![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Het Vlaams Belang pleit om die reden als enige partij voor een kordate immigratiestop, zeker voor migratie vanuit niet-Westerse landen." Citaat:
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Heeft niets met liberalisme te maken. Niets.
#106 |
Minister-President
|
![]() Ik vind pragmatisme een gevaarlijk denkpatroon. Maar dat is een andere discussie, en misschien niet echt interessant om in dit topic te voeren.
#107 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want? Laatst gewijzigd door mvd : 10 april 2014 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Minister-President
|
![]() :') Als een voorzitter dat zegt, en hij wordt niet teruggefloten, dan is dat een programmapunt.
Citaat:
Citaat:
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, los daarvan lijkt het mij wel evident dat bepaalde achterlijke woestijnculturen minderwaardig zijn aan de onze.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind de islamitische cultuur (net zoals de katholieke cultuur) ook achterlijk. Dat is het punt niet.
![]() |
#113 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Assimilatie' is uiteindelijk weinig concreet. Wat verstaat men er precies onder, hoe ver moet dat gaan enz.. Daarom vroeg ik naar een concreet programmapunt. Citaat:
Citaat:
Vind je het uitzetten van iemand die hier vijf jaar verblijft dan niet inhumaan? Waarom is dat minder inhumaan? Je laat tenslotte iemand vijf jaar de hoop opbouwen dat hij hier verder zijn leven zal kunnen opbouwen. Het is trouwens ook niet zo dat die gesloten asielcentra een soort van donkere kerker is zonder zonlicht. Dus, de vraag blijft nog altijd dezelfde: waarom is het opsluiten van illegalen in gesloten asielcentra meer inhumaan dan het na vijf jaar uitzetten van een illegaal. Laatst gewijzigd door mvd : 10 april 2014 om 14:18. |
|||
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In andere gemeenschappen worden de natuurlijke mensenrechten geschonden. Een goed voorbeeld hierbij zijn de meeste mohamedaanse landen. Daar is vaak geen meningsvrijheid of vrijheid van godsdienst en is het eigendomsrecht sterk beperkt. Bij anderen komt nog genitale verminking, of zelfs koppensnellerij of menseneterij voor. Tja, voorkeur wordt gegeven aan het meest humane, dat is ook natuurlijk. 2. Ze vragen asiel aan. Komen ze wel in aanmerking voor deze Westerse procedure ter bescherming van de politiek zwaar vervolgden of liegen ze en zijn ze economische migranten zonder kwalificaties of wensen ze enkel een toegangskaartje tot de verzorgingsstaat? Een goed georganiseerde quarantaine is niet inhuman. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen heb ik van jou nog altijd geen bewijs gezien dat het VB racistisch is, illegalen en criminelen op de vlieger heeft gezet of kutmarokkaantjes heeft vergast.
![]() |
#116 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat het VB Marokkanen wil vergassen. Twee opmerkingen daarbij. Ten eerste verraadt uw woordgebruik (Kutmarokkaantjes) veel over uw eigen racistische overtuigingen. Ten tweede maak ik een groot onderscheid tussen een racistische mening (Kutmarokkanen) en een racistische daad (Marokkanen vergassen). Ik hoop dat u dat ook doet gegeven uw overtuigingen.
![]() |
#117 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Tip: lees ook voorgaande commentaren. Het zou u deze opmerking besparen.
Citaat:
![]() |
#119 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mensen, die sterven van de honger dienen in onze moderne wereld vol transportmogelijkheden zoveel mogelijk ter plaatse geholpen te worden. Dit kan gepaard gaan met kennis- ervaringsoverdracht van meer succesvolle samenlevingsvormen. Dit is inderdaad zeer human. |
||
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 april 2014 om 16:29. |
|
![]() |