben de andere werknemers te maken met zijn visie?
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Daarna betaalde je dus 0BEF/maand hiervoor. je betaalde abonnementsgeld, maar nu betaal je een pak meer dan toen voor je abonnement. Wijzigingen aan je installatie ? Wat zou dat dan moeten betekenen ? Ik kan mij nooit een dergelijke situatie herinneren. Citaat:
En toen was je om te surfen op internet (of op BBS'en, de voorloper van het internet) afhankelijk van je telefoonlijn, wat tot hoge gesprekskosten leidde. Je betaalde dus ineens voor telefonie en internet, tot er internet via kabel en ADSL was had je niets beter.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 november 2013 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij betekent een monopolie uitgebaat door de Staat, vooral technologische stagnatie (moderniseren loont niet, want er is geen concurrentie).
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit zou kloppen, dan zou de Belgische staat geen voortrekkersrol hebben gespeeld in het elektronisch aanbesteden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
U formuleert het anders, maar ik zie geen bron voor uw beweringen, wat niet wil zeggen dat ik voorstander ben van monopolies. Ik herinner mij nog als kind hoe saai ik die telefoon wel vond. Je kon niet eens kiezen, het was dat model en dat was het dan. Citaat:
Een paar jaar geleden ben ik eens met de trein naar York gereisd (binnenlandse NMBS trein, daarna Eurostar, daarna Britse trein naar York). Ik weet wel waar de trein comfortabel was, en zelfs stopte op markeringen op het perron zodat je precies wist waar je moest instappen, en neen, het was niet de Eurostar, en ook niet de Belgische trein.
![]() |
![]() |
#116 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België is zelf zijn graf aan het delven. We kunnen het proces maar beter versnellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowat iedereen wordt er beter van.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Ja koperdraadkabel,met 2 op 1 lijn,met 1 Lijn die hoog en laagfreqentie heeft,dat waren torn die tijd de mogelijkheden om toch te bellen!