![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoelde ik niet, al gebeurt ook dat al eens.
Ik bedoelde vrouwen die hun man op hun (sexuele) honger laten zitten door hoofdpijn of een ander ongemak voor te wenden. Mannen zijn niet dom. Ze weten maar al te goed wanneer er hun vrouw wel of niet iets scheelt. Ze nemen het haar niet kwalijk als ze ziek, of gewoon te moe is voor een stoeipartijtje in bed. Dat kan henzelf trouwens ook overkomen. Ik vind het niet alleen dom maar ook zeer onverstandig van vrouwen om hun man zonder geldige reden af te wimpelen. Na een tijdje barst hij immers van de honger en gaat hij in een frietkot eten als hij thuis geen frietjes krijgen. En vermits er frietkoten zijn op zowat elke hoek van de straat.... Het vervelende is dat vrouwlief heel erg boos wordt als haar man elders de honger gaat stillen waar ze zélf voor verantwoordelijk is. We zijn nu wel heel erg afgedwaald van het onderwerp. Ik ga het hierbij laten. Mijn vriendin met ongeneeslijke kanker verwacht mij met de aspergesoep die ik voor haar kookte.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 mei 2014 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit beeldspraak?
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag kiezen.
Maar nu ben ik een paar uurtjes weg!
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ga je doen?
![]()
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat de dochter van Koning Filip niet in dat college naar school?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 8 mei 2014 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meid schijnt zestien te zijn geweest toen de feiten zich afspeelden. Volgens de wet is zij om die reden niet strafbaar. Zij mag gezien haar leeftijd sex hebben met wie zij wil. Toch als ze er niet, rechtstreeks of onrechtstreeks, toe gedwongen werd. Volgens de regels van die school is ze echter wel buiten haar boekje gegaan. Juist daarom is het vreemd dat zij niet aan de deur vloog en de jongens wel. Zeker is dat de zoon van Milquet niet ouder is dan 15. Indien zijn maten dezelfde leeftijd hebben zijn zij volgens de wet wél strafbaar. Hun aanwezigheid bij sexuele handelingen volstaat. Dat zou kunnen verklaren waarom de jongens geschorst werden en het meisje niet, maar het fijne weten we er niet van.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 mei 2014 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Hij zat fout door te zeggen dat meisjes die zich uitdagend kleden niet schijnheilig moeten doen als ze om die reden "aangepakt" worden.
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En weer valt knuppel door de mand. Deze zaak zal geseponeerd worden als er van verkrachting geen sprake is, en dat is volgens de ouders van het meisje niet het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het door de mand vallen van Knuppel betreft. Wat ik schreef komt niet van mij maar van een advocaat. Citaat:
Het vreemde aan de zaak is dat niet het meisje, maar de jongens van school werden gestuurd. Het kan bijgevolg bijna niet anders of er MOET iets zijn dat verborgen wordt gehouden. Ofwel schept de interpretatie van de wet zoveel onzekerheid dat alles in het honderd loopt. Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 mei 2014 om 17:26. |
||||
![]() |
![]() |