Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2014, 08:12   #101
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
waarom zouden wij moeten integreren ,we moeten iedere 3 maand toestemming krijgen om in dit land te mogen verblijven,kunnen de thaise nationaliteit niet of heeeeeeeeeeeel moeilijk verkrijgen ,wij zijn gewoon vacantiegangers die wat langer blijven ,ik betaal belasting in blegie
Als U meer dan 50 bent en beschikt over de nodige financiële middelen krijgt U zonder probleem een jaarvisum. Die 3 maanden hebben niks te maken met toestemming ....waarschijnlijk praat U over een trimestriële immigratie controle die internationaal wordt opgelegd aan alle landen ....en aanzien als levensbewijs
Mocht U die Thaise nationaliteit dan makkelijk kunnen krijgen ...Zou je deze dan ook aanvragen ?? Of toch maar liever niet ....??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 08:19   #102
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als U meer dan 50 bent en beschikt over de nodige financiële middelen krijgt U zonder probleem een jaarvisum. Die 3 maanden hebben niks te maken met toestemming ....waarschijnlijk praat U over een trimestriële immigratie controle die internationaal wordt opgelegd aan alle landen ....en aanzien als levensbewijs
Mocht U die Thaise nationaliteit dan makkelijk kunnen krijgen ...Zou je deze dan ook aanvragen ?? Of toch maar liever niet ....??
ga uw stempeltje om de 3 maanden maar eens niet halen of ga 10 dagen te laat 10.000 bath boete ,flauwekul levensbewijs ,mijn nederlandse vriend kan ieder jaar nog eens naar de ambassade voor een bewijs van leven
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 08:24   #103
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Vooruit dan ...zie je wel dat die wietrokers het allemaal beter hebben geregeld !
die wietrokers zitten in blegie ,de kaaskoppen verkopen alleen maar ,die zijn veel slimmer dan rundskoppen
Oud 18 maart 2014, 08:29   #104
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ga uw stempeltje om de 3 maanden maar eens niet halen of ga 10 dagen te laat 10.000 bath boete ,flauwekul levensbewijs ,mijn nederlandse vriend kan ieder jaar nog eens naar de ambassade voor een bewijs van leven
Voor buitenlandse zaken is dit wel een bewijs van leven.Voor administratieve doeleinden moet U idd een levensbewijs halen op uw ambassade.Deze meldingsplicht heeft niks vandoen met toestemming om in een land al dan niet te verblijven daarvoor heeft U een visum ..geen stempeltje een boet ja ok ...geen visum ...dan moet je d'r uit

Op mijn vraag over de nationaliteit aan te vragen geeft U geen antwoord ??? Of toch maar liever Belg blijven dan ?
Oud 18 maart 2014, 08:34   #105
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
met geld kan je alles kopen buiten gezondheid en dan nog ,rijken zijn gemiddeld gezonder dan armen,en ik praat met iedereen die bereid is om met mij te praten ,zelfs met bargirls ,ik kijk niet neer op mensen
Aan uw woordkeuze te merken ....kaaskoppen..rundskoppen .....idioot...kijkt U naar mijn mening wel een beetje neer op mensen !
Oud 18 maart 2014, 08:44   #106
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waarom zouden wij moeten integreren ,we moeten iedere 3 maand toestemming krijgen om in dit land te mogen verblijven,kunnen de thaise nationaliteit niet of heeeeeeeeeeeel moeilijk verkrijgen ,wij zijn gewoon vacantiegangers die wat langer blijven ,ik betaal belasting in blegie,en natuurlijk zou ik de thaise nationaliteit willen hebben bovenop de blegische ,heeft alleen maar voordelen,niet meer automatisch in fout bij een ongeval lagere inkom prijzen overal, geen rompslomp met visa,grond kunnen kopen
Ah ik begrijp het.U zegt het zelf Bovenop de Belgische en niet in de plaats van de Belgische hehe da's slim natuurlijk .U zou de Thaise nationaliteit willen aanvragen om die pietluttige voordelen ? Om maar 50 bht te moeten betalen ipv 80 bht als U naar een cultureel erfgoed gaat kijken of naar het zwembad gaat ? Dit geloof je toch zelf niet ? Voor de nadelen doe je niet mee en blijf je liever Belg !
Oud 18 maart 2014, 08:50   #107
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee hoor ik lach liever met julie rundskoppen ,met uw lelijk wijf ,alle dagen regen en dat tussen allemaal racisten van vlamingen , t leven moet een hel zijn voor rundskoppen
Eigenaardige redenering voor iemand die zogezegd niet neerkijkt op mensen....??
Oud 18 maart 2014, 08:51   #108
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
blijft het feit dat we 33 procent meer ambetantenaren hebben dan in de ons omringende landen ,leg dat eens uit,tussen haakjes met de hoogste pensioenen ,veel hoger dan in de prive ,als enigste land in de wereld
Het hangt er van af hoe je vergelijkt:
1) het feit dat België een federale staat is en NL en FR niet, beinvloedt het ambtenarenaantal uiteraard in een dergelijke vergelijking uiteraard
2) er wordt in die vergelijkingen voor België een aantal mensen als ambtenaar beschouwd (onderwijs, witte sector) die het in die andere landen niet zijn

Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 18 maart 2014 om 08:52.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2014, 08:51   #109
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah ik begrijp het.U zegt het zelf Bovenop de Belgische en niet in de plaats van de Belgische hehe da's slim natuurlijk .U zou de Thaise nationaliteit willen aanvragen om die pietluttige voordelen ? Om maar 50 bht te moeten betalen ipv 80 bht als U naar een cultureel erfgoed gaat kijken of naar het zwembad gaat ? Dit geloof je toch zelf niet ? Voor de nadelen doe je niet mee en blijf je liever Belg !
ben jij ooit in thailand geweest? 50 bath in plaats van 80 ,400 in plaats van 40 ja.
Oud 18 maart 2014, 08:53   #110
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenaardige redenering voor iemand die zogezegd niet neerkijkt op mensen....??
als je een mooie vrouw wilt dan kijk je neer op mensen?rare redenering,als jij maar gelukkig bent met uw lelijk wijf ,up to you
Oud 18 maart 2014, 08:55   #111
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Over welke inkomprijzen spreekt U ?? Museum ? Concert ? Bioscoop ? Bibliotheek ? En mocht het dan nog zo'n groot verschil zijn gaat U daar dan alle dagen naartoe ? ook in België betaalt een inwoner van de gemeente minder inkom dan een niet inwoner van de gemeente in bv zwembad of Bib
Oud 18 maart 2014, 08:55   #112
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
en dat je eigendom kan verwerven met de nationaliteit is ook maar bijkomstig zeker,je zit hier een flagrante discriminatie goed te praten
Oud 18 maart 2014, 08:57   #113
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als je een mooie vrouw wilt dan kijk je neer op mensen?rare redenering,als jij maar gelukkig bent met uw lelijk wijf ,up to you
Als U mijn vrouw een lelijk wijf noemt ...bent U een onbeleefd iemand en kijkt U neer op de fysiek van andere mensen...trouwens U weet niet ik al dan niet een vrouw heb en of deze al dan niet lelijk is ?? Misschien heb ik wel een Thaise vrouw ?
Oud 18 maart 2014, 08:58   #114
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Over welke inkomprijzen spreekt U ?? Museum ? Concert ? Bioscoop ? Bibliotheek ? En mocht het dan nog zo'n groot verschil zijn gaat U daar dan alle dagen naartoe ? ook in België betaalt een inwoner van de gemeente minder inkom dan een niet inwoner van de gemeente in bv zwembad of Bib
ben jij limburger of zo ,heb ik 1 keer im mijn leven meegemaakt in diest ,dat zwembad moesten ze aanklagen voor discriminatie,durf jij een immigrant maar eens meer aanrekenen omdat hij immigrant is we zullen zien hoe lang dat duurt in blegie
Oud 18 maart 2014, 09:00   #115
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en dat je eigendom kan verwerven met de nationaliteit is ook maar bijkomstig zeker,je zit hier een flagrante discriminatie goed te praten
Is eigen aan de landregels.....U kan wel eigendom kopen (auto's appartement )maar geen Grond .....wel met een Company.
Oud 18 maart 2014, 09:01   #116
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Als U mijn vrouw een lelijk wijf noemt ...bent U een onbeleefd iemand en kijkt U neer op de fysiek van andere mensen...trouwens U weet niet ik al dan niet een vrouw heb en of deze al dan niet lelijk is ?? Misschien heb ik wel een Thaise vrouw ?
ik zeg toch als jij er gelukkig mee bent ,schoonheid is vergankelijk,het voordeel in thailand is dat er keus genoeg is,we nemen gewoon een jongere
Oud 18 maart 2014, 09:02   #117
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Is eigen aan de landregels.....U kan wel eigendom kopen (auto's appartement )maar geen Grond .....wel met een Company.
is eigen aan de landregels ,ja dat praat het helemaal goed
Oud 18 maart 2014, 09:05   #118
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ben jij limburger of zo ,heb ik 1 keer im mijn leven meegemaakt in diest ,dat zwembad moesten ze aanklagen voor discriminatie,durf jij een immigrant maar eens meer aanrekenen omdat hij immigrant is we zullen zien hoe lang dat duurt in blegie
Dit is inderdaad discriminerend .....maar om mijn vraag te herhalen waar en wanneer is er zo'n groot prijsverschil ....ga je daar dan naar zoveel culturele activiteiten ?
Oud 18 maart 2014, 09:10   #119
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik zeg toch als jij er gelukkig mee bent ,schoonheid is vergankelijk,het voordeel in thailand is dat er keus genoeg is,we nemen gewoon een jongere
Inderdaad schoonheid is vergankelijk ..zal ook wel Uw net als mijn geval zijn. Daarom dat U waarschijnlijk nu een jongere vrouw huurt...
Oud 18 maart 2014, 09:12   #120
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In alle 'arme' landen is keus genoeg ....zolang je maar beseft dat het dan voor je centjes is...is er niks mis mee !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be