Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2014, 17:47   #101
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U bent er nogal gerust in dat schapenvlees, rundsvlees, kamelenvlees, geitenvlees enzovoort gezonder is dan varkensvlees. Bewijs dat eens!
En sinds wanneer is varkensvlees in de drie monotheïstische godsdiensten verboden? Ik ben al heel mijn leven een braaf katholiek vrouwke en er heeft mij nooit iemand gezegd dat christenen/katholieken geen varkensvlees mogen eten!
Christenen mogen varkenvlees eten. Joden eten dat niet, omdat het varken tenen heeft ( staat te dicht bij de mens volgens hen ).http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...ed=0CH8QrQMwDQ

De islam , die zowat alles heeft afgekeken van voornamelijk de joden, hebben dat verbod op varkenvlees overgepakt, maar zonder eigenlijk te weten waarom. Ze zeggen dan maar dat het varken " onrein " is, omdat het een omnivoor is, die zelfs in de afval gaat wroetten als hij niks anders vinden kan...Net zoals arme mensen wereldwijd op vuilnisbelten resten zoeken om te overleven. Zélfs in islamietische landen...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 11:36   #102
toty5
Banneling

Standaard

De volgende lijsten tonen bacteriën of parasieten die zijn gevonden in varkensvlees en sommige ziekten veroorzaakt door hen. Veel van deze ziekten zijn besmettelijk terwijl sommige fataal zijn bewezen . Dit bewijst dat hoe meer de wetenschap bevordert de meer islam wordt juist als een religie van God getoond .

PARASITAIRE ( Bloodsucking ) ZIEKTEN

a) Trichinella SPIRATIS ( trichinen wormen )
Het is de meest gevaarlijke parasiet voor de mens ( reuma en spierpijn ) . De besmette personen aangetoond dat er geen symptomen , heel langzaam herstellen sommige sterven , wat gereduceerd tot permanent invaliden . Niemand is immuun voor deze ziekte en er is geen genezing .

b ) taenia Solium ( varkensvlees lintworm )
De worm veroorzaakt ondervoeding van de persoon die leidt tot bloedarmoede , diarree , extreme depressie melancholie en spijsverteringsstoornissen . Cysticercose betekent dat larve in de bloedstroom vestigen dan in een of meer van de vitale organen van het lichaam, bijvoorbeeld : hersenen , lever , longen of het ruggenmerg . Ze groeien en in te kapselen , inducerende druk om thesystem rond , wat resulteert in gevaarlijke ziekten ( diarree , spijsvertering stoornis , bloedarmoede , chronische ongeldigverklaring ) .

c ) rondwormen
Voorbeelden : Ascaris , wat kan leiden tot spijsverteringsproblemen , appendicitis , obstructieve geelzucht .

d ) HAAK WORMS
Voorbeelden : Ancylostomiasis , wat kan leiden tot bloedarmoede , oedeem , hartfalen of vertraagde groei ( geestelijk en lichamelijk ) , tuberculose ,
diarree en tyfus .

e ) SCHITOSOMA japonicum
Bloeden , bloedarmoede en andere syndromen . Als de eicellen worden verrekend in de hersenen of het ruggenmerg , kan verlamming en de dood optreden.

f ) PARAGOMINES WESTERMAINI
Infestation leidt tot bloeden van de longen ( endenve haemoptysis )

g ) PACIOLEPSIS buski
Digestieve stoornissen leidt tot aanhoudende diarree ; gegeneraliseerd oedeem .

h ) Clonorchis SINENSIS
chlonorchiasis - obstructieve geelzucht , een vergrote lever .

i ) METASTRONGYLUS APRI
Oorzaken bronchitis , abces van de longen .

j ) GIGANTHORINCHUS Gigas
Oorzaak bloedarmoede en spijsverteringsstoornissen .

k ) BALATITIDIUM COLI
Oorzaken acute dysenterie en algemene zwakte .

Bacteriële ziekten

Tuberculose fusiformis necrofurus : veroorzaakt mond - rot die zeer moeilijk te genezen .
Salmonella Cholera suis : waardoor cholera Paratyphus
Bruceellosis : acute , subacute en chronische . Het kan leiden tot blijvende invaliditeit .
Vlekziekte : het veroorzaken van Erysipelas in de mens .

VIRUSZIEKTEN

Pokken : het was een bron van infectie voor de mens.
Japanse B - encepphalitis : Het is de infectiehaard
Influenza, mond en klauwzeer , gas tro - enteritis van de pasgeboren baby's .

protozoa ZIEKTEN

Toxo plasma goundii - Het is een zeer gevaarlijke ziekten . Een pasgeboren baby van een besmette vrouw kan sterven binnen enkele dagen of weken na de bevalling . Maar als hij overleeft hij kan blindheid of deafness.In volwassen patiënten met chronische uitputtende koorts ontwikkelen met vergrote lever en milt kunnen optreden . Longontsteking of celebro - spinale meninggitis die kan leiden tot de dood of waanzin. De patiënt kan ook blind en doof geworden .

Andere ziekten

Vlees van het varkensvlees is moeilijk te verteren en kan leiden tot chronische spijsverteringsstoornissen . Puistjes , steenpuisten , cysten komen vaak voor in varkensvlees eters . Dit zijn enkele van de parasieten en ziekten in varkensvlees en / of de huid van varkens en zeker zijn er veel meer . Er is nog geen middel voor het doden deze parasieten , in de weefsels noch heeft iemand gevonden een werkwijze voor het verdrijven van hen zelfs geproduceerd een specifieke behandeling van de ziekten .

03 - vetten in PIGS

Varkensvlees bevat meer vetten dan andere vleessoorten . Daarom zijn mensen die liefdevol van varkensvlees zijn meer vet dan anderen . Cholesterol is hoger in hun bloed waardoor ze meer plat op cardiovasculaire ongevallen en plotselinge dood asthereosclerosis .

http://www.youtube.com/watch?v=ga4iqFbyzc0

http://www.youtube.com/watch?v=22rqnwjrpV8

http://www.youtube.com/watch?v=bSZP61IVp8U
toty5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 11:41   #103
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toty5 Bekijk bericht
De volgende lijsten tonen bacteriën of parasieten die zijn gevonden in varkensvlees en sommige ziekten veroorzaakt door hen. Veel van deze ziekten zijn besmettelijk terwijl sommige fataal zijn bewezen . Dit bewijst dat hoe meer de wetenschap bevordert de meer islam wordt juist als een religie van God getoond .

PARASITAIRE ( Bloodsucking ) ZIEKTEN

a) Trichinella SPIRATIS ( trichinen wormen )
Het is de meest gevaarlijke parasiet voor de mens ( reuma en spierpijn ) . De besmette personen aangetoond dat er geen symptomen , heel langzaam herstellen sommige sterven , wat gereduceerd tot permanent invaliden . Niemand is immuun voor deze ziekte en er is geen genezing .

b ) taenia Solium ( varkensvlees lintworm )
De worm veroorzaakt ondervoeding van de persoon die leidt tot bloedarmoede , diarree , extreme depressie melancholie en spijsverteringsstoornissen . Cysticercose betekent dat larve in de bloedstroom vestigen dan in een of meer van de vitale organen van het lichaam, bijvoorbeeld : hersenen , lever , longen of het ruggenmerg . Ze groeien en in te kapselen , inducerende druk om thesystem rond , wat resulteert in gevaarlijke ziekten ( diarree , spijsvertering stoornis , bloedarmoede , chronische ongeldigverklaring ) .

c ) rondwormen
Voorbeelden : Ascaris , wat kan leiden tot spijsverteringsproblemen , appendicitis , obstructieve geelzucht .

d ) HAAK WORMS
Voorbeelden : Ancylostomiasis , wat kan leiden tot bloedarmoede , oedeem , hartfalen of vertraagde groei ( geestelijk en lichamelijk ) , tuberculose ,
diarree en tyfus .

e ) SCHITOSOMA japonicum
Bloeden , bloedarmoede en andere syndromen . Als de eicellen worden verrekend in de hersenen of het ruggenmerg , kan verlamming en de dood optreden.

f ) PARAGOMINES WESTERMAINI
Infestation leidt tot bloeden van de longen ( endenve haemoptysis )

g ) PACIOLEPSIS buski
Digestieve stoornissen leidt tot aanhoudende diarree ; gegeneraliseerd oedeem .

h ) Clonorchis SINENSIS
chlonorchiasis - obstructieve geelzucht , een vergrote lever .

i ) METASTRONGYLUS APRI
Oorzaken bronchitis , abces van de longen .

j ) GIGANTHORINCHUS Gigas
Oorzaak bloedarmoede en spijsverteringsstoornissen .

k ) BALATITIDIUM COLI
Oorzaken acute dysenterie en algemene zwakte .

Bacteriële ziekten

Tuberculose fusiformis necrofurus : veroorzaakt mond - rot die zeer moeilijk te genezen .
Salmonella Cholera suis : waardoor cholera Paratyphus
Bruceellosis : acute , subacute en chronische . Het kan leiden tot blijvende invaliditeit .
Vlekziekte : het veroorzaken van Erysipelas in de mens .

VIRUSZIEKTEN

Pokken : het was een bron van infectie voor de mens.
Japanse B - encepphalitis : Het is de infectiehaard
Influenza, mond en klauwzeer , gas tro - enteritis van de pasgeboren baby's .

protozoa ZIEKTEN

Toxo plasma goundii - Het is een zeer gevaarlijke ziekten . Een pasgeboren baby van een besmette vrouw kan sterven binnen enkele dagen of weken na de bevalling . Maar als hij overleeft hij kan blindheid of deafness.In volwassen patiënten met chronische uitputtende koorts ontwikkelen met vergrote lever en milt kunnen optreden . Longontsteking of celebro - spinale meninggitis die kan leiden tot de dood of waanzin. De patiënt kan ook blind en doof geworden .

Andere ziekten

Vlees van het varkensvlees is moeilijk te verteren en kan leiden tot chronische spijsverteringsstoornissen . Puistjes , steenpuisten , cysten komen vaak voor in varkensvlees eters . Dit zijn enkele van de parasieten en ziekten in varkensvlees en / of de huid van varkens en zeker zijn er veel meer . Er is nog geen middel voor het doden deze parasieten , in de weefsels noch heeft iemand gevonden een werkwijze voor het verdrijven van hen zelfs geproduceerd een specifieke behandeling van de ziekten .

03 - vetten in PIGS

Varkensvlees bevat meer vetten dan andere vleessoorten . Daarom zijn mensen die liefdevol van varkensvlees zijn meer vet dan anderen . Cholesterol is hoger in hun bloed waardoor ze meer plat op cardiovasculaire ongevallen en plotselinge dood asthereosclerosis .

http://www.youtube.com/watch?v=ga4iqFbyzc0

http://www.youtube.com/watch?v=bSZP61IVp8U
Eerst is dat varken is een creatie van uwen alla en nu zit gij dat hemelse dier zomaar zwart te maken. Ketter...
Ge zijt ne slechte gelovige...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 13:45   #104
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ignoranus Bekijk bericht
Een Saoedische vrouw is vrijdag in de voor moslims heilige stad Mekka overleden aan de varkenspest.

Het 27-jarige slachtoffer kreeg last van een longontsteking alvorens te sterven, meldt Arab News.

De autoriteiten roepen pelgrims en inwoners op zich te laten inenten tegen besmettelijke ziekten. Men raadt aan de persoonlijke hygiëne niet te verwaarlozen en mensenmenigten te mijden.
Pech dat veel van die Mekka bezoekers in West Europa wonen...Straks komen die allemaal terug, mogelijk besmet...
Kan men die mensen de ingang tot de E.U. niet weigeren ? Of nog beter, geheel Mekka in quarantaine te zetten ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 14:35   #105
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Toch vertederend hoe Toty5 met de gezondheid van de 'ongelovigen' inzit.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 14:56   #106
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ignoranus Bekijk bericht
Een Saoedische vrouw is vrijdag in de voor moslims heilige stad Mekka overleden aan de varkenspest.

Het 27-jarige slachtoffer kreeg last van een longontsteking alvorens te sterven, meldt Arab News.

De autoriteiten roepen pelgrims en inwoners op zich te laten inenten tegen besmettelijke ziekten. Men raadt aan de persoonlijke hygiëne niet te verwaarlozen en mensenmenigten te mijden.
Eigenaardig.
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Varkenspest
Varkenspest is een virusziekte die voorkomt bij varkens. We kennen twee soorten varkenspest: de klassieke en de Afrikaanse varkenspest. De twee ziekten lijken erg op elkaar, maar ze worden veroorzaakt door verschillende virussen. Beide soorten zijn erg besmettelijk en vaak dodelijk voor de varkens. Het virus is ongevaarlijk voor mensen....
Geen link, wie heeft die varkenspest doodsoorzaak vastgesteld ?
Oud 6 april 2014, 15:05   #107
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

varkenspest of griep maakt inderdaad wel een groot verschil.
Een paar jaar geleden werd trouwens ook al gewaarschuwd voor een nieuwe vorm van SARS in S.A. : MERS. Ik vraag me af of men dat niet bedoelt.
Oud 6 april 2014, 21:37   #108
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Sorry dat ik effe persoonljk word , maar ....
jammer dat ik de quotes nog kan lezen
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  toty5.png‎
Bekeken: 192
Grootte:  57,4 KB
ID: 93513  

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 april 2014 om 21:40.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2014, 15:34   #109
toty5
Banneling

Standaard

Iemand vertelde me

Ik ben opgegroeid in een van de weinige ultraconservatieve christelijke kerken , waar de consumptie van varkensvlees werd afgekeurd . Ik moet wel zeggen , dat deze uitlegging van de Schrift voor mij lijkt te zijn gebaseerd op een gebrekkig veronderstelling , dat het verbod op varkensvlees voortgezet na Christus liet ons met het Nieuwe Verbond . Mijn persoonlijke theologische nemen is dat het varkensvlees verbod een nationale wet is gegeven aan de fysieke natie Israël als onderdeel van hun Oude Verbond , en als zodanig niet van toepassing op " nieuw verbond " christenen . Christelijke vrienden uit andere kerken hebben erop gewezen me dat de vroege Israëlieten waren een slaaf natie , en als zodanig niet over de kennis / middelen om varkensvlees goed voor te bereiden , zodat het verbod werd gegeven om te voorkomen dat ze ziek worden .

Mijn persoonlijke mening buitenkant van religie is dat varkensvlees is een " junk food " van vlees. Toen ik een kind was , waren er zoveel artsen schreeuwen de gevaren van varkensvlees was het niet grappig . Laat in de jaren '70 , begon die stemmen gaan zwijgen . Persoonlijk vind ik het varkensvlees landbouw consortia hebben genoeg betaald " studies " die niemand zich kan veroorloven om te vechten geduwd . Je kunt waarschijnlijk veroorloven om binge op een pepperoni pizza af en toe , maar ik persoonlijk denk niet dat varkensvlees is de beste voeding voor iedereen regelmatige consumptie . Dat is gewoon mij , dat wel.

http://www.youtube.com/watch?v=493LjIQsS6U

http://www.youtube.com/watch?v=ilWrZjc8djg
Oud 10 april 2014, 16:50   #110
toty5
Banneling

Standaard

Varken is de meest schaamteloze dier

Het varken is het meest schaamteloze dier op het gezicht van de aarde. Het is het enige dier dat zijn vrienden uitnodigt om seks te hebben met zijn partner. Het voelt geen jaloezie. En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is gemeenschappelijk.

Oud 10 april 2014, 18:34   #111
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Varken is de meest schaamteloze dier

Het varken is het meest schaamteloze dier op het gezicht van de aarde. Het is het enige dier dat zijn vrienden uitnodigt om seks te hebben met zijn partner. Het voelt geen jaloezie. En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is gemeenschappelijk.

Ken jij veel diersoorten met schaamtegevoelens?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 april 2014 om 18:36.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 19:23   #112
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iemand vertelde me

Ik ben opgegroeid in een van de weinige ultraconservatieve christelijke kerken , waar de consumptie van varkensvlees werd afgekeurd . Ik moet wel zeggen , dat deze uitlegging van de Schrift voor mij lijkt te zijn gebaseerd op een gebrekkig veronderstelling , dat het verbod op varkensvlees voortgezet na Christus liet ons met het Nieuwe Verbond . Mijn persoonlijke theologische nemen is dat het varkensvlees verbod een nationale wet is gegeven aan de fysieke natie Israël als onderdeel van hun Oude Verbond , en als zodanig niet van toepassing op " nieuw verbond " christenen . Christelijke vrienden uit andere kerken hebben erop gewezen me dat de vroege Israëlieten waren een slaaf natie , en als zodanig niet over de kennis / middelen om varkensvlees goed voor te bereiden , zodat het verbod werd gegeven om te voorkomen dat ze ziek worden .

Mijn persoonlijke mening buitenkant van religie is dat varkensvlees is een " junk food " van vlees. Toen ik een kind was , waren er zoveel artsen schreeuwen de gevaren van varkensvlees was het niet grappig . Laat in de jaren '70 , begon die stemmen gaan zwijgen . Persoonlijk vind ik het varkensvlees landbouw consortia hebben genoeg betaald " studies " die niemand zich kan veroorloven om te vechten geduwd . Je kunt waarschijnlijk veroorloven om binge op een pepperoni pizza af en toe , maar ik persoonlijk denk niet dat varkensvlees is de beste voeding voor iedereen regelmatige consumptie . Dat is gewoon mij , dat wel.

http://www.youtube.com/watch?v=493LjIQsS6U

http://www.youtube.com/watch?v=ilWrZjc8djg
Jongen, leer nu toch eindelijk Vlaams!!!!! Dit is gewoon zot koeterwaals
Oud 10 april 2014, 22:34   #113
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is gemeenschappelijk.
't Zal wel zijn.
Met zijn allen ribbekes �* volonté gaan eten, en dan een ferm partouzeke met sloten witte wijn!
Meer wil een mens toch niet?
Oud 10 april 2014, 22:48   #114
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

De niet-zwijn eters doen dan weer aan vrouw slapping ipv vrouw swapping, en aangezien ze een vrouwof vier hebben swappen ze gewoon binnen de eigen harem.
Oud 11 april 2014, 02:26   #115
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Ik vermoed dat toty5 gewoon een trol is !!!!

In het andere geval , Kan het nog onnozeler ????
http://filesforum.politics.be/showth...55#post7093855
Indien iemand geen varkensvlees wil eten , moet kunnen ,
maar wie dit wel wil , moet ook kunnen !!!!

PS:
Wanneer niet ingelogd , kan je iemand niet op de negeerlijst zetten

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 10:28   #116
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ik vermoed dat toty5 gewoon een trol is !!!!

In het andere geval , Kan het nog onnozeler ????
http://filesforum.politics.be/showth...55#post7093855
Indien iemand geen varkensvlees wil eten , moet kunnen ,
maar wie dit wel wil , moet ook kunnen !!!!

PS:
Wanneer niet ingelogd , kan je iemand niet op de negeerlijst zetten
toty5 = revoleto-trol (of ik moet me al heel erg vergissen!)
Oud 13 april 2014, 19:47   #117
toty5
Banneling

Standaard

Het is eenvoudig

Probeer om rauw vlees te eten als een dier ( leeuw )

Binnen vindt u brutale gedrag en predatie bestaat

Dus voedsel zoals varkensvlees

Invloed in uw acties en daden

Het varken is het meest schaamteloze dier op het gezicht van de aarde. Het is het enige dier dat zijn vrienden uitnodigt om seks te hebben met zijn partner . Het voelt geen jaloezie . En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is vaak

Daarom , God gebiedt ons om weg te blijven

En weten ook de wijsheid van verbod

Galaten 5:19-21 SVV / 34 nuttige stemmen

Nu de werken van het vlees zijn duidelijk : hoererij , onreinheid , sensualiteit , afgoderij , toverij , vijandschap , twist , afgunst, uitbarstingen van toorn , gekijf , tweedracht , verdeeldheid , afgunst , dronkenschap , brasserijen , en dingen als deze . Ik waarschuw je , zoals ik u gewaarschuwd voor, dat die zulke dingen doen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven .

Niet-moslims varkensvlees eten - alcohol te drinken - overspel - woeker - gokken - en zo

En doet zonden tegen de Tien Geboden

En niet schelen dat dus dit principe in zijn leven

Jezus niet hoereren , en onthield zich van buitenechtelijke contact met vrouwen . Nu , deze kwestie strekt zich uit tot de minst fysiek contact met het andere geslacht . Met uitzondering van het uitvoeren van religieuze rituelen en het helpen van mensen in nood , Jezus zelfs nooit aangeraakt een andere dan zijn moeder de vrouw. Strikt beoefenen orthodoxe joden houden deze praktijk tot op de dag met inachtneming van oudtestamentische wet . Ook praktiserende moslims zelfs niet handen schudden tussen de seksen . Kan Christian " knuffel je buurman " en " de bruid kussen " gemeenten maken dezelfde vordering ?

http://www.youtube.com/watch?v=355bp07ZZvE
Oud 13 april 2014, 19:49   #118
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het varken is het meest schaamteloze dier op het gezicht van de aarde. Het is het enige dier dat zijn vrienden uitnodigt om seks te hebben met zijn partner . Het voelt geen jaloezie . En bij mensen die varkensvlees consumeren, de praktijk van de vrouw swapping en andere vormen van promiscue gedrag is vaak

Nu de werken van het vlees zijn duidelijk : hoererij , onreinheid , sensualiteit , afgoderij , toverij , vijandschap , twist , afgunst, uitbarstingen van toorn , gekijf , tweedracht , verdeeldheid , afgunst , dronkenschap , brasserijen , en dingen als deze . Ik waarschuw je , zoals ik u gewaarschuwd voor, dat die zulke dingen doen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven .
Ik beschijt mij bijna van het lachen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2014, 19:54   #119
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2014, 14:06   #120
toty5
Banneling

Standaard

Iemand vertelde me

Zoals HIER

Persuasive dialoog over de redenen voor het niet eten van varkensvlees in overeenstemming is met Leviticus, et al.,. Zoals onze Queen's laatste bericht inzake niet horen van de kwestie van rein vlees, alle niet verboden met inbegrip van maar niet beperkt tot, lamsvlees en vis schoon zijn toegestaan. Het is geschreven

KJV Luke 24
41. En terwijl ze nog niet geloofden vreugde, en zich verwonderden, zeide Hij tot hen: Hebt gij hier iets te eten?
42. En zij gaven Hem een ​​stuk van een gebraden vis, en van een honingraat.
43. En hij nam het, en at het voor hun.

Ik eet halal voedsel. Gelukkig woon ik in een zijn waar het overvloedig is.

Zelfs Hala pizza! pepperoni gemaakt met rundvlees ... Yum!

ik denk dat we sprinkhaan, honing, brood en vis moeten eten

http://www.youtube.com/watch?v=bYCoyeQXty8
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be