![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw slachtofferdenken is inderdaad een symptoom van achterlijkheid, ja.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M.a.w.: achter je onzin over "woestijngodsdiensten" verbergt zich nog achterlijkere onzin over "White Power Worldwide" en Calimero-denken dat elke kritiek op racisme als een "anti-blank" complot ziet. En om de cirkel helemaal rond te maken naar de "woestijngodsdiensten", zal het waarschijnlijk een "Joods" complot zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 19 november 2014 om 14:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen die vuil Europese blanken kunnen racistisch zijn.
![]() |
![]() |
#104 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en anders is het werkelijk nutteloos & niet evenwichtig !! Iemand die mij bleekscheet noemt , mag ik dan ook aanklagen , of niet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 november 2014 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vind u daarvan, rekening houdend met het feit dat blasfemie niet (meer) strafbaar is in België ??
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verschil tussen iemand als Johan Bollen, in wiens bijdragen ik me steevast kan vinden, is dat hij nuance kent, iets wat een zure haatzaaier als jij volledig ontbeert. Maar mogelijk is dat nu net het verschil tussen iemand die écht begaafd is, en iemand die veel boeken leest die zijn verwrongen wereldbeeld allemaal netjes bevestigen. Citaat:
Citaat:
In plaats daarvan kies je alweer voor dezelfde gekoesterde kotsmisselijkmakende strategie: die van de blanke schuldige, om er in één lijn het kolonialisme, het imperialisme en het ingebeelde blanke ingebakken xenofobe bij te sleuren. "Hoogbegaafd", laat me niet lachen, narcistische stokebrand.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 19 november 2014 om 20:23. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*, nu weten we weer waarvoor de negeerlijst dient...
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het gaat dus niet over het feit dat de ene of de andere iemand bleekscheet noemt. Het gaat erover dat mensen andere mensen aap noemen en dehumaniseren omdat zij toevallig een andere huidskleur hebben. Dehumaniseren is de eerste stap naar genocide.
Racisme heeft niets te maken met vooroordelen, met individuele schuld, of dies meer. Racisme heeft te maken met het feit dat vandaag de dag je nog altijd veel meer kans hebt om ondervoed te zijn of dakloos of kansarm als je toevallig als zwarte bent geboren. D�*t is onaanvaarbaar. D�*t is racisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() We begrijpen dat. Voor sommige mensen is in een spiegel kijken te confronterend.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Huidskleur is derhalve volledig oninteressant. Kijk alleen wat er in het MO zo aan de hand is. In de middeleeuwen was het de Romeinse kerk en de door Spanjaarden uitgevonden inquisitie. Een dergelijk patroon vinden we heden ten dage terug bij de nieuwe inquisitie van de islam.
![]() |
![]() |
#114 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er kan bij wijze van spreken geen blad meer vallen of men put zich in de grootst mogelijke verontwaardiging en wie niet mee huppelt in de racisme hype van de dag dat is dan een nazi, een racist of bezondigd zich aan white power gezeikt.
Wie dehumaniseerd er dan eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder het tegendeel geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen bepaalde bevolkingsgroep die er problemen mee heeft, het zijn individuen die er problemen mee hebben en verder zal het me ook worst wezen moest het effectief zo zijn dat ze zich gediscrimineerd VOELEN. Dat zou alleen maar aantonen dat ze niks van onze tradities snappen. Zolang ze niet effectief gediscrimineerd WORDEN is er geen enkele reden om ONZE traditie aan te passen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 november 2014 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen die al eens een boek over de situatie in Afghanistan en Irak heeft gelezen weet dat het verzet daar opzettelijk eerst de zwarten afknalt. Zoals beschreven in "De weg naar Kandahar": niks is vernederender dan bezet te worden door ongelovigen, tenzij bezet te worden door "negers". Of hoe verklaringen over kolonisatie en imperialisme als oorzaak voor racistische leuzen tegen zwarten totaal tekort schieten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 november 2014 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Nierika
Het is een bekend en bestaand feit dat de Arabier een hond nog schoner vindt dan een neger. Lees maar eens de historie van Tippo tip, de meest beruchte slavenhandelaar ooit. Verder kun je zien dat als er ergens oorlogen zijn - Afrika laat ik even buiten beschouwing - territoriale oorlogen - dan zijn het de Amerikanen die deze hebben uitgelokt, uitgevochten en verloren hebben. Amerikanen voeren oorlogen om de zak te spekken, niet om andere redenen. Voetbal is business en oorlog. Wie er speelt is voor de clubs alswel de supporters totaal oninteressant. Het gaat om de chaos en het geweld rond het spel. Wat dat aangaat deden de Romeinen het beter.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 20 november 2014 om 12:49. |
![]() |
![]() |