![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kwestie van die oppervlakkige sentimenten en buikgevoelens in de juiste richting te kanaliseren.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 4 juli 2014 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zijn wij gelukkig wat zijn we tevree. ![]() Laatst gewijzigd door alberto : 4 juli 2014 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Partijlid
|
![]() Die kleurlingen van Belgisch team zijn gangster! Respect voor ze. Maar Hollandse negers en blanken zijn harder jongen. je vergeet Nigel de Jong: hij breekt de benen van Hazard of Lukaku als ons volk het roept!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Partijlid
|
![]() Voor mij mag het. Maar wel in het Oranje spelen. Er mag wel een nieuw volkslied komen dan. Dat kankerwilhelmus is een kutlied.
|
![]() |
![]() |