![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je maakt dezelfde denkfout Zoals vele Walen en Brusselaars. Je kan namelijk perfect Vlaming zijn en toch niet Nederlandstalig, maar Franstalig zijn. Vlaanderen heeft namelijk Franstalige gebieden. |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarten hebben ook stemrecht en NVA probeert een deel van die stemmen in te pikken, zoals andere partijen, meer moet je daar niet achter zoeken. Dewever heeft ergens gelezen dat Congolezen in België om NVA stemmen omdat ze kwaad zijn dat Reynders te lief is voor Kabila.
Maar of die mensen nu echte Vlaams-nationalisten zijn kan ten sterkste betwijfeld worden... Gewoon cynische partijpolitiek zoals de andere partijen, net als heel de Dewever show. |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk leuk op deze site om de reactie te zien van racistische VB-ers die nu voor de NVA zijn omdat die sterker zijn en het VB een partij van loosers geworden is. Ze proberen hun racistische reflexen in toom te houden maar het is niet gemakkelijk...
Anderzijds denk ik dat de NVA door mensen van diverse pluimage aan te trekken ook kiezers afstoot. Zo bvb. denk ik dat het feit dat de vroegere NMBS-topman Descheemaker op de NVA-lijst staat heel wat mensen er van zal weerhouden op die partij te stemmen. |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je vindt dat Brusselaars franstalige Vlamingen zijn, waarom dan al dat gezaag over verfransing en de rand? Waarom dan niet gewoon de realiteit van een tweetalig Vlaanderen aanvaarden? |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor hen gold en geldt maar één regel: iedereen die frans spreekt hoort tot de grote francofonie, de grond waarop hij woont inbegrepen en wat blijkt nu? Die bekrompen Vlamingen durven te zeggen dat men als francofoon ook Vlaming kan zijn en dus niet per definitie moet behoren tot hun grote francofonie en de grond waarop ze wonen ook niet!!! Een regelrechte aanval op, wat zeg ik, een regelrechte inbreuk in het francophone imperium; de Vlamingen durven zich een deel van hun francophone eigenheid toe te eigenen en dus hun francophone claim op Vlaamse gronden die als francophone wetmatigheid gold volledig ontkrachten en als illegaal naar voren schuiven!!! Het is bovendien hier overduidelijk dat de Vlamingen alles behalve opgesloten zitten in een Vlaamse keurslijf, zoals de grote francofonie ons zo graag en steeds weer voorhield. Erger het blijkt dat het zijzelf zijn die opgesloten zitten in een verdomde dikke éénheidsworst, die niet buiten de lijntjes van zijn eigen grote waan kan kleuren, want hun zogeroemde grootheid zou dan wel eens ineen kunnen stuiken als een laag bij de gronds kaartenhuisje. En nu afkomen met de dooddoener dat de NVa dus duidelijk een gewone partij is zoals de andere partijen die alleen maar denken aan hun eigen voordelen en winsten ipv aan die van de bevolking. Zolang de goegemeente, opgedraaid door de regimepers en dus geleid en bestuurd door het Belgische corrupte grootkapitaal, zolang die de NVa als niet aanvaarbare partij voorstelt en verdoemt; weet dat zolang ik wat de geloofwaardigheid van de NVa betreft op mijn beide oren slaap. De dag dat de regimepers een andere houding begint aan te nemen en de 'groten' van la Belgique de NVa als aanspreekbaar voorstelt, die dag weet ik dat ik op mijn tellen moet passen. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() [quote=tomm;7090722]
idem Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 april 2014 om 07:00. |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De visie van N-VA verschilt hier van deze van het Vlaams Belang. Voor het Vlaams Belang ligt Brussel in Vlaanderen en zijn de inwoners Vlamingen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 april 2014 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord 'neger' is denigrerend. Wie dat niet snapt is willens nillens een racist.
|
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woorden zijn niet denigrerend. Wie dat niet snapt gaat elke vorm van humor denigreren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() Jammer genoeg zijn het de vooruitstrevende en ruimdenkende Franstaligen die een tweetaligheid altijd hebben geblokkeerd. Vlaanderen kon tweetalig zijn, maar nooit hun moedergrond die voor altijd en immer ééntalig moet blijven.
|
![]() |