![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik ben in het Antwerpse opgevoed. En ja ik heb oog in oog gestaan met "terroristen" . Maar je moet het soms in een hele context kunnen plaatsen. Amerika heeft fundamentalisme in de hand gewerkt. En als gij uw dochter ziet doodbloeden door een ander, gaan uw stoppen ook doorslaan. En wat IS doet is alles behalve halal. Maar heeft een andere oorzaak dan de koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"volgens de Koran leven". Zij gebruiken dan het mom van 'interpretatie', maar interpretatie is helaas niet toepasbaar op een boek die voor 100% de wetten van Allah verteld... => Ik herval op mijn besluit dat de 'gematigde moslim' niet bestaat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ben je nu het paradoxale uit de Koran aan het verkondigen aan ons? Peche, antwoord eens op mijn vraag... WAAROM VERDEDIG JIJ DE ISLAM ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op National Geographic is er weer een leuke docu over de reden waarom we nog steeds geen flesjes drank mee mogen nemen op het vliegtuig. Leuk dat de geheime diensten die brave vredelievende muzelmannetjes al geruime tijd in het vizier hadden, of ze hadden deze keer zes vliegtuigen met 300 passagiers ieder netjes boven de oceaan de lucht ingeblazen.
Als vervoerders voor hun bommetjes hadden ze hun eigen vrouwen en kinderen uitgekozen. Is dat niet menslievend? The liquid Bomb plot
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2014 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog een lijstje voor ons Pêcheke : ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus helemaal niet één islam. Er is uiteraard één koran, maar dat is geen onderscheidend element aangezien heel wat religies berusten op zogenaamd geopenbaarde geschriften. Bijbel, Tora, den boek van Hubbard, ... En in de praktijk bestaan er allerlei scholen die aan de islam een erg gematigde invulling geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dit in vergelijking met de Bijbel, dat de Koran enkel en alleen maar handelt over de wetten de Allah gedicteerd heeft? leg me dat eens uit. Leg dan misschien ook eens uit hoe u de zin 'een banaan is geel' op meerdere manieren kunt interpreteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kent u het bijbelcitaat: "Als u oog u hindert, ruk het dan uit." Past u dat letterlijk toe? Ziedaar uw antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog wat bijbelcitaten voor circe en zijn vrienden:
"Dood nu alle jongens en alle vrouwen die gemeenschap met een man hebben gehad Alleen de jonge meisjes mogen blijven leven." (Numeri 31:17-18) "Wanneer u de stad waartegen u gaat vechten nadert, stuur dan eerst boodschappers vooruit om de inwoners vrede aan te bieden. Als zij dat aanbod aannemen en de stadspoorten voor u openen, zullen alle inwoners uw dienaren worden en u belasting betalen. Maar als zij de vrede weigeren, moet u de stad belegeren. Als de HERE, uw God, de stad aan u heeft gegeven, dood dan iedere mannelijke inwoner; de vrouwen, kinderen, het vee en de buit mag u voor uzelf houden. Deze aanwijzingen gelden alleen voor steden in het buitenland, niet voor de steden die in het beloofde land liggen. Want in die steden mag u niemand sparen; vernietig alle leven. U moet de Hethieten, Amorieten, Kanaänieten, Ferezieten, Hevieten en Jebusieten volledig vernietigen. Dit is het gebod van de HERE, uw God. Dit gebod moet voorkomen dat deze volken u verleiden tot het aanbidden van hun afgoden en het meedoen aan hun gruwelijke gebruiken. (Deuteronomium 20:10-18) "Wie veel heeft, krijgt er meer bij. Wie weinig heeft, raakt ook dat beetje nog kwijt. En breng nu mijn vijanden, die in opstand zijn gekomen, hier en dood hen voor mijn ogen!" (Lukas 19:26-27) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U heeft blijkbaar mijn eerder bericht niet goed begrepen. Of lijdt u aan selectieve doofheid? De Koran is een boek waarin de geciteerde wetten van Allah aan zijn profeet Mohammed geschreven staan. Meer vind je er niet in. De Bijbel bevat naast de wetten ook nog Joods-culturele/historische elementen. Bent u verstandig genoeg om tijdens het lezen een onderscheid te kunnen maken? Bent u verstandig genoeg om mijn eerdere berichten te begrijpen? Bent u verstandig genoeg om niet de Islam te verdedigen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AVV.VVK : 1 november 2014 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel Christenen zijn op de hoogte van deze teksten en hoeveel passen deze denkwijze toe? Verder verwijs ik naar bericht 114. Een ander verhaal is natuurlijk de koran. De Islamitische staat is het beste voorbeeld van hoe de islam moeten beleden worden. Deze moordenaars voeren voor 100% de opdrachten van dat haatboekje en genocideboekje uit.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 november 2014 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.cie.ugent.be/documenten/muslim_charter.pdf https://news.yahoo.com/islamic-schol...120656878.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijbel is géén plichtenboek met opgelegde plichten aan de volgelingen, zogenaamd rechtstreeks ongeschapen het woord van Allah. En nogmaals: Circe = de tovenares die de bemanningsleden die mee met Odysseus voeren in varkens veranderde. Lees uw Griekse klassiekers (Homerus). Circe is dus een meiske.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2014 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een beetje huiswerk, jongens. Uitgebreid theologisch advies gericht aan leiding IS met uiteenzetting waarom hun lezing van de koran wordt verworpen. Met de namen van 120 gezagsdragers binnen de islam.
http://www.lettertobaghdadi.com/14/english-v14.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Deze vind ik ook zo leuk: Citaat:
![]() Let op de pijltjes: dat waren dus aanvallen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2014 om 11:58. |
|||
![]() |
![]() |