![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Logisch gezien kan geen enkele van deze uitspraken nog kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij rond de 55 %. En stijgende.
Maar jij kan hier geen huis betalen. 95,1 % van de Belgen wil dat. Anders zouden ze wel anders stemmen. Maar dat doen ze niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De focus ligt op hebzucht, "meer". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik absoluut niet mee akkoord.
België is koploper als het gaat over het slikken van kalmeerpillen en antidepressiva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees eerlijk: hoe druk maak jij je nu om het feit dat er mensen zijn die depressief zijn? zolang je zelf maar gelukkig bent toch? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat erom dat onze levensstijl dat in de hand werkt en iedereen er vatbaar voor is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Homo's konden vijftig jaar geleden nog niet eens voor hun geaardheid uitkomen. Nu kunnen ze dat wel. Politieke vluchtelingen krijgen hier de kans een nieuw leven op te bouwen en actief te participeren in hun nieuwe thuisland. Vrouwen hebben stemrecht (en heus nog niet zo lang) en zijn bijna volledig gelijkwaardig (bijna, want ze verdienen bij wet voor hetzelfde werk nog dikwijls minder dan hun mannelijke collega's). De persoonlijke vrijheid is nog nooit zo groot geweest. Welke waardes jij dan verloren ziet gaan, ontgaat me.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn teveel allochtonen en dat maakt de Belg depressief?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vooral dat is onvergeeflijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moet ik toch even laten bezinken. Iedere keer je denkt het dieptepunt te hebben bereikt, slaag je erin er nog een klets bovenop te geven. Laten we het eenvoudig houden, hoewel ik het je al haarfijn heb uitgelegd: De irrelevantie van het VB wordt voldoende beargumenteerd door het feit dat ze tegenwoordig al filmpjes moeten maken waarin ze mensen aanklampen om een paradox aan te tonen die er geen is. Mensen willen niet meer ongebreidelde immigratie. Mensen willen een fatsoenlijk beleid. En als er nu één partij daar niet toe in staat is... Dus stemmen ze geen VB...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 19 april 2014 om 03:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |