Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2004, 16:14   #101
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nee, in het thuisland zitten heel wat minder potentiële medestanders dan hier natuurlijk...

Zoals ik hierboven al zei: keep your friends close and your enemies even closer...
Die medestanders in hun thuisland zijn minder gevaarlijk.
Zoals ik hierboven al zei: een adder is altijd gevaarlijk maar vooral als je hem aan eigen boezem koestert.
Hier verschillen we duidelijk van mening blijkbaar.
Veel aanslagen, overvallen, inbraken enz. worden gepleegd met medewerking van binnenuit, iemand die er werkt en informatie en hulp kan geven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 16:25   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit doet me denken aan een 'parabel' die ik gisteren voor het eerst hoorde. Die van de kikker en de schorpioen.

Ken je die, Raf?

Jij bent de kikker uit het verhaal.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 16:26.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 19:24   #103
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

op welke basis wordt die voetballer hier als een terrorist gelabeld? Jullie springen in mijn opinie meteen drie bruggen te ver..
Oud 15 september 2004, 19:38   #104
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Waar zie jij jouw naam staan?
Waar zie jij staan dat ik het over "persoonlijke aanvalletjes t.o.v. mezelf" had? Ik wou er gewoon even op wijzen dat je persoonlijke aanvalletje aan het adres van thePiano hier niet terzake doet.

Citaat:
Waarom draai je rond de pot en vermijdt je angstvallig op het feit in te gaan dat terrorisme ALTIJD van Islamitische oorsprong is
Terrorisme is helemaal niet "ALTIJD van Islamitische oorsprong"; hoe kom je daar bij?

Citaat:
én dat Islamieten er ook steevast voor kiezen hun eigen nationaliteit te behouden naast de nieuwe?
So? Is het probleem van het terrorisme opgelost als je de dubbele nationaliteit verbiedt? Begrijp me niet verkeerd: ik pleit hier niet voor het behoud van de dubbele nationaliteit, ik wil alleen maar zeggen dat dat niets met het terrorisme an sich te maken heeft.

Citaat:
Denk jij nu echt dat het toeval is dat zij een klein landje zoals Belgique uitkiezen voor hun terroristische activiteiten?
Welke terroristische activiteiten? Zijn hier al zoveel aanslagen door moslims gepleegd? Zijn die activiteiten dan afhankelijk van het al dan niet bezitten van de dubbele nationaliteit?

Citaat:
En toch vindt jij het veiliger the enemy closer te hebben dan je vrienden?
Ja.

Citaat:
Waarom hebben we eigenlijk de nazi's terug naar hun eigen land gedreven?
Of voerden die een onverkwikkelijker soort 'heilige' oorlog dan islamterroristen?
Omdat die met een leger en met tanks aan onze achterdeur stonden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 15 september 2004 om 19:52.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 19:42   #105
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Die medestanders in hun thuisland zijn minder gevaarlijk.
Ah ja? Hoe dat zo?

Citaat:
Zoals ik hierboven al zei: een adder is altijd gevaarlijk maar vooral als je hem aan eigen boezem koestert.
Mja... Als je dat niet doet, besluipt hij je misschien zonder dat hem ziet aankomen. Beide methoden hebben voor- en nadelen, neem ik aan...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 15 september 2004, 19:42   #106
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit doet me denken aan een 'parabel' die ik gisteren voor het eerst hoorde. Die van de kikker en de schorpioen.

Ken je die, Raf?

Jij bent de kikker uit het verhaal.
Nee, die ken ik niet...

Citaat:
Oud 15 september 2004, 19:42   #107
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
op welke basis wordt die voetballer hier als een terrorist gelabeld? Jullie springen in mijn opinie meteen drie bruggen te ver..
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat iemand dat hier al gedaan heeft...

Citaat:
Oud 15 september 2004, 19:46   #108
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de 75 posts die in deze thread door anderen gemaakt werden, heb je blijkbaar geen zinnig woord te vertellen, maar dat ene kleine postje over mij dat er tussenstaat haal je eruit om er een opmerking over te maken. Raven interpreteert mijn post COMPLEET verkeerd en dat doe jij ook, zoals gewoonlijk.
Zoals je zelf al oneindig veel keren hebt gepost op dit forum reageert iedereen op wat hij zelf wil, daaronder val ik denk ik toch ook, of heb je voor mij een uitzondering en ga je me discrimineren? Ten 2de kan ik moeilijk op al de 75 eerdere posts reageren van iedereen op deze topic. Zoals je zelf kunt merken op de rest van dit forum reageer ik willekeurig op postings van iedereen. Dat jij denkt dat ik jou visseer...tja misschien is het een onveiligheidsgevoel dat gecreeerd werd door het VB waar je nu last van hebt.

Citaat:
Ons strafrecht kent geen regel die zegt dat een misdadiger moet verbannen worden en zo'n regel hoort er ook niet te komen. Een misdadiger die hier een misdrijf heeft gepleegd moet ook hier zijn schuld aan de samenleving inlossen. Deze man heeft dan bovendien ook nog eens de Belgische nationaliteit, maar ook daar kijk jij vlotjes overheen met die racistische oogkleppen van je.
Er zou een regel moeten komen die migrante misdadigers onmiddelijk kan verbannen uit ons land. Dat hij de Belgische nationaliteit heeft gekregen doet er niet toe, Trabelsie of hoe noemt die terrorist weer, heeft ook een Belgisch paspoort, verdient ie er 1? Neen, afnemen die handel en terug naar eigen land en nooit meer binnen.

Ik ben helemaal geen rascist. Natuurlijk denk jij daar al lang anders over maar je hebt helemaal geen reden om mij te beschuldigen van rascisme. Ik weet niet eens welke nationaliteit deze voetballer heeft. Wat zijn de eisen waar iemand aan moet voldoen dan om rascist te zijn volgens jou en waarom stop je mij bij datzelfde groepje.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 19:49   #109
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zie jij staan dat ik het over "persoonlijke aanvalletjes t.o.v. mezelf" had? Ik wou er gewoon even op wijzen dat je persoonlijke aanvalletje aan het adres van thePiano hoer niet terzake doet.
Rafke, als er iemand op dit forum is die al enkele maanden bijna constant persoonlijke aanvallen lanceerd of mensen namen noemt en uitscheld of probeert belachelijk te maken dan ben jij het wel hoor kerel.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2004, 20:08   #110
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah ja? Hoe dat zo?

Mja... Als je dat niet doet, besluipt hij je misschien zonder dat hem ziet aankomen. Beide methoden hebben voor- en nadelen, neem ik aan...
Het antwoord stond erbij hoor.
Citaat:
Veel aanslagen, overvallen, inbraken enz. worden gepleegd met medewerking van binnenuit, iemand die er werkt en informatie en hulp kan geven.
Spionnen en infiltranten worden door veel groepen gebruikt, in geval van oorlog, de politie zelfs in de industrie. Die gasten werken heus niet van op hun bureau op hun thuisbasis.
Oud 15 september 2004, 20:48   #111
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het antwoord stond erbij hoor.

Spionnen en infiltranten worden door veel groepen gebruikt, in geval van oorlog, de politie zelfs in de industrie. Die gasten werken heus niet van op hun bureau op hun thuisbasis.
Mja, ik vind dat nogal vergezocht, maar het is mogelijk natuurlijk. Vanuit die optiek is IEDERE allochtoon een potentiële terrorist en moet je voortdurend in angst leven...

Citaat:
Oud 15 september 2004, 22:28   #112
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja, ik vind dat nogal vergezocht, maar het is mogelijk natuurlijk. Vanuit die optiek is IEDERE allochtoon een potentiële terrorist en moet je voortdurend in angst leven...
In zekere zin wel, net zoals iedere mens een potentiële misdadiger is.
Of je daarom in angst moet leven betwijfel ik maar waakzaamheid mag wel.
Ik vraag mij af hoeveel Marokkanen in België in eerste klasse spelen en hoeveel daarvan met terrorisme in verband gebracht werden. Dus zover gezocht is het nu ook weer niet.
Vergeet niet dat topspelers een grote invloed kunnen hebben op hun supporters.
Oud 15 september 2004, 22:49   #113
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er wilde een schorpioen naar de overkant van de rivier dus vroeg ze aan de kikker of die haar wilde overzetten.

'Neen hoor' zei de kikker want dan steek je mij dood eens we midden in de rivier zijn'.

'Dat zou dom van me zijn, zei de schorpioen want dan verzuip ik toch ook?'

'Das waar' zei de overtuigde kikker dus hij nam de schorpioen op zijn rug en begon de zwemtocht.

Midden in de rivier stak de schorpioen echter de kikker die met stervende ogen vroeg: 'waarom stak je mij want nu ga jijzelf toch ook naar de haaien'?

Waarop de schorpioen heel eenvoudig antwoordde: 'Ik ben een schorpioen en mijn natuur verplicht mij om te steken'.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be