![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die niet kredietwaardig is kan bij een macroeconomische lage rente geen lening krijgen. Die moet dan naar toestanden gaan waar hij meer rente zal moeten betalen. Moeilijk hoor. En ik ben geen statutaire ambtenaar. Wakker blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat iemand die niet kredietwaardig wordt geacht door een "normale" bank zijn toevlucht moet nemen tot kredietverleners die woekerintresten aanrekenen weet toch het kleinste kind?
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je buiten mijn nick ook mijn stelling geweld aan doen?
![]() |
#105 |
Gouverneur
|
![]() S&P houdt uiteraard rekening met verkiezingsresultaten en de mogelijkheid dat België na 25 mei "helemaal anders" zal worden...
niet dus... Of de prognose van deze kredietwaardigheidsbeoordeelaars de juiste is durf ik met mijn beperkte mogelijkheden niet te beoordelen. Maar ja : dergelijke firma's maken ook al eens menselijke vergissingen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() S&P houdt uiteraard rekening met verkiezingsresultaten en de mogelijkheid dat België na 25 mei "helemaal anders" zal worden...
niet dus... Of de prognose van deze kredietwaardigheidsbeoordeelaars de juiste is durf ik met mijn beperkte mogelijkheden niet te beoordelen. Maar ja : dergelijke firma's maken ook al eens menselijke vergissingen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
gewoon vernietigde ? Ik denk aan de jaren '70 toen men bijna in paniek termen bedacht zoals "stagflatie" (bestaat dat nog ?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
S&P is niet zo naïef te denken dat er na 25 mei er een nieuw politiek gegeven zou heersen dat onmiddellijke impact heeft op onze kredietwaardigheid.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 maart 2014 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omgekocht door de "democratische?" partijen zeker?
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() S&P doet dus een prognose zonder met de toekomstige politieke verhoudingen rekening te houden? Dat is dan toch wel erg dom van S&P.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Belfius onderzoekt discreet splitsing' Nog eens 12,5 miljard extra risico's afgewenteld op de staat, bovenop de andere 50 miljard van Dexia?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allemaal niet concreet maar het zijn slechts denkpistes. Heb jij een betere oplossing voor Belfius ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |