Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2014, 06:22   #101
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
FDW is gewoon een achterlijke racist.
En zijn volgelingen geen haar beter.
De mening van een adept van het mislukt cultureel experiment dat onze maatschappij is geworden. Uw begrip racist is dermate uitgehold dat het van geen waarde meer is.
Hoe je het draait of keert, soort zoekt soort. Je gaat Anderlecht en Brugge supporters ook niet verplicht, met de deuren dicht, in hetzelfde vak van het stadium zetten en u achteraf de vraag stellen waarom ze elkaar niet kunnen luchten en de match diende stilgelegd omdat ze mekaar aan 't afmaken waren.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2014, 07:32   #102
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Hoe gaan we van ons land ooit een paradijs maken als we nog niet bereid zijn de mongolen uit brugge en anderlecht elkaar te laten afmaken?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2014, 07:36   #103
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De mening van een adept van het mislukt cultureel experiment dat onze maatschappij is geworden. Uw begrip racist is dermate uitgehold dat het van geen waarde meer is.
Hoe je het draait of keert, soort zoekt soort. Je gaat Anderlecht en Brugge supporters ook niet verplicht, met de deuren dicht, in hetzelfde vak van het stadium zetten en u achteraf de vraag stellen waarom ze elkaar niet kunnen luchten en de match diende stilgelegd omdat ze mekaar aan 't afmaken waren.
Inderdaad: er zijn hier nogal wat adepten die het begrip "racist" waardeloos gemaakt hebben.
Als je vraagt om een juiste definitie v.h. woord "racist" is er een oorverdovende stilte.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2014, 07:36   #104
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Inderdaad: er zijn hier nogal wat adepten die het begrip "racist" waardeloos gemaakt hebben.
Als je vraagt om een juiste definitie v.h. woord "racist" is er een oorverdovende stilte.
Oud 4 juni 2014, 07:37   #105
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Hoe gaan we van ons land ooit een paradijs maken als we nog niet bereid zijn de mongolen uit brugge en anderlecht elkaar te laten afmaken?
Dat gaat nu niet meer: de politie staat tussen vijandige mongolen.
Oud 4 juni 2014, 07:51   #106
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
inderdaad. en welk raar accent had hij dan?
Leuvens waarschijnlijk, want autochtoon is hij wel.
Misschien wat minder met dat krapuul rondhangen, want slaap je bij de hond...
Oud 4 juni 2014, 08:01   #107
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Leuvens waarschijnlijk, want autochtoon is hij wel.
Misschien wat minder met dat krapuul rondhangen, want slaap je bij de hond...
Juist maar een klein beetje meer politie in & rond uitgaansbuurten is ook niet mis.
Oud 5 juni 2014, 10:11   #108
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Allez, het tsjetseens probleem is hiermee nu ook weer opgelost. Mijnheer mulat was helemaal geen mulat, maar een tsjetseense baardman (sorry voor de islamofielen, ik kan er ook niks aan doen).

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40604_01130282

Kan iemand me even duidelijk maken waarom bij deze GEZOCHTE mogelijke moordenaar, BALKSKES voor zijn ogen worden gezet?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 10:31   #109
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Zolang iemand officieel nog "verdachte" is, kan ik zo'n balkjes nog begrijpen. Dit is: als ze hem al vasthebben.
Maar wat haalt het uit een opsporingsbericht te verspreiden voor een voortvluchtige moordenaar die internationaal geseind staat, als je een balkje voor die ogen zet?

ps: met dat baardje vind ik nu niet direct iets mis
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2014, 19:13   #110
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, het tsjetseens probleem is hiermee nu ook weer opgelost. Mijnheer mulat was helemaal geen mulat, maar een tsjetseense baardman (sorry voor de islamofielen, ik kan er ook niks aan doen).
Hij is asiel gaan zoeken in Tsjetsjenie.

Het zou nog grappig zijn ook, moest er geen dode zijn.
Oud 5 juni 2014, 19:44   #111
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Hij is asiel gaan zoeken in Tsjetsjenie.

Het zou nog grappig zijn ook, moest er geen dode zijn.
Is dit een nieuwe vorm van galgenhumor ?
Oud 5 juni 2014, 23:53   #112
Tempest
Gouverneur

Tempest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijnheer mulat was helemaal geen mulat, maar een tsjetseense baardman

En hoe kwam dat dit uit de tekentafel verscheen?

Waren de ooggetuigen halfblinde ouwe zuiplappen van de cafe om de hoek?
Tempest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2014, 00:35   #113
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kan iemand me even duidelijk maken waarom bij deze GEZOCHTE mogelijke moordenaar, BALKSKES voor zijn ogen worden gezet?
Om de schuldigen te beschermen.
Oud 6 juni 2014, 02:04   #114
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Anno 1972 van vorige eeuw, haha. Mijn ouders mochten dat niet weten. Ging ik den stoeren uithangen en ging naar de “The King” in de kuiperskaai te Gent. Om dat het bekend stond voor zwaar cliënteel.

Het zware cliënteel bleken de nieuwe Italianen te zijn. Ze logen en bedrogen, dat je ze van mijlen ver rook. Zij hadden de gewoonte stiletto’s bij zich te hebben, waar ze soms zelfs mee dreigden. Kemphanen gedrag. Maar zelden waren er echt steekpartijen. En omdat sommigen ook aan zakkenrollen deden. Stopten ze zelf hun geld in hun kousen als voorzorg om zelf niet bestolen te worden. Zakkenrollen ja, maar nooit overvallen. Persoonlijk heb ik nooit problemen met hen gehad. In tegendeel zelfs.

Feit is dat ze hun aangepast hebben aan onze waarden. Ze opgegaan zijn en opgenomen in onze maatschappij.

En dat is nu juist het verschil met messen trekkers van andere culturen, die stekken. Bij hen is het niet wat stoer doen of kemphaan gedrag. Bij hen moet bloed vloeien of ze voelen zich niet voldaan. Kunnen ze het niet alleen komen ze in groep. Wraak zoeken bedreigen ze de ganse familie. Is de auto enz niet meer veilig. Tot ze vinden dat hun eer hersteld is. Dat alles voor twee keer niets.

Ze eisen steeds meer zaken op, wat in ruist met de normen en waarden van dit land. En ze steken als maar meer met messen en co. Ze liegen niet, omdat ze nooit de waarheid zeggen. Ze redeneren van uit en totaal ander maatschappelijk denken. Liefst aangepast aan hun persoonlijke verlangens. Steeds opnieuw proberen ze overeenkomsten te veranderen naar hun eigenste denken. Bovendien komt er steeds meer op massa manipulatie, gebaseerd angst en terreur er boven op.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2014, 07:29   #115
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
En hoe kwam dat dit uit de tekentafel verscheen?

Waren de ooggetuigen halfblinde ouwe zuiplappen van de cafe om de hoek?
Je moet dat eens proberen, iemand die je al heel je leven kent beschrijven aan een tekenaar.
Dan moet je datzelfde eens proberen met iemand die je in een flits zit in crisissituatie.
Niet evident.
Daar bovenop komen dan vragen "welk accent spraken ze? Kom, probeer het je te herinneren" en daarmee maak je al een klik in je hoofd dat hij wel een beetje een tint ging gehad hebben.
Na verloop van tijd heb je al verschillende mogelijke gezichten in je hoofd gehaald, dikke neus, dunne neus, kleine ogen, dikke kin, grote jukbeenderen, enz enz
Dan gaan ze daar op doortekenen, en dan zeg je:
"Ja, euhmm, zo ongeveer... denk ik..."

Laatst gewijzigd door plakker : 6 juni 2014 om 07:31.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2014, 07:40   #116
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Circe, ik vrees dat jij de film "Het vonnis" niet hebt gezien.
Oud 6 juni 2014, 08:55   #117
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom krijgen ze een 'zak/jas' over hun kop bij een reconstructie, bij het vervoer van misdadigers ... ?

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juni 2014 om 08:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2014, 09:04   #118
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waarom krijgen ze een 'zak/jas' over hun kop bij een reconstructie, bij het vervoer van misdadigers ... ?
Omdat het een bende janetten zijn, daarom.
Ze willen wel grote stoere gangster zijn, maar na hun feiten mag het volk hun gezichtje niet zien.
We zijn hier veel te braaf in dit land.
In heel West-Europa eigenlijk.
Humaan, rechten, begrip, verzachtende omstandigheden, vervroegd vrij bij goed gedrag,...
Om pisnijdig van te worden!
Bende softies
Oud 6 juni 2014, 21:06   #119
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Ondertussen nog steeds op vrije voeten,graag een onderzoek naar de personen die hem het land uitgeholpen hebben.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2014, 21:07   #120
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Weet iemand of Rusland zijn eigen burgers uitlevert aan ons land?
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be