![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht U die Thaise nationaliteit dan makkelijk kunnen krijgen ...Zou je deze dan ook aanvragen ?? Of toch maar liever niet ....?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn vraag over de nationaliteit aan te vragen geeft U geen antwoord ??? Of toch maar liever Belg blijven dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan uw woordkeuze te merken ....kaaskoppen..rundskoppen .....idioot...kijkt U naar mijn mening wel een beetje neer op mensen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardige redenering voor iemand die zogezegd niet neerkijkt op mensen....??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1) het feit dat België een federale staat is en NL en FR niet, beinvloedt het ambtenarenaantal uiteraard in een dergelijke vergelijking uiteraard 2) er wordt in die vergelijkingen voor België een aantal mensen als ambtenaar beschouwd (onderwijs, witte sector) die het in die andere landen niet zijn Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 18 maart 2014 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke inkomprijzen spreekt U ?? Museum ? Concert ? Bioscoop ? Bibliotheek ? En mocht het dan nog zo'n groot verschil zijn gaat U daar dan alle dagen naartoe ? ook in België betaalt een inwoner van de gemeente minder inkom dan een niet inwoner van de gemeente in bv zwembad of Bib
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als U mijn vrouw een lelijk wijf noemt ...bent U een onbeleefd iemand en kijkt U neer op de fysiek van andere mensen...trouwens U weet niet ik al dan niet een vrouw heb en of deze al dan niet lelijk is ?? Misschien heb ik wel een Thaise vrouw ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is eigen aan de landregels.....U kan wel eigendom kopen (auto's appartement )maar geen Grond .....wel met een Company.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() ik zeg toch als jij er gelukkig mee bent ,schoonheid is vergankelijk,het voordeel in thailand is dat er keus genoeg is,we nemen gewoon een jongere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is inderdaad discriminerend .....maar om mijn vraag te herhalen waar en wanneer is er zo'n groot prijsverschil ....ga je daar dan naar zoveel culturele activiteiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad schoonheid is vergankelijk ..zal ook wel Uw net als mijn geval zijn. Daarom dat U waarschijnlijk nu een jongere vrouw huurt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle 'arme' landen is keus genoeg ....zolang je maar beseft dat het dan voor je centjes is...is er niks mis mee !
|
![]() |
![]() |