![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Block daar, uit arren moede en omdat het de spuigaten uitliep, verandering in MOCHT brengen veranderd NIETS aan het feit dat jij schreef dat er 20 jaar lang niets aan gedaan werd, integendeel! Er werd extra migratiemiserie in de hand gewerkt met de snelbelgwet, overdreven familiehereniging, al te gemakkelijk aan een uitkering geraken, massaal kindergeld naar het buitenland sturen voor kinderen die hier niet eens gedomicilieerd zijn, stemrecht voor buiten-europese vreemdelingen, regularisaties van illegalen, het niet terugsturen van criminelen, enz.... De gevolgen daarvan zullen NOOIT meer goed gemaakt kunnen worden. Er werd niet zonder reden massaal op de N-VA gestemd, en er werd evenmin zonder reden op DE Block gestemd.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een aantal merkte ik algauw dat ze onder een andere nick postten. Dit wellicht mede door een algemene amnestie. Maar er zijn er ook (nog altijd) die van dubbelnicks gebruik maken. Waarom??? Er zijn de laatste tijd dubbelnicks geband. Niet de mijne want ik heb er geen. Noch ben ik ooit geband geweest. JIJ die klaagt omdat ik op de man speel, die mij herhaaldelijk valselijk van dubbelnickerij beschuldigde, jij was hier actief in de periode dat er "vele goede posters vertrokken". Ik niet. Als ik jou was zou ik toch maar eens in eigen boezem kijken vooraleer op deze vrouw te spelen.
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() gij moet niet spreken van een spiegel voor te houden aan andere, jij durft zelfs niet meer in de spiegel te kijken. letterlijk en figuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij trapt niet in zulke flauwe kul, ik ook niet ... geprovoceerd ja dan nee, t blijft wel je eigen schuld hé ... neemt ni weg dat elke permban m.i. jammer blijft ... |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe ging die quote alweer? Iets met "als de nieuwe komen, dan zullen ze zich anti noemen", of zoiets. Weet jij nog hoe die quote juist was en van wie?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 juli 2014 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK ben nooit geband geweest en heb nooit een dubbelnick gebruikt. IK had/HEB daar geen reden voor. IK werd beschuldigd een dubbelnick te zijn van iemand anders. O.a. door jou. IK weet dat er hier een clubje actief was dat tot doel had de tegenstanders te bannen. Het clubje werd betrapt en de schuldigen vlogen zélf buiten. Het waren niet "jullie" maar LINKSEN. IK weet dat er een algemene amnestie heeft plaats gevonden zodat een aantal gebanden terug konden aanpikken. Een enkeling kwam onder de originele nick terug. De meesten gebruiken een andere nick. IK weet dat er de laatste tijd dubbelnicks worden geband. IK weet zelfs van wie. Je hoeft daar de ledenlijst maar voor te raadplegen. Ofwel bewijs je dat ik lieg, ofwel hou je op met zielig te doen.
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan gaan we zwijgen van de dubbeltjes aka born2bewild, bokkenreyder en nog een hele boel andere die hier om de paar dagen met een nieuwe nick binnen komen en al even snel buiten gewipt worden door de moderatoren. voor de rest van uw vermeende dubbel, ik twijfel er nog altijd aan, de tijd zal het uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de oorspronkelijke bubbels gebruikt niemand zijn oude nick nog. Nochtans ben ik er zeker van dat de kopstukken van de BUB hier nog altijd hun ding doen. Ik herinner me ook nog wie HO(of System) Bokkenreyder noemde. Die persoon is NIET geband. Ik weet wél dat er een behoorlijk aantal "linksen" verdwenen zijn. Jouw nick stamt niet uit mijn tijd. Jij registreerde je pas in 2010. Maar jij weet alles beter natuurlijk. Wat jouw twijfels over mijn "vermeende" dubbelnick betreft, het is een oen die niet het verschil ziet tussen mij en mijn "vermeende" nick. Zelfs jij weet maar al te goed dat dit een valse beschuldiging is.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om die welles-nietes spelletjes, gratuite scheldtirades, copy-copy-copy.. een halt toe te roepen moet er toch een remedie zijn. In de plaats te klagen bij de moderators moeten er toch andere middelen zijn. Wat dacht u van een automatische beperking van tussenkomsten. Neem nu bvb 5 posts per dag per draad per forummer. Het zal hen leren te trollen. Als je wat te zeggen hebt, breng dan je mening helder, in correct Nederlands, compleet en geargumenteerd. Even nadenken voor dat je wat schrijft. Voor dat je het weet is je krediet op. Voor de gillers, trollen, egotrippers en anderen die nauwelijks iets bijdragen aan de discussie is de lol er vlug af. Heeft politics.be hier de middelen voor ? Doe eens een week de test manueel voor de rubriek Verkiezingen. Met dank om uw en ons forum te redden van de verloedering.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 28 juli 2014 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zuur.
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en jij kunt het toch niet laten om te scheldpartij uit te lokken (oen) en verwijten te spuiten. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=81 We weten wie je bedoelt maar je "vergeet" je wel dat dubbelnickerij OOK forumverloedering is. Ik probeer tenmiste nog een beetje te discussiëren.
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat het tevergeefs is. Dit (politiek) forum is afgezakt tot een bedenkelijk peil. Vele degelijke forummers zijn weg of zijn moeten weggaan. En zij komen niet meer terug. Vaak terecht. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zit in een discussie in draden met vaste regelmaat over posters te memmen. Zelfs in deze draad. Daarom plaatste ik ook mijn opmerking. Als u dan toch over een poster wil praten, praat dan over uzelf en open daar een speciale draad over.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 16:04. |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 28 juli 2014 om 16:15. |
|
![]() |