![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 5 september 2004 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zucht*... ik zal wel altijd een kind van de eighties blijven. Mijn hart smelt al als ik de punkerkopkes op een pastelkleurige achtergrond zie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voil�*
![]() |
![]() |
#106 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Paul de Leeuw is niet altijd even grappig en soms te druk naar mijn zin wat betreft een rustig avondje tv-kijken maar die kerel heeft pareltjes van liedjes gemaakt ... maar ja, over smaak valt niet te discussiëren hé ![]() ge kunt er hoogstens conclusies uit trekken ![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles van Nicole & Hugo !!
(Ik kan daarbij niets toevoegen aan Oriana's reactie op de marie-louise ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Stinger naaimachines zijn de beste! Van Arbeid Adelt.
Met de fantastische leadzanger Marcel van Tilt. ![]() Ook dat verkrachte liedje van Elvis Presley 'In the Getto' met die rappers. Hij draait zich om in zijn graf. (Als hij niet op een onbewoond eiland uitrust tenminste ![]()
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de beat-versie van 'with or without you' van U2. Dat had nooit mogen gebeuren ! Wat een verkrachting !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neem het gerust ruimer: het concept 'beat versie' tout court.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rappers die de grote klassieke meesters verkrachten waardoor je ineens een bende kettingdragende idioten ziet 'yo'-en op een stukje Händel of Pachelbel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Na dat onding 1 000 000 + 1 gehoord te hebben , kan hij voor mijn part alleen vliegen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het soort ondingklassiek dat je soms op Clara hoort waarbij je je afvraagt of ze hun viool aan het stemmen zijn of gewoon de kat van de buren tegen de deur aan het nagelen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 september 2004 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Het volledige "TOTZ" oeuvre 8)
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle liedjes van Busted.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kleverige voorgebakken boysband geslijm. En hoewel niet muzikaal, zijn de danspasjes (allemaal gelijk) nog veel erger...
|
![]() |
![]() |