![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En peperduur. Deze marginaal kan dat niet betalen, die geeft zijn geld liever uit aan een nieuw stuk gereedschap om mee te werken.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffie in Huize Chaos.
Neme de fluitketel. Warm water van de kraan erin, en dan op't gasvuur. Terwijl het water aan de kook gebracht wordt, gaat het nummer 4 Melitta filterzakje in de houder, en wordt er per 15 cc water een overvolle koffielepel DE Black in het filterzakje gelepeld. Dit gaat op de thermoskan Als het water kookt/fluitketel fluit, gaat het vuur uit, en wachten we 30 seconden , en gieten we rustig het zeer hete, doch niet meer kokende water rustig over de koffie in de filter, waarbij we zorg dragen dat 1) het water met drijvend koffiegruis niet over de filterrand loopt. 2) er geen diepe put in de koffie komt waardoor het water niet genoeg meer door de koffie kan sijpelen. Deze kan koffie is binnen het uur leeggedronken. Langer laten staan is zonde van de kwaliteit. Natuurlijk, deze koffie is ook een basis voor een extreem lekkere Irish Coffee.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffie met een scheut whisky in is ook niet slecht.
Of amaretto en dan 1 minuut in de microgolf oven. Na een tijdje doe je er zelfs geen koffie meer bij.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat je zou moeten zien , dat zie je niet. Maar je ziet dingen die er niet zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Koffiezet afgeven, nieuwe nemen, nieuwe factuur met huidige datum. Op papier weer 2 jaar gerust, in realiteit van 3 weken tot 18 maanden. Ik geef toe, het is eens 'nipt' geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oulala ik krijg zin in een kopje koffie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet me dan toch gewoon op je negeerlijst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lust enkel koffie verkeerd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 15 oude Belgische frankjes, voor een zelfgezet kopje koffie met een apparaat dat 4000 befjes kost.
Zoals ik al schreef, naar uw voorgaande schrijfsels is dat veel te duur voor deze marginaal, die zeer zelden koffie drinkt.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KopJE
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet, is het niet eerder duur voor zij die er veel van drinken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() of ![]()
![]() |
#118 |
Banneling
|