![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam , die zowat alles heeft afgekeken van voornamelijk de joden, hebben dat verbod op varkenvlees overgepakt, maar zonder eigenlijk te weten waarom. Ze zeggen dan maar dat het varken " onrein " is, omdat het een omnivoor is, die zelfs in de afval gaat wroetten als hij niks anders vinden kan...Net zoals arme mensen wereldwijd op vuilnisbelten resten zoeken om te overleven. Zélfs in islamietische landen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() De volgende lijsten tonen bacteriën of parasieten die zijn gevonden in varkensvlees en sommige ziekten veroorzaakt door hen. Veel van deze ziekten zijn besmettelijk terwijl sommige fataal zijn bewezen . Dit bewijst dat hoe meer de wetenschap bevordert de meer islam wordt juist als een religie van God getoond .
PARASITAIRE ( Bloodsucking ) ZIEKTEN a) Trichinella SPIRATIS ( trichinen wormen ) Het is de meest gevaarlijke parasiet voor de mens ( reuma en spierpijn ) . De besmette personen aangetoond dat er geen symptomen , heel langzaam herstellen sommige sterven , wat gereduceerd tot permanent invaliden . Niemand is immuun voor deze ziekte en er is geen genezing . b ) taenia Solium ( varkensvlees lintworm ) De worm veroorzaakt ondervoeding van de persoon die leidt tot bloedarmoede , diarree , extreme depressie melancholie en spijsverteringsstoornissen . Cysticercose betekent dat larve in de bloedstroom vestigen dan in een of meer van de vitale organen van het lichaam, bijvoorbeeld : hersenen , lever , longen of het ruggenmerg . Ze groeien en in te kapselen , inducerende druk om thesystem rond , wat resulteert in gevaarlijke ziekten ( diarree , spijsvertering stoornis , bloedarmoede , chronische ongeldigverklaring ) . c ) rondwormen Voorbeelden : Ascaris , wat kan leiden tot spijsverteringsproblemen , appendicitis , obstructieve geelzucht . d ) HAAK WORMS Voorbeelden : Ancylostomiasis , wat kan leiden tot bloedarmoede , oedeem , hartfalen of vertraagde groei ( geestelijk en lichamelijk ) , tuberculose , diarree en tyfus . e ) SCHITOSOMA japonicum Bloeden , bloedarmoede en andere syndromen . Als de eicellen worden verrekend in de hersenen of het ruggenmerg , kan verlamming en de dood optreden. f ) PARAGOMINES WESTERMAINI Infestation leidt tot bloeden van de longen ( endenve haemoptysis ) g ) PACIOLEPSIS buski Digestieve stoornissen leidt tot aanhoudende diarree ; gegeneraliseerd oedeem . h ) Clonorchis SINENSIS chlonorchiasis - obstructieve geelzucht , een vergrote lever . i ) METASTRONGYLUS APRI Oorzaken bronchitis , abces van de longen . j ) GIGANTHORINCHUS Gigas Oorzaak bloedarmoede en spijsverteringsstoornissen . k ) BALATITIDIUM COLI Oorzaken acute dysenterie en algemene zwakte . Bacteriële ziekten Tuberculose fusiformis necrofurus : veroorzaakt mond - rot die zeer moeilijk te genezen . Salmonella Cholera suis : waardoor cholera Paratyphus Bruceellosis : acute , subacute en chronische . Het kan leiden tot blijvende invaliditeit . Vlekziekte : het veroorzaken van Erysipelas in de mens . VIRUSZIEKTEN Pokken : het was een bron van infectie voor de mens. Japanse B - encepphalitis : Het is de infectiehaard Influenza, mond en klauwzeer , gas tro - enteritis van de pasgeboren baby's . protozoa ZIEKTEN Toxo plasma goundii - Het is een zeer gevaarlijke ziekten . Een pasgeboren baby van een besmette vrouw kan sterven binnen enkele dagen of weken na de bevalling . Maar als hij overleeft hij kan blindheid of deafness.In volwassen patiënten met chronische uitputtende koorts ontwikkelen met vergrote lever en milt kunnen optreden . Longontsteking of celebro - spinale meninggitis die kan leiden tot de dood of waanzin. De patiënt kan ook blind en doof geworden . Andere ziekten Vlees van het varkensvlees is moeilijk te verteren en kan leiden tot chronische spijsverteringsstoornissen . Puistjes , steenpuisten , cysten komen vaak voor in varkensvlees eters . Dit zijn enkele van de parasieten en ziekten in varkensvlees en / of de huid van varkens en zeker zijn er veel meer . Er is nog geen middel voor het doden deze parasieten , in de weefsels noch heeft iemand gevonden een werkwijze voor het verdrijven van hen zelfs geproduceerd een specifieke behandeling van de ziekten . 03 - vetten in PIGS Varkensvlees bevat meer vetten dan andere vleessoorten . Daarom zijn mensen die liefdevol van varkensvlees zijn meer vet dan anderen . Cholesterol is hoger in hun bloed waardoor ze meer plat op cardiovasculaire ongevallen en plotselinge dood asthereosclerosis . http://www.youtube.com/watch?v=ga4iqFbyzc0 http://www.youtube.com/watch?v=22rqnwjrpV8 http://www.youtube.com/watch?v=bSZP61IVp8U |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt ne slechte gelovige... ![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan men die mensen de ingang tot de E.U. niet weigeren ? Of nog beter, geheel Mekka in quarantaine te zetten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch vertederend hoe Toty5 met de gezondheid van de 'ongelovigen' inzit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() varkenspest of griep maakt inderdaad wel een groot verschil.
Een paar jaar geleden werd trouwens ook al gewaarschuwd voor een nieuwe vorm van SARS in S.A. : MERS. Ik vraag me af of men dat niet bedoelt.
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik effe persoonljk word , maar ....
jammer dat ik de quotes nog kan lezen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 april 2014 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Iemand vertelde me
Ik ben opgegroeid in een van de weinige ultraconservatieve christelijke kerken , waar de consumptie van varkensvlees werd afgekeurd . Ik moet wel zeggen , dat deze uitlegging van de Schrift voor mij lijkt te zijn gebaseerd op een gebrekkig veronderstelling , dat het verbod op varkensvlees voortgezet na Christus liet ons met het Nieuwe Verbond . Mijn persoonlijke theologische nemen is dat het varkensvlees verbod een nationale wet is gegeven aan de fysieke natie Israël als onderdeel van hun Oude Verbond , en als zodanig niet van toepassing op " nieuw verbond " christenen . Christelijke vrienden uit andere kerken hebben erop gewezen me dat de vroege Israëlieten waren een slaaf natie , en als zodanig niet over de kennis / middelen om varkensvlees goed voor te bereiden , zodat het verbod werd gegeven om te voorkomen dat ze ziek worden . Mijn persoonlijke mening buitenkant van religie is dat varkensvlees is een " junk food " van vlees. Toen ik een kind was , waren er zoveel artsen schreeuwen de gevaren van varkensvlees was het niet grappig . Laat in de jaren '70 , begon die stemmen gaan zwijgen . Persoonlijk vind ik het varkensvlees landbouw consortia hebben genoeg betaald " studies " die niemand zich kan veroorloven om te vechten geduwd . Je kunt waarschijnlijk veroorloven om binge op een pepperoni pizza af en toe , maar ik persoonlijk denk niet dat varkensvlees is de beste voeding voor iedereen regelmatige consumptie . Dat is gewoon mij , dat wel. http://www.youtube.com/watch?v=493LjIQsS6U http://www.youtube.com/watch?v=ilWrZjc8djg |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Varken is de meest schaamteloze dier
Het varken is het meest schaamteloze dier op het gezicht van de aarde. Het is het enige dier dat zijn vrienden uitnodigt om seks te hebben met zijn partner. Het voelt geen jaloezie. En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is gemeenschappelijk. http://www.youtube.com/watch?v=22rqnwjrpV8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2014 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zijn allen ribbekes �* volonté gaan eten, en dan een ferm partouzeke met sloten witte wijn! Meer wil een mens toch niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De niet-zwijn eters doen dan weer aan vrouw slapping ipv vrouw swapping, en aangezien ze een vrouwof vier hebben swappen ze gewoon binnen de eigen harem.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat toty5 gewoon een trol is !!!!
In het andere geval , Kan het nog onnozeler ???? http://filesforum.politics.be/showth...55#post7093855 Indien iemand geen varkensvlees wil eten , moet kunnen , maar wie dit wel wil , moet ook kunnen !!!! PS: Wanneer niet ingelogd , kan je iemand niet op de negeerlijst zetten ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Het is eenvoudig
Probeer om rauw vlees te eten als een dier ( leeuw ) Binnen vindt u brutale gedrag en predatie bestaat Dus voedsel zoals varkensvlees Invloed in uw acties en daden Het varken is het meest schaamteloze dier op het gezicht van de aarde. Het is het enige dier dat zijn vrienden uitnodigt om seks te hebben met zijn partner . Het voelt geen jaloezie . En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is vaak Daarom , God gebiedt ons om weg te blijven En weten ook de wijsheid van verbod Galaten 5:19-21 SVV / 34 nuttige stemmen Nu de werken van het vlees zijn duidelijk : hoererij , onreinheid , sensualiteit , afgoderij , toverij , vijandschap , twist , afgunst, uitbarstingen van toorn , gekijf , tweedracht , verdeeldheid , afgunst , dronkenschap , brasserijen , en dingen als deze . Ik waarschuw je , zoals ik u gewaarschuwd voor, dat die zulke dingen doen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven . Niet-moslims varkensvlees eten - alcohol te drinken - overspel - woeker - gokken - en zo En doet zonden tegen de Tien Geboden En niet schelen dat dus dit principe in zijn leven Jezus niet hoereren , en onthield zich van buitenechtelijke contact met vrouwen . Nu , deze kwestie strekt zich uit tot de minst fysiek contact met het andere geslacht . Met uitzondering van het uitvoeren van religieuze rituelen en het helpen van mensen in nood , Jezus zelfs nooit aangeraakt een andere dan zijn moeder de vrouw. Strikt beoefenen orthodoxe joden houden deze praktijk tot op de dag met inachtneming van oudtestamentische wet . Ook praktiserende moslims zelfs niet handen schudden tussen de seksen . Kan Christian " knuffel je buurman " en " de bruid kussen " gemeenten maken dezelfde vordering ? http://www.youtube.com/watch?v=355bp07ZZvE |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Iemand vertelde me
Zoals HIER Persuasive dialoog over de redenen voor het niet eten van varkensvlees in overeenstemming is met Leviticus, et al.,. Zoals onze Queen's laatste bericht inzake niet horen van de kwestie van rein vlees, alle niet verboden met inbegrip van maar niet beperkt tot, lamsvlees en vis schoon zijn toegestaan. Het is geschreven KJV Luke 24 41. En terwijl ze nog niet geloofden vreugde, en zich verwonderden, zeide Hij tot hen: Hebt gij hier iets te eten? 42. En zij gaven Hem een stuk van een gebraden vis, en van een honingraat. 43. En hij nam het, en at het voor hun. Ik eet halal voedsel. Gelukkig woon ik in een zijn waar het overvloedig is. Zelfs Hala pizza! pepperoni gemaakt met rundvlees ... Yum! ik denk dat we sprinkhaan, honing, brood en vis moeten eten http://www.youtube.com/watch?v=bYCoyeQXty8 |
![]() |
![]() |