![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wij mochten niet op tv. Die zot kwam dagelijks op tv. Ge zegt het toch net zelf?
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#103 |
|
![]() PS: kronkel de kronkel, Patriotje!!!
![]()
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Zijt gij nu echt achterlijk ofzo?
Ik zeg dat men op tv moet komen om verkozen te raken, edoch men moet wel iets te vertellen hebben. WIj hebben iets te vertellen, maar we mogen niet op tv. Zot Beysen had niks te zeggen, maar mocht wel op tv. Nar van Rossem had ook niks te zeggen, maar ROSSEM gold toen nog wel als protestpartij. Snapt ge het nu, of moet ik er een tekeningske bij maken? ![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() bub haalde bij de laatste verkiezingen
0,23% van de stemmen. Of zo een 13.000 stemmen. Dus niet echt representatief. Soit, voor mij niet gelaten. Bub mag voor mijn part wat meer publiciteit maken. Mss gaan we dan uiteindelijk een beter zicht hebben van het aantal franskiljons in Vlaanderen. Meer als enkele tienduizenden kunnen het niet zijn...
#106 | |
|
![]() Citaat:
Gelle hebt bovendien niks te vertellen. Getuige daarvan is dat jullie achteruit gingen in de verkiezingen. Waals-Brabant: 1318 --> 753 OVL: 1828 --> 1723 A'pen: 2624 --> 2455 Andere partijen die ook nooit in de media komen, halen meer stemmen dan gij. RWF, PVDA/PTB, LSP, UF, FN (die worden pas echt doodgezwegen),... Zelfs het Vlaams Blok haalt meer stemmen in 1 Waalse provincie dan jullie. Begrijpt ge het nu echt niet? Gelle zijt gewoon niks waard.
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Waals-Brabant werd geen campagne gevoerd, en in Oost-Vlaanderen was er een bestuur waar nog over nagedacht moet worden. In ANtwerpen werd vooral in 't Stad campagne gevoerd. Daar stijgen we ook.
In Vlaams-Brabant, waar ik campagneleider was, verdrievoudigen we onze score slechts ![]() In Brussel halen we meer dan een procent bij de Vlamingen die jullie gezeik meer dan beu zijn. |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() Van 820 naar 850 in Antwerpen. WAAAUW!!!!!!!
![]() De dijk is gedicht in Antwerpen, maar de rest van de provincie loopt leeg! Goe bezig!!! ![]() ![]() En bovendien: in 2003 haalden jullie in Vlaams-Brabant (BHV+Leuven) 3399 stemmen. In 2004 was dat 3676 + 671 = 4347. Verdrievoudiging? ![]() Kronkel jij maar verder! Het is echt leuk!
#109 |
|
![]() Het BUB haalt zijn plafond gewoon als het in alle kieskringen tegelijk opkomt, daarna zakt alles als een pudding in elkaar
![]() ![]() ![]()
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Flink zo!!!! Ge doet dat goed, Patriotje!
Zonder op TV te komen, zonder een maatschappelijk draagvlak te hebben, slagen jullie er in om van de ene fenomenaal lage score naar een iets hogere fenomenaal lagere score te gaan ![]() ![]() En nu BUB als bij Zwart of Wit is geweest, op Mise au Point is geweest, TV Brussel? Ik voorspel dat jullie 20 zetels gaan krijgen!!! ![]()
#112 |
|
![]() Ach, je moet toch toegeven dat het potsierlijk is.
Op de niveaus waarop men parlementsleden verkiest, gaat de BUB achteruit, maar als er in kanton X of Y een stijging was (vb Antwerpen), dan krijgt ie een stijve. En dat terwijl men enkel vanuit de provincie Antwerpen mensen stuurt naar de parlementen. Heerlijk is dat! Dat keuvelen over die paar man meer of minder, precies alsof de Belgische revolutie daarmee gered is!!! ![]()
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Verder: wat voor zever zijt ge nu weer aant verspreiden?
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog altijd geen duidelijkheid over die 'decentralisatie' in een unitair Belgique.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe toch geen moeite.
Het is immers zo simpel als wat. De BUB gooit de hond wat hondenbrokken toe in de hoop datgene te helpen doorslikken waar het hen écht om te doen is: Alle macht opnieuw in handen van de Belgische francofonie. Geen beter middel daarvoor dan de centralisatie van de macht naar hetzelfde niveau terug te hevelen waarop Bruxelles er het gemakkelijkst in slaagde Vlaanderen te discrimineren: Het unitair Belgische.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2004 om 12:59. |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ziehier, diene zever...
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Dus als iemand andere argumenten heeft dan u, kan u er niet mee discussiëren?
|
![]() |