![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haja, die welke gij gewoonlijk met de hand draait....
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de mayo die ze zelf uit mijn fluit zuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pervert:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, uw manonaise... BTW, was jij vriendjes met Fien Fluytenzuyger?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 april 2014 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is dat misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén of andere construct die een tijdje op het forum heeft rondgehangen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Bangles: Eternal Flame
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat kan ik aannemen dat het iets doet in de zin van de liedjes en muziek waarop ik doelde.
In elk geval de muziek dan toch. Om echt van de kaart door te geraken, moet het door een andere stem gezongen worden, want deze van het zangeresje is gewoon in staat om alles naar de kloten te zingen.
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik word daar niet depressief van en ja, Tina is nog altijd fantastisch.!
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de spelbrekers met hun achterlijke puberpraat (Demper en consoorten) vriendelijk verzoek om ook eens een liedje te posten zoals de bedoeling is van dit topic. Uw seksuele frustraties interesseren niemand en nemen te veel plaats in op mijn schermke!
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 21 april 2014 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=PI0x...56B77A9357DD47
De Zotte Morgen van Zjef Vanuytsel. In dit filmpje wordt het direct gevolgd door Amsterdam van Kris De Bruyne, ook wel eens leuk om horen maar het doet me toch niet veel.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kippevelmuziek voor wie tiener was in de jaren '80: https://www.youtube.com/watch?v=_UmOY6ek_Y4
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 april 2014 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |