![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() Waren de pyramide's niet ten tijde van de machtige farao?
En maakte die gladde zijkanten het mogelijk om zo een perfectie te architectueren met betrekking tot astronomie. Het koninkrijk van Salamon en prinses Saba, zijn hier bewijzen van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ja ik heb dat van die gelijkenissen hiervan:
http://www.youtube.com/watch?v=80YcnNanopk Was wel leuk om te zien, maar de ontnuchterende realiteit is dan ... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "lijkt me"... Ik denk eerder dat je je bullshit meter moet laten herijken...
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je eerder ? Last van je geheugen ? ![]() Ik denk dat jouw ijkingstoestel ook eens degelijk geijkt moet worden.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 9 december 2013 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer een prachtig voorbeeld van "cherry picking". Zoek wat oppervlakkige gelijkenissen, vergroot die uit, negeer alle verschillen en BAM, je hebt er weer een wilde theorie bij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar elders zou ik die dan moeten hebben?
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens anders. Maar bij jou was ik niet helemaal zeker... (proest)
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() het waren microwezentjes. Ik ga even harriechristus vragen om zijn mening in deze thread te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Ik zeg zeker niet dat het aliens zijn.
Ik merk wel op dat men toen een enorme kennis in pacht had. En dat wij vandaag de dag er nog staan op te koekeloeren. Men bouwde toen naar de gelijkenissen van hierboven (as above, so below). Dat is iedereen toch duidelijk, zonder aliens erbij te betrekken, right? Die wiskundige perfectie en dat men toen beton kon gieten tot 3x betere als nu in de 21e eeuw, geeft toch een reflectie van hun kennis. Ik vraag mij niet zozeer af waar die kennis vandaan komt, ik vraag mij af waar ze vandaag de dag naartoe is! Alles is omtrent dat is omhult in een enigma dat wij als mens nog moeten uitpuzzelen. Maar het is wel vreemd hoe we plots duizenden jaren geleden het besef van "goden" kregen en seconden later monumenten uitbouwen met wiskundige precisie. De grote pyramide is perfect in het midden van de landmassa, is perfect in alignment met het magnetisch noorden en de orion riem. Dat men dat TOEN kon, is toch verbluffend? En niemand weet vandaag hoe, enkel de mensen van TOEN zeggen dat het van de goden kwam. Mindbreaker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() Zo zie je maar dat mensen nu nog even eenvoudig te verbazen zijn als toen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de piramiden dienden als energiecentrale en werkelijk gebouwd zijn op punten waar het aards magnetisch veld piekt, dan zijn er meer opties dan geschiedenis ons leert op de schoolbanken. Ik blijf ook graag bij de feiten, maar ik leer hoe ouder ik word dat ze eigenlijk ook geen houvast zijn. Laatst gewijzigd door Peche : 10 december 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar das geen bron zeker? ![]() Nochtans hadden ze dat gesteente naar 6 verschillende laboratoria gestuurd met 6 gelijke resultaten. Citaat:
http://thebosnianpyramid.com/the-bos...yramids-facts/ En nu gaan mensen roepen dat het geen piramide is, hetzelfde voor de met (bewust?) aard bedekte piramides in China. Geen piramides? Ik denk toch van wel. Los van dat. Er zijn genoeg werken knal in het gezicht dat aantonen dat mensen duizenden jaren geleden stenen met precisie bewerkte. Ik hang geen alien theorie aan. Ik eis meer van onze leiders dat die wijsheid openbaar wordt gebracht aan de mensheid. Want de groten op de aarde weten maar al te goed waar de klepel hangt. Maar met het openbaren van die wijsheid is misschien elke mens weer vrij en zelfstandig... en voor die woorden zijn er al velen geliquideerd. Kijk en vraag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Havanna : 10 december 2013 om 13:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() En die betonnen blokken dan?
Wat liggen die daar te doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() en dan een andere website:
Citaat:
http://www.altheadlines.com/bosnian-...hoax-13248605/ Hoe zeker kunt ge zijn uiteindelijk? Als die onderzoeken kloppen, dan ....? Hoe gaat een mens eigenlijk na of zoiets überhaupt klopt? Moet ik naar daar reizen en die tunnels in? Geen slecht idee op zich. Das hetzelfde als gaan stemmen zonder de stemmen zelf na te tellen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zeker kunt ge zijn uiteindelijk? Als die onderzoeken kloppen, dan ....? Hoe gaat een mens eigenlijk na of zoiets überhaupt klopt? Moet ik naar daar reizen en die tunnels in? Geen slecht idee op zich. Das hetzelfde als gaan stemmen zonder de stemmen zelf na te tellen he.[/quote] Resultaten(data en images) moeten gepubliceerd zijn...om te beginnen. De rest bedenk je zelf maar even : peer review, publicaties, ... Laatst gewijzigd door Havanna : 10 december 2013 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Havanna, ik ga eens dieper zoeken of de data tastbaar is. Maar niet nu.
C U later |
![]() |
![]() |