Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2015, 22:27   #101
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
De islam is niet geradicaliseerd .... het is 1 geschiedenis van geweld , onthoofding en gedwongen bekering. Het is enkel dat door de migratie en moderne middelen dat nu ook overal is.

Ik geloof overigens niet in de slechtheid van de mens .... Marokkaan of Duitser.

Ik geloof wel in kwaadaardige ideologieën. Nazisme, Islam , Communisme etc

Ik vraag me af als je nu Marokkaan bent en je wil niet geassocieerd worden met die wereldwijde slachtpartijen in naam van de islam. Dan stap je er toch uit Maar het feit dat daarop al de doodstraf staat tekent met wat voor ideologie men te doen heeft.

Ik ken een Egyptenaar die zijn Arabische naam liet veranderen in een vlaamse voornaam. En dat al jaren terug.
Ik ken 'n Marokkaanse die haar naam officieel veranderd heeft en haar Marokkaans paspoort ritueel verbrand heeft tijdens haar naamsverandering feestje.

Ik stel altijd de vraag; stel - ik woon in Spanje - dat waar ik woon meer dan de helft van de gedetineerden Belgen of Vlamingen zouden zijn, zou ik dan nog 't lef hebben om hier op straat rond te lopen, zelfs al had ikzelf nooit 'n misdaad begaan, ik zou plaatsvervangende schaamte voelen.

En stel je dan voor dat ik niet enkel zonder schaamte over straat zou lopen, maar m'n hoofd en halve lijf zou inpakken met de Belgische vlag of Vlaamse Leeuw, om zeker te zijn dat iedereen weet dat ik daarbij hoor.

In de grond zou ik zinken, maar die OCMW schooiers kennen geen schaamte omdat ze weten dat ze beschermd zijn en ooit in de meerderheid zullen zijn.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be