Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel keer per jaar duik je in bed met betaalde sex ?
Nooit 37 82,22%
1 keer per jaar 1 2,22%
om de 2 maand toch wel 1 2,22%
ja zeker elke maand 6 13,33%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2014, 20:20   #101
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
1 Oh jawel daar tussen in bestaat heel veel....sommige mannen gaan maar heel af en toe.Sommigen alleen tijdens hun legerdienst anderen om iets uitzonderlijks te vieren ....en of sommige mannen gaan maar gedurende een zekere periode in hun leven...(bv nadat ze gescheiden zijn enz..)

Prostitutie kan men nergens aan banden leggen....men kan het wel ondergronds sturen.
Prostitutie maakt deel uit van de samenleving en is het oudste beroep ter wereld. In de zakenwereld (vooral in Azie) maakt het deel uit om een klant te entertainen. Doorgaans is dat thuis een brave huisvader maar ik wil nog altijd de eerste zien die nee zegt als hij een jong fris ding in de schoot krijgt geworpen als afwisseling met de dikke vette mama thuis met cellulitis en hangtieten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 20:44   #102
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voelt niemand zich geroepen om eens uit te tellen hoeveel prostituees er wel moeten zijn om dat allemaal te bedienen, indien die cijfers zouden kloppen ?

.
tijd voor een poll

ik schrik toch wel van de aantallen.
ikzelf ga nooit naar de hoeren, het idee alleen vind ik te bizar voor woorden, het leuke aan seks is net de interactie en ik beeld me altijd in dat zo'n hoer daar als opblaaspop ligt. Met dat verschil dat zo'n opblaaspop allicht niet 'oh ja' ligt te kreunen. (een gat in de markt ?)
Oud 4 oktober 2014, 20:48   #103
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
tijd voor een poll

ik schrik toch wel van de aantallen.
ikzelf ga nooit naar de hoeren, het idee alleen vind ik te bizar voor woorden, het leuke aan seks is net de interactie en ik beeld me altijd in dat zo'n hoer daar als opblaaspop ligt. Met dat verschil dat zo'n opblaaspop allicht niet 'oh ja' ligt te kreunen. (een gat in de markt ?)
http://www.willie.nl/nmc/i_2241-opbl...et-geluid.aspx
Oud 4 oktober 2014, 20:52   #104
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Er is ook een hygiënisch aspect aan prostitutie.

Wie denkt dat die hoeren zich na elke klant een douchke pakken, vergissen zich.

Alleen dat al vind ik walgelijk.

Intiem contact met al die mannen. Vunzig gewoon.
hoe weet jij dat nu? sta je er misschien telkens bij?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 21:31   #105
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is ook een hygiënisch aspect aan prostitutie.

Wie denkt dat die hoeren zich na elke klant een douchke pakken, vergissen zich.

Alleen dat al vind ik walgelijk.

Intiem contact met al die mannen. Vunzig gewoon.
Ja, als je er maar 50 euro voor over hebt, kom je toestanden tegen natuurlijk.

Loozer !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 21:39   #106
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, als je er maar 50 euro voor over hebt, kom je toestanden tegen natuurlijk.

Loozer !!

.
Ja, jij kan de dure hoeren bezoeken met je ambtenarenpensioen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 21:53   #107
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Het meest verontrustende in je link vind ik de zin "Dit product is (tijdelijk) niet leverbaar."

Voor de rest stelt men altijd dat prostitutie goed is omdat de wereld anders vol zou lopen met gefrustreerde mannen met psychische problemen.

Ik denk dat zo'n meisje er anders ook niet geheel onbeschadigd uitkomt om als een stuk vleeswaar in de vitrine te staan en twintig man per dag over zicht te zien kruipen.

Maar misschien dat vrouwen daar allemaal anders tegenover staan. In de Guido van een tijdje stond een interview met een paar studentes die bijklussen, en die vonden het net glamoureus.
Oud 4 oktober 2014, 22:11   #108
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, jij kan de dure hoeren bezoeken met je ambtenarenpensioen.
wihihihihi! !
Oud 4 oktober 2014, 22:14   #109
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Het meest verontrustende in je link vind ik de zin "Dit product is (tijdelijk) niet leverbaar."

Voor de rest stelt men altijd dat prostitutie goed is omdat de wereld anders vol zou lopen met gefrustreerde mannen met psychische problemen.

Ik denk dat zo'n meisje er anders ook niet geheel onbeschadigd uitkomt om als een stuk vleeswaar in de vitrine te staan en twintig man per dag over zicht te zien kruipen.

Maar misschien dat vrouwen daar allemaal anders tegenover staan. In de Guido van een tijdje stond een interview met een paar studentes die bijklussen, en die vonden het net glamoureus.
20 man per dag? ik was laatst in het schipperskwartier, en het was er zeer rustig, er liepen wel wat mannen rond, maar geen één die ergens binnen stapte .. ofwel waren het arme sloebers ofwel enkel 'gluurders' :d
Oud 4 oktober 2014, 22:14   #110
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Prostitutie maakt deel uit van de samenleving en is het oudste beroep ter wereld. In de zakenwereld (vooral in Azie) maakt het deel uit om een klant te entertainen. Doorgaans is dat thuis een brave huisvader maar ik wil nog altijd de eerste zien die nee zegt als hij een jong fris ding in de schoot krijgt geworpen als afwisseling met de dikke vette mama thuis met cellulitis en hangtieten.
Prostituee is niet het oudste beroep ter wereld. Dat is jager en visser. Prostituee is zelfs een relatief recent beroep, het bestaat immers pas sinds de uitvinding van het geld.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 22:18   #111
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Moest ik er het uiterlijk voor hebben, dan zou ik zeker een carrièreswitch als Hot Marijke doen, lekker thuis ontvangen en veel poen verdienen, het moet toch zalig zijn van naar de stad te gaan en te shoppen wat je allemaal graag hebt, ik zag laatst een paar botjes die ik absoluut wou hebben, maar 170€?! pfff dan kan ik de rest van de maand op mijn kin kloppen wat betreft eten enzo yep, het zijn enkel mooie meisjes die plezier in het leven hebben
Oud 4 oktober 2014, 22:21   #112
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Moest ik er het uiterlijk voor hebben, dan zou ik zeker een carrièreswitch als Hot Marijke doen, lekker thuis ontvangen en veel poen verdienen, het moet toch zalig zijn van naar de stad te gaan en te shoppen wat je allemaal graag hebt, ik zag laatst een paar botjes die ik absoluut wou hebben, maar 170€?! pfff dan kan ik de rest van de maand op mijn kin kloppen wat betreft eten enzo yep, het zijn enkel mooie meisjes die plezier in het leven hebben
boehoehoe wihihihihiih
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2014, 22:21   #113
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Prostituee is niet het oudste beroep ter wereld. Dat is jager en visser. Prostituee is zelfs een relatief recent beroep, het bestaat immers pas sinds de uitvinding van het geld.
amai jij hebt precies niet goed opgelet tijdens de les, en jager en visser by the way -> dan was er ook nog geen geld ...
Oud 4 oktober 2014, 22:23   #114
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
boehoehoe wihihihihiih
ochgottekes moet jij geen boterhammen smeren?
Oud 4 oktober 2014, 22:29   #115
Lance
Banneling

Standaard

Men is beginnen jagen en vissen omdat men al zijn eiwitten verschoot in de prehistorische holbewoonsters.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2014, 01:12   #116
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
20 man per dag? ik was laatst in het schipperskwartier, en het was er zeer rustig, er liepen wel wat mannen rond, maar geen één die ergens binnen stapte .. ofwel waren het arme sloebers ofwel enkel 'gluurders' :d
ja heb ooit tegenover een bordeel gewerkt, en je zag nooit iemand binnengaan en op de parking rijden. EN toch als de politie eens binnenviel, kwam daar dan 20 man buiten..
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2014, 01:34   #117
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Hebben ze al rekening gehouden met de verkeersboetes, of verdelen ze die onder mekaar?
Ze zouden beter eens een inventaris opmaken van wat ze allemaal aangeslagen hebben en op stock staat. Ik denk dat daar ook nog wat te rapen valt?
Oud 5 oktober 2014, 07:20   #118
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft Hot Marijke daar dan wel het uiterlijk voor volgens jou ? Dat ze een mooi meisje zou zijn is ongeveer ook de eerste keer dat ik dat lees

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 oktober 2014 om 07:23.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2014, 07:27   #119
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ja heb ooit tegenover een bordeel gewerkt, en je zag nooit iemand binnengaan en op de parking rijden. EN toch als de politie eens binnenviel, kwam daar dan 20 man buiten..
En jij hebt dat allemaal kunnen gadeslaan.....hard werken moest je daar ook niet doen precies ? Of werkte je voor het Miami Vice department ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 oktober 2014 om 07:27.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2014, 07:41   #120
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Heeft Hot Marijke daar dan wel het uiterlijk voor volgens jou ? Dat ze een mooi meisje zou zijn is ongeveer ook de eerste keer dat ik dat lees

Daar zegt u iets. In Azie zijn de meisjes in the "massage parlors" tenminste knap. In Belgie zijn het doorgaans versleten lelijke sletten dat men zich afvraagt wie kruipt daar nu op.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be