![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn broekzakken en rugzak, aktentas daar komt niemand in. Dat lijkt me de normale gang van zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ga winkelen, ben ik klant, en dan wil ik als klant op zijn minst hetzelfde begrip dat wij de winkelier gunnen als iedereen op straat mekaar behoort te geven: privacy, en geen valse beschuldigingen.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik eerst naar een andere winkel ga, dan laat ik die spullen in de koffer van mijn auto liggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat helemaal niet op. Daarom ook dat winkeliers bijvoorbeeld het recht hebben bewakingscamera's te voorzien in hun winkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() R U shittin' me? En ik laat mijn boodschappen thuis brengen door Caddy Home, gewoon omdat ik het waard ben
Interception! Now our side's got the ball, sorry! Laatst gewijzigd door Castor Troy : 20 mei 2014 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Komt mij ook eerder over als 'problemen zoeken en willen'. Als je op meerdere plekken winkelt, plekken waar ze dezelfde produkten verkopen, kan je misschien de aankopen eerst overladen naar uw wagen vooraleer je in de volgende winkel binnenstapt? Of laat je uw caddy staan aan het onthaal, verwittig je iemand dat je "volgeladen" binnenstapt? Om probs te vermijden aan de kassa dus. Het voorbeeld van het bonnetje dat Hoomer aanhaalt is (jammer genoeg) geen gezwans... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een echte dief zal ook wel brutaal genoeg zijn om gewoon te weigeren zijn tas open te maken. Dus wat helpt het?
![]() |
#109 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() trouwens m'n karretje is sowieso 'leeg' als ik naar de Carrefour - Aldi ga .. (het is meestal al gevuld wanneer ik bij de Delhaize aankom - omdat die het laatst op m'n route ligt snappie) Citaat:
Trouwens wat is er dom aan het feit dat ik vnl. vlees, charcuterie en diepvrieswaren bij de Delhaize koop en die om die reden het laatst op m'n winkelroute ligt! Moet ik soms speciaal eerst naar de Carrefour gaan, terugkeren naar huis, alles daar droppen. Om dan 'zonder ballast' bij de Delhaize boodschappen te gaan doen opdat ze me niet zouden verdenken van diefstal ![]() Als ze scenario's in mind zouden hebben dat ik gratis zou komen winkelen, dan zijn ze dik mis -> daar ga ik me niet mee amuseren hoor .. Ik koop trouwens ook dingen in de Carrefour die enkel daar te vinden zijn zoals bvb. van het merk "Carrefour Discount" !! En vice versa voor de Delhaize! Citaat:
Citaat:
En ja, ik combineer liever m'n boodschappen. Meestal ben ik nogal gehaast, en passeer ik om die reden niet eerst langs het onthaal .. En 'zeggen dat er al dingen in steken' op voorhand .. dat kan je evengoed erna zeggen ook niet? // ze geloven je of niet hé Nu, heel af en toe dan ga ik speciaal eerst naar de Delhaize, en dan vlug terug naar huis alles daar droppen. Om dan op m'n gemakske de rest van m'n boodschappen te doen. Laatst gewijzigd door bembem : 20 mei 2014 om 19:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Camera's kunnen niet in mijn rugzak, broekzak of aktentas kijken. Camera's storen me niet. Die kunnen in geval van discussie bewijzen dat ik vals beschuldigd en belasterd en van mijn vrijheid beroofd werd.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zo kan het openmaken van een tas bewijzen dat u geen goederen gestolen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan enkel via politie-ingreep.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, want voor een fiets en 48 flessen Pomerol had ik geen geld genoeg bij.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat reglement zegt niet dat een kassierster het recht heeft in je tassen met privee-zaken te snuisteren, zelfs niet terwijl de winkeleigenaar wél het recht heeft om je te filmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op fok.nl hebben ze leuke tips: zoals een dildo en gebruikte condooms in je tas meedoen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://forum.fok.nl/topic/1872938/5/25 Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() of een cadeaubon en een bos bloemen ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: