![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven al zei: een adder is altijd gevaarlijk maar vooral als je hem aan eigen boezem koestert. Hier verschillen we duidelijk van mening blijkbaar. Veel aanslagen, overvallen, inbraken enz. worden gepleegd met medewerking van binnenuit, iemand die er werkt en informatie en hulp kan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit doet me denken aan een 'parabel' die ik gisteren voor het eerst hoorde. Die van de kikker en de schorpioen.
Ken je die, Raf? Jij bent de kikker uit het verhaal.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() op welke basis wordt die voetballer hier als een terrorist gelabeld? Jullie springen in mijn opinie meteen drie bruggen te ver..
![]() |
#104 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 september 2004 om 19:52. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben helemaal geen rascist. Natuurlijk denk jij daar al lang anders over maar je hebt helemaal geen reden om mij te beschuldigen van rascisme. Ik weet niet eens welke nationaliteit deze voetballer heeft. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je daarom in angst moet leven betwijfel ik maar waakzaamheid mag wel. Ik vraag mij af hoeveel Marokkanen in België in eerste klasse spelen en hoeveel daarvan met terrorisme in verband gebracht werden. Dus zover gezocht is het nu ook weer niet. Vergeet niet dat topspelers een grote invloed kunnen hebben op hun supporters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wilde een schorpioen naar de overkant van de rivier dus vroeg ze aan de kikker of die haar wilde overzetten.
'Neen hoor' zei de kikker want dan steek je mij dood eens we midden in de rivier zijn'. 'Dat zou dom van me zijn, zei de schorpioen want dan verzuip ik toch ook?' 'Das waar' zei de overtuigde kikker dus hij nam de schorpioen op zijn rug en begon de zwemtocht. Midden in de rivier stak de schorpioen echter de kikker die met stervende ogen vroeg: 'waarom stak je mij want nu ga jijzelf toch ook naar de haaien'? Waarop de schorpioen heel eenvoudig antwoordde: 'Ik ben een schorpioen en mijn natuur verplicht mij om te steken'.