Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2016, 23:07   #101
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Kinderen maken voor het kindergeld is zo enorm ziekelijk...

Kinderen kosten veel meer dan het kindergeld dat je krijgt...

Sommigen hun pogingen om aan gratis geld te geraken zijn krankzinnig.

Geen wonder dat sommigen in enorme problemen zitten... ik heb er alvast minder en minder begrip voor.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2022, 20:57   #102
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb dit weekend de wind van voren gekregen van mijn moeder. Eigenlijk zou ik willen adopteren, maar vermits dit niet realistisch is mbt mijn situatie (van werkloze) had ik sinds enige tijd het plan van naar de spermabank te gaan.

Ik geef grif toe dat ik in feite niet echt een kindermens ben, ik haat zelfs kinderen (bv. kan absoluut niet tegen hun gekrijs, vieze pampers, gejengel ..) en het voor mij eigenlijk een manier is om er financieel op vooruit te gaan - vooral dat ik moeite heb met een job te vinden.

Want stel dat ik tegen dit en volgend jaar bij het OCMW beland, dan krijg ik meer per maand als leefgeld als ik een kind ten laste heb. Maw. dan kan ik rekenen op een 1070€ per maand (+ kindergeld) ipv. het leefloon voor een alleenstaande van +-800€ .. Met de komst van een kind zou ik zo per maand +-1220€ hebben

Als ik morgen werk vind dan zal het ook rond de 1200 ?* 1300€ zijn. Misschien iets meer, maar niet fenomenaal.

Ik doe er maw. profijt aan. En ik kan dan bvb ook zeggen dat ik niet kan gaan werken omwille van de kindjes en dat ik geen oppas heb en blablabla. Maw. mij laten chouchouteren en niet te vergeten de 900€ aan geboortegeschenken van het ziekenfonds Yep, ik zag het al helemaal zitten

Maar ..

Want er is een "maar" (Het loopt toch nooit van een leien dakje voor mij..)

Mijn moeder heeft gedreigd van een advocaat op me af te sturen of weet ik wat .. Ik had er eigenlijk veel beter niets van gezegd en haar achteraf gewoon voor het voldongen feit gezet met als enige info dat het een gevolg was van een discotheek bezoek ofzo.

Dan had ze wss. geen boe of ba gezegd!

Nu zit ik lekker met de gebakken peren, met als enige uitzicht - indien ik niets van werk vind, verdere armoede bij het OCMW ipv. de dop

Verder ben ik ook niet compleet zonder scrupules, ook al geef ik toe dat het vnl. uit financiële overwegingen is dat ik een kind zou willen, ik zou ook graag iets doen aan mijn eenzaamheid en later kerstmis enzo niet alleen te moeten vieren.

Bref, ik had er beter helemaal niets van tegen haar gezegd. Mijn plannen staan nu "on holt"

Ze is nochtans een linkse, en ze heeft mij destijds geadopteerd. En toch deed ze zo'n uitspraak van "ja, en met één of andere dan nog wel" .. Heu wat maakt het uit dat het mss maar één of andere is, daarom is het juist anoniem.

En dan was dat mens bezig dat ik geen vaderfiguur zou kunnen bieden en blablablablabla. Bref, het werd er gisteren weeral eens lekker ingewreven dat het enkel "Survival of the Fittest" hoort te zijn, en dat een loser als ik daar geen recht op heeft

Ik preciseer erbij dat ze van mijn 'winstbejag' motief niet op de hoogte is, enkel mijn zogezegde kinderwens.

Vraag: Wat is jullie mening hierover?

Thx
En hoeveel kinderen heb je al geadopteerd / op de wereld gezet?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2022, 20:59   #103
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En hoeveel kinderen heb je al geadopteerd / op de wereld gezet?
Is dat nu het plan?
Elk draad van Bem gaan bovenhalen om iets onnozel in te posten?
Vind ge dat niet wa zielig obsessief?
Oud 5 juni 2022, 19:21   #104
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok, ik heb dit weekend de wind van voren gekregen van mijn moeder. Eigenlijk zou ik willen adopteren, maar vermits dit niet realistisch is mbt mijn situatie (van werkloze) had ik sinds enige tijd het plan van naar de spermabank te gaan.

Ik geef grif toe dat ik in feite niet echt een kindermens ben, ik haat zelfs kinderen (bv. kan absoluut niet tegen hun gekrijs, vieze pampers, gejengel ..) en het voor mij eigenlijk een manier is om er financieel op vooruit te gaan - vooral dat ik moeite heb met een job te vinden.

Want stel dat ik tegen dit en volgend jaar bij het OCMW beland, dan krijg ik meer per maand als leefgeld als ik een kind ten laste heb. Maw. dan kan ik rekenen op een 1070€ per maand (+ kindergeld) ipv. het leefloon voor een alleenstaande van +-800€ .. Met de komst van een kind zou ik zo per maand +-1220€ hebben

Als ik morgen werk vind dan zal het ook rond de 1200 ?* 1300€ zijn. Misschien iets meer, maar niet fenomenaal.

Ik doe er maw. profijt aan. En ik kan dan bvb ook zeggen dat ik niet kan gaan werken omwille van de kindjes en dat ik geen oppas heb en blablabla. Maw. mij laten chouchouteren en niet te vergeten de 900€ aan geboortegeschenken van het ziekenfonds Yep, ik zag het al helemaal zitten

Maar ..

Want er is een "maar" (Het loopt toch nooit van een leien dakje voor mij..)

Mijn moeder heeft gedreigd van een advocaat op me af te sturen of weet ik wat .. Ik had er eigenlijk veel beter niets van gezegd en haar achteraf gewoon voor het voldongen feit gezet met als enige info dat het een gevolg was van een discotheek bezoek ofzo.

Dan had ze wss. geen boe of ba gezegd!

Nu zit ik lekker met de gebakken peren, met als enige uitzicht - indien ik niets van werk vind, verdere armoede bij het OCMW ipv. de dop

Verder ben ik ook niet compleet zonder scrupules, ook al geef ik toe dat het vnl. uit financiële overwegingen is dat ik een kind zou willen, ik zou ook graag iets doen aan mijn eenzaamheid en later kerstmis enzo niet alleen te moeten vieren.

Bref, ik had er beter helemaal niets van tegen haar gezegd. Mijn plannen staan nu "on holt"

Ze is nochtans een linkse, en ze heeft mij destijds geadopteerd. En toch deed ze zo'n uitspraak van "ja, en met één of andere dan nog wel" .. Heu wat maakt het uit dat het mss maar één of andere is, daarom is het juist anoniem.

En dan was dat mens bezig dat ik geen vaderfiguur zou kunnen bieden en blablablablabla. Bref, het werd er gisteren weeral eens lekker ingewreven dat het enkel "Survival of the Fittest" hoort te zijn, en dat een loser als ik daar geen recht op heeft

Ik preciseer erbij dat ze van mijn 'winstbejag' motief niet op de hoogte is, enkel mijn zogezegde kinderwens.

Vraag: Wat is jullie mening hierover?

Thx
Gewoon zielig hé.
Oud 5 juni 2022, 19:49   #105
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Is dat nu het plan?
Elk draad van Bem gaan bovenhalen om iets onnozel in te posten?
Vind ge dat niet wa zielig obsessief?
Al gezien welk soort draadjes bem de laatste keren gestart heeft...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 20:01   #106
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Al gezien welk soort draadjes bem de laatste keren gestart heeft...
Niet ondoordacht. Vergis je niet.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2022, 20:43   #107
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uw gedacht hé....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2022, 16:30   #108
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Niet ondoordacht. Vergis je niet.
Wat dan?
Provocerend?
Oud 27 oktober 2022, 08:36   #109
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Bestaat er kinderbijslag in Marokko, Turkije, Algerije en Tunesië?
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2022, 09:37   #110
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Bestaat er kinderbijslag in Marokko, Turkije, Algerije en Tunesië?
Daar zijn de kinderen de kinderbijslag.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be