![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef het aan mij en ik geef het uit. Simpel toch? En ik breng u nog een pakske friet mee uit de frituur als er iets over is. Wa moet erop? Stoverij? Gesmolten kopvlees? Kzal je bankrekening wel beheren als je in het rusthuis zit. Elken dag u bollekes pakken en stil zijn he. De verpleegster komt u sebiet wassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper is goed op dreef
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 11 december 2014 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had toen ik 18 was mijn arm gebroken. En mijn been.
Ik was na nen bak duvel op mijn bakkes gegaan. Komt daar zo een stagiaire binnen om mij te wassen. Ongeveer 20 jaar, een zalige spuitkop, zaadvragende blik in de ogen. Ik lig in da bad en ze ziet opeens mijn gigantische lul. Ze begint aan haar lippen te likken en te kwijlen. Krijg ik daar ne stijve.... mijne kop zo rood als een tomaat. Boenk ik steek bijna haar oog uit. Sorry zeg ik. Tis nikske zegt ze, en ze komt met haar citroenfrisse foef op mijn gezicht zitten. Liggen we daar in da bad te 69'en. Het leek een beetje op waterboarding maar ik heb toch genoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien ben ik lesbisch
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw buurvrouw kan er niet over zwijgen.
Citaat:
Citaat:
Uw buurvrouw vroeg mij om te remediëren... Maar ik heb beloofd uw 'medisch' geheim(pje) te bewaren.... Citaat:
Absoluut onnodig om uw mankement(je) te projecteren, want zo vestigt ge er alleen maar de aandacht op. Als ge perse die bubblewrap wil proberen, dan zal ik eens navragen of ze dat ook met kleine bobbelkes hebben. Uw buurvrouw is op de hoogte, en ze wil u best nog een paar weken voorthelpen. Die zwartjes zijn echt ongelofelijk meegaand, zeker tegenover jonge gasten die een beetje in de rats zitten met hun sexualiteit. Samen komen we er wel uit. Enfin, 't is te zeggen, gij moet er in geraken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat ge die film gevonden hebt waar ik jaren geleden in meegespeeld hebt.... Wees daar een beetje discreet mee hee! En zeker niet doen alsof gij die historie zelf meemaakte. Iedereen in dat wereldje is immers op de hoogte van 'wat', 'wie', 'waar', en 'wanneer'. Met het stelen van credentials wordt daar niet gelachen.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeioei, wat een zwakke repliek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep yep
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou hem een paar tienduizendjes op proef laten beheren om hem te leren uitgeven, en wat doet hij? Recht naar een gemene, goedkope, marginale frituur. In plaats van iets gezond te gaan halen! Een goed fleske champagne, een dozeke Iraanse kaviaar van 300 gr., een carpaccio'ke van Japans veulen-filét met schilfers van witte truffel, een king-crab-poot, een schelleke fwagra uit de Périgord, een paar grammekes coke, Oneindig veel mogelijkheden om iets goed te halen, om de economie te doen opleven, en wat gaat hij halen? Vettigen brol, en vlees uit blikken honde- en kattevoer in 't fritkot van Vettige Vera. Manmnaman, er is nog een hoop werk aan u hoor... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Enneuh,.... voor ge binnenkomt een full body-search. Zie dus maar dat ge proper ondergoed aantrekt. Zie dus maar dat ge proper gewassen zijt of ge brengt me nog in affronten! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge iets niet begrijpt, vraag het dan gewoon.
Desnoods per PB.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ideaal om na het dessert van space-cake weer wat actiever te worden!
![]() |
![]() |
#118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aha! Ik zou zeggen: zoek het eens uit, je kan er eventueel plotseling extreem gelukkiger van worden.
Wie weet maak je Demper ook gelukkig: weer een kans op een geldwolf minder, niet, demper? gelukkige mensen: + 2. Check.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 12 december 2014 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk is alles heel simpel. Vooral de meeste mensen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 12 december 2014 om 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Situeert het grootste deel van jouw financiële problemen zich niet in die hoek?
![]() |