Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 28 juli 2014, 11:43   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is ook niets mis met het vaststellen dat er een pak zaken mislopen inzake migratie zoals die nu bij ons loopt. Er is twintig jaar lang niets aan gedaan net door het blok. Geen enkele partij wou dat thema opnemen om niet het verwijt te krijgen dat ze het blok achterna liepen.
Hoe je het ook draait of keert, je hebt toegegeven dat dat er een PAK zaken misliepen. Dat er 2O jaar niets aangedaan werd, alsook waarom daar niets aan gedaan werd.

Dat de Block daar, uit arren moede en omdat het de spuigaten uitliep, verandering in MOCHT brengen veranderd NIETS aan het feit dat jij schreef dat er 20 jaar lang niets aan gedaan werd, integendeel! Er werd extra migratiemiserie in de hand gewerkt met de snelbelgwet, overdreven familiehereniging, al te gemakkelijk aan een uitkering geraken, massaal kindergeld naar het buitenland sturen voor kinderen die hier niet eens gedomicilieerd zijn, stemrecht voor buiten-europese vreemdelingen, regularisaties van illegalen, het niet terugsturen van criminelen, enz.... De gevolgen daarvan zullen NOOIT meer goed gemaakt kunnen worden.

Er werd niet zonder reden massaal op de N-VA gestemd, en er werd evenmin zonder reden op DE Block gestemd.
Oud 28 juli 2014, 12:02   #102
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent één van de personen die altijd probeert na een tijdje op de man te spelen in plaats van op de bal. Nu doet u het weer. Vele goede posters (ook deze met wie ik het altijd niet eens was) heb ik hier al zien vertrekken sinds ik op het forum ben.
Ik "mis" idd een pak posters die verdwenen zijn tijdens mijn lange afwezigheid. Blijkbaar is er in die periode een georganiseerd clubje actief geweest. Een clubje dat tot doel had de tegenstanders te doen bannen. Een links clubje wel te verstaan. Het viel uiteindelijk in het graf dat voor anderen werd gegraven.

Van een aantal merkte ik algauw dat ze onder een andere nick postten. Dit wellicht mede door een algemene amnestie. Maar er zijn er ook (nog altijd) die van dubbelnicks gebruik maken. Waarom???
Er zijn de laatste tijd dubbelnicks geband. Niet de mijne want ik heb er geen. Noch ben ik ooit geband geweest.

JIJ die klaagt omdat ik op de man speel, die mij herhaaldelijk valselijk van dubbelnickerij beschuldigde, jij was hier actief in de periode dat er "vele goede posters vertrokken". Ik niet.

Als ik jou was zou ik toch maar eens in eigen boezem kijken vooraleer op deze vrouw te spelen.
Oud 28 juli 2014, 12:05   #103
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Onzin. Ik heb haar naam uitsluitend gebruikt om de trollengemeenschap hier een spiegel voor te houden. Zoals ik dat in mijn laatste post deed.
gij moet niet spreken van een spiegel voor te houden aan andere, jij durft zelfs niet meer in de spiegel te kijken. letterlijk en figuurlijk.
hollande is offline  
Oud 28 juli 2014, 12:06   #104
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik "mis" idd een pak posters die verdwenen zijn tijdens mijn lange afwezigheid. Blijkbaar is er in die periode een georganiseerd clubje actief geweest. Een clubje dat tot doel had de tegenstanders te doen bannen. Een links clubje wel te verstaan. Het viel uiteindelijk in het graf dat voor anderen werd gegraven.

Van een aantal merkte ik algauw dat ze onder een andere nick postten. Dit wellicht mede door een algemene amnestie. Maar er zijn er ook (nog altijd) die van dubbelnicks gebruik maken. Waarom???
Er zijn de laatste tijd dubbelnicks geband. Niet de mijne want ik heb er geen. Noch ben ik ooit geband geweest.

JIJ die klaagt omdat ik op de man speel, die mij herhaaldelijk valselijk van dubbelnickerij beschuldigde, jij was hier actief in de periode dat er "vele goede posters vertrokken". Ik niet.

Als ik jou was zou ik toch maar eens in eigen boezem kijken vooraleer op deze vrouw te spelen.
tja, als dat pakt, dan pakt het hé ... geen verlies

jij trapt niet in zulke flauwe kul, ik ook niet ... geprovoceerd ja dan nee, t blijft wel je eigen schuld hé ...

neemt ni weg dat elke permban m.i. jammer blijft ...
Anna List is offline  
Oud 28 juli 2014, 12:10   #105
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:

wat zijn we weer zielig aan het doen, jullie waren de meesters in het drukken op het driehoekje en nu dragen jullie daar de gevolgen van. wij zijn niet meer tolerant.
hollande is offline  
Oud 28 juli 2014, 12:25   #106
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
wat zijn we weer zielig aan het doen, jullie waren de meesters in het drukken op het driehoekje en nu dragen jullie daar de gevolgen van. wij zijn niet meer tolerant.
Niet meer?

Hoe ging die quote alweer? Iets met "als de nieuwe komen, dan zullen ze zich anti noemen", of zoiets.
Weet jij nog hoe die quote juist was en van wie?

Laatst gewijzigd door hamac : 28 juli 2014 om 12:25.
hamac is offline  
Oud 28 juli 2014, 13:01   #107
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik schrijf berust op verifieerbare FEITEN.

IK ben nooit geband geweest en heb nooit een dubbelnick gebruikt.
IK had/HEB daar geen reden voor.
IK werd beschuldigd een dubbelnick te zijn van iemand anders. O.a. door jou.

IK weet dat er hier een clubje actief was dat tot doel had de tegenstanders te bannen. Het clubje werd betrapt en de schuldigen vlogen zélf buiten. Het waren niet "jullie" maar LINKSEN.

IK weet dat er een algemene amnestie heeft plaats gevonden zodat een aantal gebanden terug konden aanpikken. Een enkeling kwam onder de originele nick terug. De meesten gebruiken een andere nick.

IK weet dat er de laatste tijd dubbelnicks worden geband.
IK weet zelfs van wie. Je hoeft daar de ledenlijst maar voor te raadplegen.

Ofwel bewijs je dat ik lieg, ofwel hou je op met zielig te doen.
Oud 28 juli 2014, 14:14   #108
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ik schrijf berust op verifieerbare FEITEN.

IK ben nooit geband geweest en heb nooit een dubbelnick gebruikt.
IK had/HEB daar geen reden voor.
IK werd beschuldigd een dubbelnick te zijn van iemand anders. O.a. door jou.

IK weet dat er hier een clubje actief was dat tot doel had de tegenstanders te bannen. Het clubje werd betrapt en de schuldigen vlogen zélf buiten. Het waren niet "jullie" maar LINKSEN.

IK weet dat er een algemene amnestie heeft plaats gevonden zodat een aantal gebanden terug konden aanpikken. Een enkeling kwam onder de originele nick terug. De meesten gebruiken een andere nick.

IK weet dat er de laatste tijd dubbelnicks worden geband.
IK weet zelfs van wie. Je hoeft daar de ledenlijst maar voor te raadplegen.

Ofwel bewijs je dat ik lieg, ofwel hou je op met zielig te doen.
de enige dubbelnick die Amnestie heeft gekregen is bij mijn weten een van uw soort (Circe)

en dan gaan we zwijgen van de dubbeltjes aka

born2bewild, bokkenreyder en nog een hele boel andere die hier om de paar dagen met een nieuwe nick binnen komen en al even snel buiten gewipt worden door de moderatoren.

voor de rest van uw vermeende dubbel, ik twijfel er nog altijd aan, de tijd zal het uitwijzen.
hollande is offline  
Oud 28 juli 2014, 14:41   #109
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de enige dubbelnick die Amnestie heeft gekregen is bij mijn weten een van uw soort (Circe)

en dan gaan we zwijgen van de dubbeltjes aka

born2bewild, bokkenreyder en nog een hele boel andere die hier om de paar dagen met een nieuwe nick binnen komen en al even snel buiten gewipt worden door de moderatoren.

voor de rest van uw vermeende dubbel, ik twijfel er nog altijd aan, de tijd zal het uitwijzen.
Circe is de enige die onder haar oude nick is teruggekomen.

Van de oorspronkelijke bubbels gebruikt niemand zijn oude nick nog. Nochtans ben ik er zeker van dat de kopstukken van de BUB hier nog altijd hun ding doen.

Ik herinner me ook nog wie HO(of System) Bokkenreyder noemde. Die persoon is NIET geband.

Ik weet wél dat er een behoorlijk aantal "linksen" verdwenen zijn.

Jouw nick stamt niet uit mijn tijd. Jij registreerde je pas in 2010. Maar jij weet alles beter natuurlijk.

Wat jouw twijfels over mijn "vermeende" dubbelnick betreft, het is een oen die niet het verschil ziet tussen mij en mijn "vermeende" nick. Zelfs jij weet maar al te goed dat dit een valse beschuldiging is.
Oud 28 juli 2014, 14:55   #110
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Van de oorspronkelijke bubbels gebruikt niemand zijn oude nick nog. Nochtans ben ik er zeker van dat de kopstukken van de BUB hier nog altijd hun ding doen.

Ik herinner me ook nog wie HO(of System) Bokkenreyder noemde. Die persoon is NIET geband.

Jouw nick stamt niet uit mijn tijd. Jij registreerde je pas in 2010. Maar jij weet alles beter natuurlijk.

Wat jouw twijfels over mijn "vermeende" dubbelnick betreft, het is een oen die niet het verschil ziet tussen mij en mijn "vermeende" nick. Zelfs jij weet maar al te goed dat dit een valse beschuldiging is.
Kunt ook eens wat anders dan over dubbellnicks te zagen? U verpestte al een hele poos hele draden met uw gezever over dubbelnicks. Niet verwonderlijk dat dit forum de dieperik ingaat. Discussieer over het onderwerp van de draad en niet over deze of gene poster.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 15:25.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 15:01   #111
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dit nu men mijn opmerking te maken? U begint weer op de man te spelen en zo ontpopt u zich tot de perfecte illustratie van mijn vorige post. Vele draden verzanden vrij vlug in opmerkingen ad hominem. En in deze bent u een meester.

Dit politiek forum is aan het evolueren tot een tweederangs forum, waar de posters na enkele posten en in vaak grove taal mekaar de hele tijd de kop inslaan in plaats van zinnig met mekaar te discussiëren over de politiek.
Ja,ja, we zijn zo ver.

Om die welles-nietes spelletjes, gratuite scheldtirades, copy-copy-copy.. een halt toe te roepen moet er toch een remedie zijn.

In de plaats te klagen bij de moderators moeten er toch andere middelen zijn.

Wat dacht u van een automatische beperking van tussenkomsten. Neem nu bvb 5 posts per dag per draad per forummer.
Het zal hen leren te trollen. Als je wat te zeggen hebt, breng dan je mening helder, in correct Nederlands, compleet en geargumenteerd. Even nadenken voor dat je wat schrijft. Voor dat je het weet is je krediet op.

Voor de gillers, trollen, egotrippers en anderen die nauwelijks iets bijdragen aan de discussie is de lol er vlug af.

Heeft politics.be hier de middelen voor ? Doe eens een week de test manueel voor de rubriek Verkiezingen.

Met dank om uw en ons forum te redden van de verloedering.

Laatst gewijzigd door Cyrano : 28 juli 2014 om 15:02.
Cyrano is offline  
Oud 28 juli 2014, 15:09   #112
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zuur.
Oud 28 juli 2014, 15:10   #113
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:

en Anna List is ook terug mogen komen, bokkenreyder is wel degelijk gebannen. van de linkse is er niemand terug mogen komen.

en jij kunt het toch niet laten om te scheldpartij uit te lokken (oen) en verwijten te spuiten.
hollande is offline  
Oud 28 juli 2014, 15:11   #114
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Wat zuur.

van wie bent u een dubbeltje.
hollande is offline  
Oud 28 juli 2014, 15:31   #115
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunt ook eens wat anders dan over dubbellnicks te zagen? U verpestte al een hele poos hele draden met uw gezever over dubbelnicks. Niet verwonderlijk dat dit forum de dieperik ingaat. Discussieer over het onderwerp van de draad.
Kijk liever eens wie er begon over de verloedering van het forum.

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=81

We weten wie je bedoelt maar je "vergeet" je wel dat dubbelnickerij OOK forumverloedering is.

Ik probeer tenmiste nog een beetje te discussiëren.
Oud 28 juli 2014, 15:33   #116
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunt ook eens wat anders dan over dubbellnicks te zagen? U verpestte al een hele poos hele draden met uw gezever over dubbelnicks. Niet verwonderlijk dat dit forum de dieperik ingaat. Discussieer over het onderwerp van de draad en niet over deze of gene poster.
Zou je je goede raad niet beter zélf ter harte nemen?
Oud 28 juli 2014, 15:38   #117
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk liever eens wie er begon over de verloedering van het forum.

http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=81

We weten wie je bedoelt maar je "vergeet" je wel dat dubbelnickerij OOK forumverloedering is.

Ik probeer tenmiste nog een beetje te discussiëren.
Discussieer over het onderwerp van een draad en zit niet de hele tijd met vaste regelmaat over de persoon van deze of gene poster te memmen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.

Maar ik vrees dat het tevergeefs is. Dit (politiek) forum is afgezakt tot een bedenkelijk peil. Vele degelijke forummers zijn weg of zijn moeten weggaan. En zij komen niet meer terug. Vaak terecht.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 15:47.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 15:47   #118
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Discussieer over het onderwerp van een draad en zit niet de hele tijd met vaste regelmaat over de persoon van deze of gene poster te memmen. Dat zou al een hele vooruitgang zijn.

Maar ik vrees dat het tevergeefs is. Dit (politiek) forum is afgezakt naar een bedenkelijk peil. Vele degelijke forummers zijn weg of moeten weggaan. En zij komen niet meer terug. Vaak terecht.
Nogmaals, neem je goede raad zélf ter harte.
Oud 28 juli 2014, 15:54   #119
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, neem je goede raad zélf ter harte.
U zit in een discussie in draden met vaste regelmaat over posters te memmen. Zelfs in deze draad. Daarom plaatste ik ook mijn opmerking. Als u dan toch over een poster wil praten, praat dan over uzelf en open daar een speciale draad over.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 16:04.
Het Oosten is offline  
Oud 28 juli 2014, 16:15   #120
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent één van de personen die altijd probeert na een tijdje op de man te spelen in plaats van op de bal. Nu doet u het weer. Vele goede posters (ook deze met wie ik het altijd niet eens was) heb ik hier al zien vertrekken sinds ik op het forum ben. Helaas. Met een verschraling van dit forum als gevolg.

En het symbolisch gevolg is :"quand les dégoutés s'en vont, il ne restent que les dégoutants". En daar ziet het er hier stilletjes naar uit.

En meer ga ik er niet meer over zeggen. Amuseer u nog maar wat en maak mekaar nog maar wat af. O ja, vergeet toch niet ook éven te discussiëren over het een en het ander.
Ene System heeft anders samen met Henri1 en Hollande Shadowke weggetreiterd met nietstoevoegende persoonlijke aanvallen van deze aard: http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=5640372 .De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet dus.
Ik volg het Russisch narratief.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 28 juli 2014 om 16:15.
LiberaalNL is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be