![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
dubbel
Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2014 om 10:18. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het was een voorbeeld. Hoe afstand niet voor alle krachten van toepassing is. En dat die energie die niet gebonden is aan die krachten (maar ze kan buigen) overal aanwezig is. Use the Force Luke Laatst gewijzigd door Peche : 9 januari 2014 om 10:15. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Het ding met energie is, is dat alles energie is. En dat het zich inderdaad in meerdere vormen kan uiten en zelfs van vorm kan veranderen. Er is een bron Athelas, dat is de logica zelve. Het moet allemaal ergens vandaan komen en dat is beginnen splitsen, reageren en creëren. Here we are! Tadaaaaaaaaaaaa! Citaat:
Kunnen wij via elektrische statische ladingen onze zwaartekracht onder een toestel ombuigen en op antigravity vliegen? Is het nu in de quantum mechanica -theoretisch- mogelijk te tijdreizen? Is het nu in de quantum mechanica mogelijk tijd en ruimte samen te buigen om ergens sneller te komen? Als er maar genoeg energie is he? Citaat:
Wat is de oneindigheid waar het allemaal in begon? Energie? |
|||
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We kunnen enkel dichtbij een beschrijving komen. Maar heeft U zichzelf al eens toegewijd en geprobeerd boven uw eigen lichaam te zweven? Heeft U werkelijk al eens toegewijd iets geprobeerd? Ik kan ook niet vrijuit spreken he Jeebee. Ik ben gebonden aan de regels van het spel hier. Kijk hoe snel men de spot drijft, zo gaan mensen niet snel openlijk ervaringen delen. Telekinetische krachten zijn niet vreemd. Bestudeer hoe poltergeisten wetenschappelijk onderzocht zijn, verklaard kunnen worden enigszins. Maar hoe er verder niets mee gedaan wordt. Kijkt hoe men via regressies verschillende mensen naar een vorig leven toe kan leiden. Het is natuurlijk een kwestie van een beetje openstellen. Psychokinese etc, het zijn allemaal besproken onderwerpen waar weinig mee gedaan wordt. En underground, lijken ze daar dan heel diep mee bezig te zijn. Het is een kwestie van wat je zoekt en tegenkomt zeker. Maar jah, ... ook geloven. Niet te min, er is iets vreemd aan de gang en ik weet niet wat. Ik vind het eerlijker van me daar open debat over te voeren dan de alwetene te spelen. Voor mij is dit nieuw. Maar Jeebee, ik zou zoiets niet achterna gaan moest ik zo mijn eigen "verlichting" niet ervaren hebben. Maar zoiets openbaar delen op een forum als dit? Neen dat nooit Ik zou hier nog geen ufo encounter delen als ze in mijn achtertuin landen en op thee komen. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
Ik heb niets te vinden, iedereen past zich aan aan de omstandigheden zoals hij kan; in ieder geval lijk je mij eerlijk. Ten andere die boosheid op mij zelf, van je had je maar niet moeten laten doen, wanneer iemand anders mij belazerd heeft, ken ik maar al te goed. Zij is heel menselijk denk ik en daar zijn er genoeg die daar, bewust of onbewust, op inspelen, zelfs de wet helpt hen meestal een handje.
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ge kunt overal naartoe met uw lichamelijke zelf op deze planeet. Tuurlijk is onze jungle nu ene van beton, maar dat mag ons niet weerhouden hoger en hoger te stijgen naar mijn mening. Wat als al die grote geniën konden intappen op die "universele al-energie" (een logos, brahman soort gelijk ding). En dat al die grote historische vondsten (E=mc², elektriciteit, ...) daaruit gekomen zijn? Wat als dat opgaat voor bv "profeten, shamanen, etc" van vroeger? Is er een verborgen landschap achter deze realiteit? Ja ik neem sterk aan van wel. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ach ieder zijn mening, maar het is ook onze verantwoordelijkheid het beest niet teveel koekjes te voeden. Het kan zich verplaatsen in veel mensen en laat het U nooit van uw stuk brengen We are the heavens, we are the earth |
|
|
|
|
|
|
#109 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Hoezo? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wel. Wanneer ik hem echt zie tenminste. Dan stopt mijn geloof/ongeloof om over te gaan in feitelijkheden.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 9 januari 2014 om 11:13. |
||||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Mensen die vragen hebben of kritiek uiten afschilderen als debielen.
|
|
|
|
#111 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
zoals ik al zei, u bent een verloren ziel. Enkel professionele hulp kan u, met heel veel moeite en toewijding, nog helpen. Maar dat moet u zelf willen uiteraard. Onnozel trien!
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
En dan wordt u zonder pardon in de klasse van de dwazen, debielen, lichtgelovige, mentaal gehandicapten en zoveel meer geklassifieerd en vertikaal de vuilbak in geworpen onder het mom van wetenschappelijk ongeloofwaardig te zijn.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Vertel me alleen nog hoe je én de zwaartekracht overwint én de luchtweerstand de baas bent én stabiel blijft. Dan kunnen we praten.
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Minister-President
|
Neen, dan word je gestoord in je fantasie.
|
|
|
#118 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je "heengaat" komt die kracht in je los en is ze overgegeven aan hele nieuwe wetten. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Mijn schaduw al gehoord? Maar ja elke reactie van mij daarop is een reactie te veel? En maak u geen zorgen, ik verdraag kritiek en tot nu toe heb ik geprobeerd op elke normale kritiek verduidelijkingen te geven zonder ook maar één keer de normale kritiek en de mensen erachter voor debiel en achterlijk uit te maken, maar in tegenstelling tot de kritiek die ik krijg bevind ik mij inderdaad op onontgonnen gebied en is het ook voor mij dikwijls moeilijk om naar de kern van het gestelde te gaan en bevind ik mijzelf in een voortdurende leerschool.
Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 januari 2014 om 11:41. |
|
|
|