![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb niet de indruk dat het nog over een "groep" gaat. Waar was het? De hutu en de tutu's? Minzaam naast elkaar leven en op een dag gingen alle hoofden er af. Heeft er iemand ingegrepen? Leger of politie? Gaan lopen wel! During the approximate 100-day period from April 7, 1994 to mid-July, an estimated 500,000–1,000,000 Rwandans were killed De para's waren ook weg zunne!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 juli 2014 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JEUH!!!!! Weer onze schuld! joepie! we hebben gewonnen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Wie heeft het over schuld? Het is een feit dat Hutu's en Tutsi's geen verschillende ethniëen zijn, maar één en dezelfde. Het is een feit dat de kolonisator indertijd maximale controle moest uitoefenen over de kolonie. Dit werd bewerkstelligd door de beter en sterker uitzienden als de "adellijke" ethnie van de Tutsi te kenmerken, en de rest als de "lagere" ethnie van de Hutu. Wat dit met onze schuld te maken heeft, ontgaat mij volledig. Het was de toenmalige politiek om de koloniëen beter te controleren. Geen reden om nu hysterisch te gaan doen over schuldvragen. Trouwens, ik heb die opmerking niet gemaakt om een schuldige aan te wijzen, maar om aan te tonen dat de Hutu's en de Tutsi's op geen manier te vergelijken zijn met de verschillende stromingen in de Islam en de daaruit voortvloeiende gewelddaden en conflicten. U kunt dus bedaren. Ik had het in het geheel niet over de boze, blanke man.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ja, Hutu en tutsie zijn natuurlijk wel twee totaal verschillende stammen. De Tutsi zijn rank en slank, de Hutu's kort en mollig. Alvast zo kon ik toch het onderscheid maken toen de media het er constant over hadden.
Citaat:
maar dit is idd. ver off topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft een paar levens gekost.
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij ging het over TIEN jonge mannen/vaders in de fleur van hun leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En "paar" is een ironische eenheid in dit geval.
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar om naar het topic terug te gaan. Uitgezonderd 1 wannabe Syrië held en een paar appologeten zie ik het tegendeel van de kaliefs wensen.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 juli 2014 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() dubbel, al zou ik begot niet weten hoe dat kan
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 9 juli 2014 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we dan Darfur ook maar niet vergeten. ook hier werden de landbouwers massaal afgemaakt door de Janjaweed (islamitische veehouders). Misschien was het daarom dat we daar niet zoveel over mochten weten?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() namaste Miauw,
Ik denk dat jij gelijk krijgt, want mijn Hindoe Nazi kat, Wieroe had al jaren geleden zijn eigen Arische Katten Rijk met grof geweld opgericht in Delft, en nu heeft hij dus gewonnen, zijn duizenden slapende cellen in warme mandjes bij de open haard kunnen nu dus nog lekker tienduizend jaar nagenieten van hen laatste veldslag. Het Hindoe Nazi Katten Rijk is dus al een feit. Deze abu bakr al baghdadi staat nu dus machteloos en kan geen poot verzetten. Het Katten Leger van Wieroe mept zijn besneden, piepende moslim muisjes een voor een dood met een simpele poot karate tikje en vreet hen lekker op met huid en haar. Bid dus luid tot de Grote Moeder Kat, en volg jullie nieuwe Arische Katten Fuhrer: Wieroe hier is het strijdlied van onze Katten Fuhrer, zing het luidkeels in koor en laat het rondbazuinen via alle daken met 10.000 Watt Surround sound boxen: Miaauwallah: 'Mein Führer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden' Offeraar Wieroe, de Hindoe Nazi kat Offercode S209 Offerdatum 30 april 2014 *** Wieroe, Hindoe Nazi kat, Copyright 2014, ....{pootafdruk W.G.} ... *** (getypt door zijn goudbruine koelie typslaafje Dewanand, in functie als secretaris van het kattenleger van Delft kennisstad met duizenden slapende cellen in warme mandjes) File data veld: s209, 132RR, 12C, wo30042014 , Hindoe nazi poëzie (Wieroe), 'Miaauwallah: 'Mein Fuhrer, Adolf Hitler stierf 69 jaar geleden'' http://www.dewanand.com/s209.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wel afzonderlijk en los van elkander maar dan toch met sharia als rode draad overal en natuurlijk de heerschappij. In hoeverre die allemaal los van elkander staan dat vraag ik me dan wel eens af? Tenzij terreur tegenwoordig een booming business is aan het worden dan is het misschien gewoon lucratief ondernemen? Maar daar geloof ik nog niet zo meteen in.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T is in elk geval overal ter wereld een groeiende zaak. Het kan dan niet anders of het deint verder uit. Al was het maar om mee te doen met de hoop gelijk in de voetbal.